Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

36+0

Nå nærmer det seg!! :hoppe:

Så får vi i hvertfall et 2006-barn!! :) Det håpet vi veldig på, og regnet jo også med det, siden terminen ikke er før om 30 dager.

Vekt: 2700 g

Full lengde: 44 cm

Nå utgjør fettlaget omtrent 15 prosent av fosterets vekt, og vil gjøre det lettere å regulere kroppstemperaturen etter fødselen.

Resten av sistatet er slettet.

Klikk på 8 mnd her, og se hvor trangt spiren har det nå! :overrasket:

Her er en annen fin link med bilder!

Jeg kjente skikkelig nedpress i går kveld! Noen ganger vondt, så jeg rykket til. Nå er jeg egentlig klar for at babyen skal komme, siden vi er inne i det nye året. men så klart er det fortsatt best om den blir inne et par uker til (i hvertfall én, da barnet ikke regnes som prematurt etter det) :)

Mannen sa forresten i går at nå klarte han endelig å tenke at det ikke er lenge til termin, når vi faktisk er inne i den rette måneden. Det er bra, for han har vært så utålmodig, stakkar :ler:

I henhold til KG's regler er det ikke tillatt å gjengi materiale med kopirett. Derfor er deler av innlegget ditt slettet.

Grooo (mod)

Endret av Grooo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede :hoppe:

Da jeg var 36+0 hadde jeg bare 1 uke og 5 dager igjen så hvem vet. Nå kan det jo skje når som helst.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede :hoppe:

Da jeg var 36+0 hadde jeg bare 1 uke og 5 dager igjen så hvem vet. Nå kan det jo skje når som helst.

Lykke til.

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så starta jeg det nye året med å kaste opp... Har ikke gjort det på mange år, faktisk, og det er det verste jeg vet!!! :grine: Vet ikke om det har noe med at jeg er gravid å gjøre, men jeg var ikke det minste kvalm på forhånd. Det kom rett etter at jeg hadde svelget tre kapsler med bringebærblader. Kanskje magen min ikke likte dem i dag? Kvalmt var det i allefall :tristbla:

Nå hikker spiren, og jeg kjenner at den ligger nede i bekkenet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En litt dårlig start på det nye året, men snart blir det bra, vettu! ;)

Jeg fikk faktisk enda en dårlig start på det nye året - har nettopp falt så lang jeg var i kjellertrappa... :sjenert: Bare ca tre trinn, da. Men :frustrert::sinna::kjempesinna: så vondt det gjorde! Mannen kom løpende med en gang, og jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte, for jeg ble jo redd også. Datt på rumpa, og det er jo ikke bra når man er gravid. Men det endte med at vi lo ganske godt begge to. Jeg kjenner normalt med liv, og tror nok det gikk helt fint. Har fortsatt vondt, da :forvirret: Håper ikke året fortsetter på samme måte som det har startet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Oi, stakkars deg som ramla!

Håper at det gikk bra. Det er jo et godt tegn at du kjenner det er noen der inne!

Det er så artig å lese om forberedelsene dine, om handling og bagpakking og det hele. Tenk, nå er det ikke så lenge igjen før magen din er liten og verden har fått et nytt, lite menneske! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt gul og blå, men overlevde så absolutt!! Kjenner masse nedpress også! :)

Nytt magebilde, tatt i dag, uke 36: post-6348-1136150288_thumb.jpg

Lurer på om magen har sunket litt siden sist (uke 32)? post-6348-1136150388_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Ja, det må jeg si...det var en uheldig start på det nye året - men det blir garantert bedre! :Nikke:

Har studert den fine magen din, men jeg vet ikke hva jeg skal se etter! *grønn*

Er det sånn at den skal være lavere jo nærmere fødselen du er? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje magen din har sunket litt, så babyen din er nok på tur ned i bekkenet ja. Virker som om h*n ligger lenger nede i fronten på magen. Fine magebilder da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefin mage søndagsengel!

Den har sunket litt ser jeg! Babyen din begynner å gjøre seg klar nå...

Gled deg!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Har studert den fine magen din, men jeg vet ikke hva jeg skal se etter! *grønn*

Er det sånn at den skal være lavere jo nærmere fødselen du er? :sjenert:

Ja, kulen på magen blir lavere etter hvert som babyen går med i bekkenet :)

Jeg føler selv at magen har sunket litt, synes det er mer tydelig forfra. Men det er bare litt, jeg tror det fortsatt er mye å gå på.

Nå sitter jeg her og er lys våken om natten igjen. Litt deilig :) Måtte ta meg et eple for å forsikre meg om at det var liv, siden jeg falt i går :rodme: Har kjent noe småtteri, så jeg regner med at jeg kan ta det helt med ro. Men blir veldig glad hvis spiren blir så aktiv at den holder meg våken resten av natten, altså!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kanskje magen din har sunket litt, så babyen din er nok på tur ned i bekkenet ja. Virker som om h*n ligger lenger nede i fronten på magen. Fine magebilder da :hjerte:

Kjempefin mage søndagsengel!

Den har sunket litt ser jeg! Babyen din begynner å gjøre seg klar nå...

Gled deg!!

:klem:

:hoppe: Ja, gjett om jeg gleder meg!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk helt sikkert bra med spire! Den ligger trygt og godt inni der skal du se...

Dumt at du falt, men håper du ikke har altfor vondt da..

Blitt et lite nattdyr du!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...