Siam Skrevet 16. februar 2006 #2361 Del Skrevet 16. februar 2006 For en søt liten tass! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 16. februar 2006 #2362 Del Skrevet 16. februar 2006 Misunnelig jeg... ← Me to!!!!! Gud så vavittig nydelig!! Helskjønn altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. februar 2006 #2363 Del Skrevet 17. februar 2006 Guri malla... Må ikke vise meg slike bilder altså - jeg blir jo helt bløt, og på samme tid! MÅ ha, bare MÅ ha min egen snart altså! :grine2: Nuddeligste lille Leon i hele verden jo!!! Gooood helg til deg, mannen og prinsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. februar 2006 #2364 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei på deg! Det er så herlig å lese dagboka di nå - selvom det kanskje ikke er like idyllisk for deg med gulping og bæsjebleier! Og han er jo bare helt utrolig vakker, Søndagsengel! Takk for at du deler han med oss! Ønsker dere en god helg alle 3! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 #2365 Del Skrevet 17. februar 2006 Utrolig skjønn prins du har! Han ser veldig våken og oppmerksom ut på de to siste bildene! Han så så liten ut på pappas arm, det er helt utrolig at de er så små egentlig. Når jeg ser på den lange gutten min som løper rundt, er det helt umulig å huske at han har vært sååå liten! :grine2: Ønsker dere en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2366 Del Skrevet 17. februar 2006 Jeg blir jo nesten litt høy på pæra av alle komplimentene til lille prinsen! Men han er helt fantastisk nydelig altså! Alle foreldre synes vel sitt eget barn er det nydeligste, og vi er ikke noe unntak her i huset... Cons: Han har blå øyne. Sov ganske godt i natt, selv om prinsen lå og laget lyder. Ikke rart han var våken, han sov jo så mye i går kveld! Nå sover han igjen, og jeg har vasket badet og satt på oppvaskmaskinen. Skal rydde litt på kjøkkenet også, så det er fint her i helgen I dag skal vi treffe vennene våre som fikk baby i desember. Vi har ikke sett dem siden jenta deres var 14 dager, så det blir gøy å se hvor stor hun har blitt! Håper å se mer til dem framover, nå som vi har barn på omtrent samme alder Leon må forresten begynne med større bleier! De to siste dagene har vi merket at han har vært litt våt på klærne tre ganger, men vi har faktisk ikke tenkt på at han kunne ha vokst ut av den minste størrelsen bleier Han er jo liksom nyfødt fremdeles... Men de bleiene er jo fra 2-4 kg, og nå som han veier nesten 4,3 kg er det ganske sikkert derfor bleiene ikke holder så godt på det som kommer ut. Og vi som har enda en uåpnet pakke stående Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. februar 2006 #2367 Del Skrevet 17. februar 2006 ..de vokser fort ut av de minste bleiene ja.. Du kan jo gi den uåpnet pakka til Liv.. hun trenger jo den snart.. vel i allefall om rundt 7 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. februar 2006 Forfatter #2368 Del Skrevet 17. februar 2006 Nå har jeg laget gipsavstøpning av den høyre foten til Leon. Vet ikke hvordan den ble, den ligger fortsatt til tørk. Det er ikke sikkert avtrykket ble dypt nok, for jeg turde ikke å presse beinet hans så veldig hardt ned i trolldeigen... Hvis det ikke ble bra får jeg prøve igjen senere, men en litt mykere deig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 17. februar 2006 #2369 Del Skrevet 17. februar 2006 Tenk å ha vokst ut av de små bleiene så fort! Det går unna når de er så små. Kan du ikke bare ta med den pakken på butikken og høre om du kan bytte? Ha en fin helg med prinsen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 17. februar 2006 #2370 Del Skrevet 17. februar 2006 Ei super jente, har jo helt klart en super gutt. Du og mannen har fått en engel, det er jo helt klart. Lykke til med bleie skift. Har gått litt trening av jobbing i barnehage, og har ikke tatt skrekken! Men barna er jo helt klart litt større. Kjempe klem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 17. februar 2006 #2371 Del Skrevet 17. februar 2006 Nydelig liten gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. februar 2006 #2372 Del Skrevet 17. februar 2006 Du må bare bli høy på pæra for min del! Virkelig en vakker baby dere har satt til verden! Mørkt hår og blå øyne ja..han blir nok en hjerteknuser når han blir stor tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 17. februar 2006 #2373 Del Skrevet 17. februar 2006 Ønsker hele engle-familien en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. februar 2006 #2374 Del Skrevet 17. februar 2006 ..men kanskje de endrer seg til brune... alle babyer blir jo født med blå øyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. februar 2006 #2375 Del Skrevet 17. februar 2006 Ta med deg pakken tilbake på Kiwi og si du skulle hatt en størrelse større! Ingen problem å bytte den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipan Skrevet 17. februar 2006 #2376 Del Skrevet 17. februar 2006 Hei!!! Nå har jeg snik-lest her inne noen ganger og synes vel det nå er på tide at jeg gir meg selv til kjenne. Så HEI!!! Sååååå fantastisk pen, liten og perfekt liten baby!!! Gleder meg kjempe masse til det er min tur i mai Ha en nydelig kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 17. februar 2006 #2377 Del Skrevet 17. februar 2006 Tror han får brune øyne jeg. Er det noen av dere som har brune øyne forresten? Får ikke sett meg mett på han Savner virkelig å han et sånt lite nurk i huset. Og de bleiene får du sikkert bytta. Tror vi brukte 10 newborn bleier før vi måtte opp til mini. Neste gang tror jeg vi begynner med mini med en gang. Kos dere masse i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 17. februar 2006 #2378 Del Skrevet 17. februar 2006 trur ikke at butikken nekter deg å bytte bleiene nei... hender nok ofte det at folk kommer tilbake med de helt minste bleiene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. februar 2006 #2379 Del Skrevet 17. februar 2006 For en utrolig nydelig baby!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. februar 2006 #2380 Del Skrevet 18. februar 2006 (endret) Venninne M og jeg sitter og strikker, og vi strikker baby teppe. Da lurer vi på hvor stor baggen i en vogn er?? Kunne du svart oss på det??? Endret 18. februar 2006 av iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå