Gå til innhold

Edderkopper trenger seg på


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Har nå drept enda en edderkopp for 3 sekunder siden, midt på stuegulvet, de kommer vasende fra alle kanter og jeg er skikkelig lei. Liker ikke sånne u-inviterte gjester (Sikkert hovedsaklig fordi jeg våknet med en i sengen i fjor sommer, den beit meg 3 ganger før jeg klarte å få kverka krypet, og jeg hadde vondt i flere dager)

Hvor de kommer seg inn er ikke godt å si, men jeg må finne en måte å få dem vekk på, tenkte på å legge ut strimler med fluepapier eller noe, men vet ikke hvor jeg får tak i det.

Har en og annen maur her også men de er langt fra hovedproblemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg må lukke alle sånne lufteventiler ( sånne luker) når det er sommer da den etagen hvor jeg har slike ligger delvis under bakken..ergo er ventilene rett ve jordoverflaten... kommer horder med edderkopper gjennom ventilene om de står oppe.....

den der killsaken lukter ganske sterkt da... men he he så man til og med kan få kjøpt den på nille av alle steder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Permetrin
Jeg bruker permetrin - funker veldig bra, kommer lite edderkopper inn her  :-)

Hva er det og hvor selges det? Hvor påfører du det`?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er faktisk 2,4gram permetrin pr. liter i min spray som jeg kjøpte ("Kvitt - Mot Maur & Fluer" heter den og så står det en lang liste over hva annet den også hjelper mot), ser ikke bort fra at det er en dominerende ingrediens. Den fungerer ihvertfall suverent.

- Glemte et vindu åpent i dag og jeg har enda ikke sett noe som har kommet seg inn og det kunne jeg bare drømt om hvis jeg ikke hadde sprayet rundt karmen

Det står en internett adresse bakpå (www.husoghage.bayer.no)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...