Gå til innhold

Mitt liv som mamma til to!

søndagsengel?

Anbefalte innlegg

Så koselig med en liten hilsen fra det nybakte mor. Høres ut som at Leon er snill og grei med foreldrene sine.

Går det greit med amminga eller?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev nettopp DET lange innlegget, og da jeg skulle legge ved bilder, forsvant alt :frustrert::frustrert:

Får prøve igjen, da...

Nå ligger prinsen og sover. Har sovet masse i natt også, og det har vært kjempedeilig. Han har levd i fire netter, to av dem har vært rolige og to slitsomme A8nnenhver gang). Så vi får se hva som skjer i natt... ;) Formen min er også god i dag, jeg merker forbedring for hver dag. Den dagen han ble født lå jeg for det meste rett ut. Jeg var svimmel og hadde veldig vondt nedentil etter å ha revnet og blitt sydd (revnet ikke mye, men nok... :forvirret: ). Dessuten var det vanskelig å holde overkroppen oppreist fordi magemusklene ikke virket. Dette har blitt mye bedre, og nå er det stort sett sviing når jeg tisser, går mye eller sitter feil som er det største problemet. Jeg føler meg i hvertfall ikke spesielt sliten, og ammingen går heldigvis bra :rosasmil:

Jeg skal begynne på "fødselsrapporten" snart. Tenkte å skrive den i word, for da kan jeg ta den fram og fortsette på den når jeg har tid...

Mannen begynner med permisjon når Leon er 6 uker. Da skal han ha 50% tidskonto. Han har krav på permisjon uten lønn i 2 uker nå også, men den benytter han seg ikke fullt av. Det har vi ikke råd til. Hittil har han vært på jobb et par timer om dagen, mens Leon og jeg har sovet eller slappet av.

Vi har hatt små besøk hver dag. Var jo redd jeg ikke skulle orke det, men det er bare koselig! Nå skal jeg poste dette innlegget før jeg legger ut bilder, for å være sikker på at det ikke forsvinner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellandussen så nydelig han er søndagsengel!!! :hjerter_rundt:

Også så mye hår han har!

Tenk å være så liten og ny i denne verden, bare noen dager gammel. *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo så utrolig nydelig, søndagsengel. En skikkelig søndagsengel :hjerter:

Husker godt hvordan det var dagen jeg fødte ja. Svimmel og guffen hele dagen. Men det er jo ikke så rart med tanke på at man tross alt mister en del blod. Heldigvis kommer man seg fort da.

Kos deg masse med herlige Leon :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent på bilder! :hoppe:

Lurt å skrive fødselsrapport i Word ja! Når du er ferdig med den, tror du at du kan legge den ut i denne tråden også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skjønn han er! :hjerter:

Med masse mørkt hår! Tøff AC/DC body også!

Svimmel etter fødsel ja... jeg klarte nesten ikke stå i dusjen etterpå jeg. Men mista jo en halv liter blod også, så det var ikke så rart!

Gleder meg til å høre fødselsrapporten din! Ble det vannfødsel slik du hadde ønske om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh - så nydelig!! Jeg vil også ha sånn :sur:

:sjenert:

Hellandussen så nydelig han er søndagsengel!!! :hjerter_rundt:

Også så mye hår han har!

Tenk å være så liten og ny i denne verden, bare noen dager gammel. *sukk*

Han er jo så utrolig nydelig, søndagsengel. En skikkelig søndagsengel :hjerter:

Husker godt hvordan det var dagen jeg fødte ja. Svimmel og guffen hele dagen. Men det er jo ikke så rart med tanke på at man tross alt mister en del blod. Heldigvis kommer man seg fort da.

Kos deg masse med herlige Leon :hjerte:

Ja, jeg synes han er kjempeskjønn!!!! :hjerte:Ser at bildene ser litt kornete ut, håper ikke jeg har feil oppløsning på kameraet, sånn at de ikke blir bra når jeg fremkaller dem!

Spent på bilder! :hoppe:

Lurt å skrive fødselsrapport i Word ja! Når du er ferdig med den, tror du at du kan legge den ut i denne tråden også?

Det skal jeg gjøre :)

Jeg ser at dagboka til Peony ikke er her... Leste også noe i noen andre dagbøker om at noe kanskje var galt, og selv om det ikke sto hva, så får jeg fæle mistanker om at det har noe med Lillegutt å gjøre?! :tristbla: Håper ikke det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står om det i den nye dagboka til Peony.

Kjempetrist! :grine:

Men vi får håpe blødningen går tilbake og at lillemann klarer seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo hende bildene blir litt kornete når du forminsker dem? Ellers må jeg bare si nok en gang at:

DU HAR EN ALDELES NYDELIG GUTT!!!

Lengter sånn etter min egen mageboer når jeg ser på Leon.. :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa!

Og tusen takk for at du tok deg tid til å gratulere meg med dagen!

Når det gjelder avkommet ( :ler: ) ditt, så er han rett og slett et prakteksemplar. Gleder meg til min lille krabat kommer. Snart er jeg 12 uker, men som vi atter en gang har fått erfare så er det ikke en sikkerhet å være over det magiske tallet. :ler: .

Kos deg med lillegutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...