søndagsengel? Skrevet 9. februar 2006 Forfatter #2221 Del Skrevet 9. februar 2006 Det kan jo hende bildene blir litt kornete når du forminsker dem? ← ja, jeg tror det er pga det, for de ser ikke sånn ut når jeg ser dem i stort format på pc'n! Hei snuppa! Og tusen takk for at du tok deg tid til å gratulere meg med dagen! Når det gjelder avkommet ( ) ditt, så er han rett og slett et prakteksemplar. Gleder meg til min lille krabat kommer. ← Bare hyggelig Ja, han er så vakker Det er bare å glede seg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 9. februar 2006 #2222 Del Skrevet 9. februar 2006 *fortsatt forelsket* ...om ikke enda mer... Herregud, så herlig liten tass da! Prins Leon Kan ikke akkurat si at dette gjør at jeg gleder meg noe mindre til min egen prins melder sin ankomst... *glede seg* Gleder meg til å lese fødselsrapporten din jeg... Tror at det å lese litt, hvis det ikke bare er negativt og G R U S O M T, kan hjelpe litt på min egen skrekk. Jeg ser jo at de aller fleste kommer fint og levende fra det - så det kan jo ikke være SÅ jævlig, kan det!??l! Høres ut som om Leon stort sett er en veldig snill liten gutt da, som sover mye. Håper det blir flere gode enn dårlige netter på dere fremover, og at ømhet og svie nedentil gradvis gir seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. februar 2006 #2223 Del Skrevet 9. februar 2006 Sååååå mye fin hår da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 9. februar 2006 #2224 Del Skrevet 9. februar 2006 Så skjønn han er! Og så masse hår! Tenk at dette er den lille gutten dere har ventet på i alle disse månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zenta Skrevet 9. februar 2006 #2225 Del Skrevet 9. februar 2006 Så nydelig han er Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. februar 2006 #2226 Del Skrevet 9. februar 2006 Han er jo bare helt skjønn!!! Må innom og se en gang i mellom jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 9. februar 2006 #2227 Del Skrevet 9. februar 2006 Ååååh - så nydelig!! Jeg vil også ha sånn ← Eg også! :-D Gratulerar så masse som nybakt mor, forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaSarius Skrevet 9. februar 2006 #2228 Del Skrevet 9. februar 2006 Så vakker han er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 9. februar 2006 #2229 Del Skrevet 9. februar 2006 Ååååååååh så VELDIG VELDIG søt! Et perfekt, lite menneske! Gleder meg veldig til å lese om fødselsopplevelsen din, sånt er så spennende! Og du kom jo levende fra det - det er veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. februar 2006 #2230 Del Skrevet 9. februar 2006 Lille gutten er jo så klart fremdeles like søt og nusselig jo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 9. februar 2006 #2231 Del Skrevet 9. februar 2006 han er så utrolig nydelig!! Så bra at dere alle tre koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. februar 2006 #2232 Del Skrevet 9. februar 2006 Ahh, han er bare hel-skjønn! Så synd at det er en stund til jeg kommer hjemover neste gang! Gleder meg til å se han "live"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 9. februar 2006 #2233 Del Skrevet 9. februar 2006 Der dere sov i London, var det bad på rommet eller i gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 9. februar 2006 #2234 Del Skrevet 9. februar 2006 Så nydelig han er!!!! Og så bra å høre at dere koser dere alle tre! Gleder meg til å høre mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 9. februar 2006 #2235 Del Skrevet 9. februar 2006 (endret) *innom en snartur for å beundre den skjønne prinsen en gang til * Endret 9. februar 2006 av monja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 10. februar 2006 #2236 Del Skrevet 10. februar 2006 *beundre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 10. februar 2006 #2237 Del Skrevet 10. februar 2006 Bare kjapt innom for å ta nok en titt på vidunderet og sende dere begge en kjempegod mooooosekoos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 10. februar 2006 Forfatter #2238 Del Skrevet 10. februar 2006 Hei!! Tusen takk for alle de koselige hilsningene! :grine2: Jeg har hatt besøk av venninner i dag. Det er så koselig å vise fram prinsen Det er nydelig vær, og jeg kunne virkelig tenkt meg å ta den første trilleturen, men jeg kommer ikke til å gå ut i dag. Jeg klarer sikkert ikke å gå særlig langt før jeg får vondt, og dessuten har jeg lyst til at mannen skal få være med på den første turen Tror jeg tar noen turer ut neste uke, da. Har litt tøy som skal byttes, og begynner å få lyst til å se litt av verden igjen, ikke bare sitte inne. Håper det snart er treff også, det hadde vært koselig å snakke med andre nybakte mammaer! Leon har sovet godt i natt også. Det har jo vært noen runder med mating og bleieskift, men så lenge han ikke skriker så synes jeg det bare er koselig. Det eneste er at han gulper mye, så alt blir vått og må skiftes. Har begynt å ha smekke på han i blant, men vil ikke det når han sover. Nå er det visst tid for bleieskift! Der dere sov i London, var det bad på rommet eller i gangen? ← Vi hadde bad på rommet. med do og dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. februar 2006 #2239 Del Skrevet 10. februar 2006 Spennende tid det her!! Koselig at du tar deg tid til å fortelle litt! Nysgjerrig vet du! Har du mye vondt nå etter fødselen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 10. februar 2006 #2240 Del Skrevet 10. februar 2006 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå