Gjest Markblomsten Skrevet 10. februar 2006 #2241 Del Skrevet 10. februar 2006 Er så hyggelig med oppdatering fra deg om dagen. Gleder meg litt til fødselsfortelling også jeg da Men du, skal du ikke skifte navn på dagboka di da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 10. februar 2006 #2242 Del Skrevet 10. februar 2006 Saa nydelig han er...helt til aa spise opp jo! Nyt dagen med lille Leon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 10. februar 2006 #2243 Del Skrevet 10. februar 2006 det er så hyggelig å høre fra deg! Gleder meg virkelig til min tid kommer Høres ut som dere koser dere masse! Å det er jo letter når han sover en del på natten og ikke gråter så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 10. februar 2006 #2244 Del Skrevet 10. februar 2006 Herlig lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2006 #2245 Del Skrevet 10. februar 2006 Utrolig koselig å lese om deg og lille Leon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 10. februar 2006 #2246 Del Skrevet 10. februar 2006 er så koslig å titte innom her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. februar 2006 #2247 Del Skrevet 10. februar 2006 Fortsatt like herlig å lese om deg og Leon og hverdagen altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. februar 2006 #2248 Del Skrevet 11. februar 2006 Kan tenke meg dere koser dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2006 #2249 Del Skrevet 11. februar 2006 Ha en god helg alle tre! Håper dere får tatt noen fine trilleturer med Leon! Blir helt mo i knærne hver gang jeg ser på bildene av ham... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2006 #2250 Del Skrevet 11. februar 2006 og i morgen er det morsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 11. februar 2006 #2251 Del Skrevet 11. februar 2006 For en nydelig gutt du har fått Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #2252 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei hei! Jeg blir så glad for å se at dere er innom selv om jeg ikke er her like ofte som før Skal si tiden går fort, jeg får jo nesten ikke tid til å komme innom!! Det går med mye tid til kosing, amming, bleieskift og klesvask. Prinsen har en tendens til å tisse når han ligger uten bleie på stellebordet... Vi har hatt besøk av svigermor i hele dag, og hun smeltet jo helt for sitt første barnebarn (Hun har ikke sett ham før, siden hun bor langt unna). Hun bor hos en venninne i helgen, men kommer hit i morgen formiddag og blir her til hun reiser hjem i fem-tiden. Hun hadde med mange fine klær til Leon, og et sett med bukse, jakke, lue , sokker og teppe som hun hadde strikket. Det er helt utrolig fint, med brodert prinsekrone i gull på Vi har ikke fått trillet, for det er så kaldt. Det var -14 grader da vi sto opp. Været er nydelig da, blå himmel og unormalt mye snø til å være her hos oss. I dag er det akkurat en uke siden riene satte i gang! Jeg har arket der jeg tok tiden mellom riene, og skrev ned den første kl 20.37. Da hadde jeg hatt rier siden 17.30. Tenk at vi ikke visste at tidlig neste morgen hadde vi blitt foreldre :grine2: Så i morgen, på selveste morsdagen, kl. 07:55, er gutten vår 1 uke! Jeg blir bare mer og mer forelsket i det lille, perfekte vesenet!!! Han er til å spise opp!! I dag datt forresten navlestumpen av Selv føler jeg meg i veldig god form, har masse energi som jeg tar ut på lettere husarbeid når Leon sover. Har nesten ikke vondt nedentil lenger, det bare svir når jeg tisser, og den slitsomme renselsen som krevde nattbind 24 timer i døgnet har avtatt veldig mye :rosasmil: Den enorme apetitten er borte, og kiloene forsvinner sakte men sikkert :grine2: Jeg har såvidt begynt å skrive ned fødselen, så jeg håper jeg får skrevet det inn her på mandag. Ha en kjempefin lørdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2006 #2253 Del Skrevet 11. februar 2006 åååhhh er så koslig lesning dette her! kan ikke se meg mett på bildene av din lille godklump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 11. februar 2006 #2254 Del Skrevet 11. februar 2006 Så herlig å lese om dere..... Husker med gru den svære bompirumpa jeg gikk rundt med da renselsen sto på som verst. Men det går over snart (gikk 7 uker for min del da ) Kos deg med guttene dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. februar 2006 #2255 Del Skrevet 11. februar 2006 Hei prinsemammaen vår! Høres ut som dere koser dere skikkelig for tiden. Tenk at Leon snart er én uke allerede! Flott at ting har bedret seg "der nede". Det går seg fort til! Gleder meg skikkelig til å lese fødselsrapporten din! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #2256 Del Skrevet 11. februar 2006 Skrytebilde av nybadet prins, 5 dager gammel: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #2257 Del Skrevet 11. februar 2006 Åhhhh - han er til å spise opp!!! Syns han begynner å få sånne nydelige, babytykke armer som man bare må klemme på..... Spiser han godt søndagsengel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2006 #2258 Del Skrevet 11. februar 2006 åhhhh sukk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. februar 2006 #2259 Del Skrevet 11. februar 2006 han er jo bare skjønn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 11. februar 2006 #2260 Del Skrevet 11. februar 2006 åå masse hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå