AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #1 Del Skrevet 8. mars 2020 Kan man skape nye navn med å «lime» sammen to som feks Tone og Lise, altså Tonelise? Eller Annemarte Grolise? Trinelise jeg ser slike komboer. Er kombinasjonen i tråd med lover og regler på området, eller finnes det ingen lover? Anonymkode: 7fa39...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mars 2020 #2 Del Skrevet 8. mars 2020 Jeg har aldri hørt at det er noen "lover" som forbyr en å sette sammen to fullt gangbare, godkjente navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #3 Del Skrevet 8. mars 2020 4 minutter siden, Million skrev: Jeg har aldri hørt at det er noen "lover" som forbyr en å sette sammen to fullt gangbare, godkjente navn. Men da blir det i praksis et helt nytt navn. Blir det da Janivar eller JanIvar med stor bokstav midt i som OsloMet? Anonymkode: 7fa39...8a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mars 2020 #4 Del Skrevet 8. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men da blir det i praksis et helt nytt navn. Blir det da Janivar eller JanIvar med stor bokstav midt i som OsloMet? Anonymkode: 7fa39...8a4 Det var vel sånn med Trinelise en gang i tiden også, noen satte sammen to navn og vips, var et nytt navn laget. Det ble godkjent, det. Finnes jo mange sånne. Annelise. Tonelise. Annebente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå