Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Det kan jo hende bildene blir litt kornete når du forminsker dem?

ja, jeg tror det er pga det, for de ser ikke sånn ut når jeg ser dem i stort format på pc'n!

Hei snuppa!

Og tusen takk for at du tok deg tid til å gratulere meg med dagen!

Når det gjelder avkommet ( :ler: ) ditt, så er han rett og slett et prakteksemplar.  Gleder meg til min lille krabat kommer.

Bare hyggelig :) Ja, han er så vakker :babygutt: Det er bare å glede seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*fortsatt forelsket*

...om ikke enda mer...

Herregud, så herlig liten tass da! :hjerte: Prins Leon :hjerte:

Kan ikke akkurat si at dette gjør at jeg gleder meg noe mindre til min egen prins melder sin ankomst... *glede seg*

Gleder meg til å lese fødselsrapporten din jeg... Tror at det å lese litt, hvis det ikke bare er negativt og G R U S O M T, kan hjelpe litt på min egen skrekk. Jeg ser jo at de aller fleste kommer fint og levende fra det - så det kan jo ikke være SÅ jævlig, kan det!??l! :sjenert:;)

Høres ut som om Leon stort sett er en veldig snill liten gutt da, som sover mye. Håper det blir flere gode enn dårlige netter på dere fremover, og at ømhet og svie nedentil gradvis gir seg! :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skjønn han er! Og så masse hår! Tenk at dette er den lille gutten dere har ventet på i alle disse månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rognebær

Ååååååååh så VELDIG VELDIG søt! Et perfekt, lite menneske! :hjerte:

Gleder meg veldig til å lese om fødselsopplevelsen din, sånt er så spennende! :hoppe: Og du kom jo levende fra det - det er veldig bra. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, han er bare hel-skjønn! Så synd at det er en stund til jeg kommer hjemover neste gang! Gleder meg til å se han "live"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Hei!! :) Tusen takk for alle de koselige hilsningene! :grine2: Jeg har hatt besøk av venninner i dag. Det er så koselig å vise fram prinsen :hjerte: Det er nydelig vær, og jeg kunne virkelig tenkt meg å ta den første trilleturen, men jeg kommer ikke til å gå ut i dag. Jeg klarer sikkert ikke å gå særlig langt før jeg får vondt, og dessuten har jeg lyst til at mannen skal få være med på den første turen :)

Tror jeg tar noen turer ut neste uke, da. Har litt tøy som skal byttes, og begynner å få lyst til å se litt av verden igjen, ikke bare sitte inne. Håper det snart er treff også, det hadde vært koselig å snakke med andre nybakte mammaer!

Leon har sovet godt i natt også. Det har jo vært noen runder med mating og bleieskift, men så lenge han ikke skriker så synes jeg det bare er koselig. Det eneste er at han gulper mye, så alt blir vått og må skiftes. Har begynt å ha smekke på han i blant, men vil ikke det når han sover.

Nå er det visst tid for bleieskift! ;)

Der dere sov i London, var det bad på rommet eller i gangen?

Vi hadde bad på rommet. med do og dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...