marsvin Skrevet 7. mars 2020 #1 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har datet en mann i ca 6 uker nå, som er super på alle måter, men på fysisk nærhet er vi så ulike. Problemet er i senga, og jeg er frustrert. Han vil holde hånden min, masse øyekontakt, og kysse og være nær i senga.Jeg liker det litt mer røft, fordi det er digg. Han har ikke sex med noen han ikke er glad i, og mener fast bestemt at sex er en romantisk ting som er veldig intimt og som skjer når man er veldig trygg på hverandre. Jeg derimot, har ingen problem med, og har ligget med menn og hatt sexpartnere fordi jeg synes det er god sex uten kjærlighet. Synes det var for tidlig å leie når vi er ute f.eks allerede 3 gangen vi møttes. for meg er det noe man gjør når man er forelsket, og er sammen i romantikken. Å ligge med noen i dagens samfunn skjer gjerne før dette stadiet, men det er her han er så fast bestemt på at dette er skadelig. Må le litt, har aldri møtt en mann som legger så mye følelser i det å ha sex! Jeg vet ikke hvordan jeg skal diskutere dette, er bare uenige. Er han kanskje litt gammeldags? Etter min mening var det normalt å holde hender og kjærtegne før man hadde sex på 30-tallet, men ikke nødvendigvis den "riktige rekkefølgen" fordet. Blir så frustrert over at han mener det er skadelig å ha sex med noen uten å være glad i personen eller ha følelser. Det skal sies at jeg ikke har følelser for han enda, han har fått følelser for meg. Hvordan skal jeg legge det frem, når han bare er fast bestemt på at "å elske" er den eneste og riktige måten man kan ha sex på uten å skade sjela si? Del gjerne egne erfaringer rundt tema : ) 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 7. mars 2020 Synest du skal respektere hans mening om det og ikke diskutere seg frem til noe. Ta det som det kommer. Anonymkode: b5c62...9da 64
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #3 Skrevet 7. mars 2020 Det hadde aldri gått for min del. «Holde hender og være nær» under sex..? Fy faen. Jeg vil bli tatt, ikke «elsket med». Anonymkode: 4b0cd...1fa 14
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 Populært innlegg #4 Skrevet 7. mars 2020 Han hadde vært perfekt for meg, han høres ut som en fantastisk mann😊 Du bør respektere hva han føler rundt dette, godta at det er sånn, eller gå videre hvis du søker noe annet. Anonymkode: f4283...a0c 56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 7. mars 2020 Hvorfor er det din mening som er viktigst? Respekter mannens følelser eller finn deg noen andre. Anonymkode: 22b27...45b 51
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #6 Skrevet 7. mars 2020 Jaja, sånn er det å være mann. . . . Damned if you do, damned if you dont. Damene blir liksom bare aldri fornøyd, og vil helst ha noe annet🙄 Anonymkode: e2eb0...49a 20
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #7 Skrevet 7. mars 2020 Du og han er forskjellige...spørsmålet er om du kan endre deg, for han klarer du ikke å gjøre noe med. Anonymkode: 4fc8a...d41 7
Frøkensina Skrevet 7. mars 2020 #8 Skrevet 7. mars 2020 Jeg tror ikke det handler om å være moderne eller gammeldags, dere er bare veldig ulike rundt dette. 16
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #9 Skrevet 7. mars 2020 Når dere har så ulike holdninger til sex og kjærlighet så er dere ingen god match.... Anonymkode: 30c9a...6a6 17
Ceccar Skrevet 7. mars 2020 #10 Skrevet 7. mars 2020 Virker som at dere har to totalt forskjellige meninger om en ting som jeg ihvertfall ser på som en veldig viktig ting i forholdet. Er selv der at jeg ønsker det heftig uten masse kliss, så hadde aldri hatt samvittighet til å date noen som legger så mye følelser i sex med tanke på om det blir slutt og han sitter igjen føler seg «brukt«. 7
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #11 Skrevet 7. mars 2020 Hva med å prøve deg litt fram når dere har sex da? Har selv vært sammen en som var der men etterhvert så ble han litt tøffere. Anonymkode: 31d5b...1bf 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #12 Skrevet 7. mars 2020 Er han kristen, og litt mer liberal enn de mest konservative; at dere ikke må være gift men det må være mellom to som elsker hverandre? Hva mener han om homofili? Verdisynet er kanskje viktigere, men det spørs om ikke dette likevel er en dealbreaker - du liker den «primitive» sexen der urinstinkter råder og han den romantiske (i mine øyne nesten victorianske) tilnærmingen. Anonymkode: 6a29f...183 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #13 Skrevet 7. mars 2020 Kjæresten min er sånn der. Han er seksuelt dama i forholdet, og jeg mer som man forbinder med menn. Jeg digger det. Den røffe og macho delen av han lokkes fram med litt vin, men sånn ellers er det et veldig ømt og kjærlig forhold. Jeg liker det, jeg. Ikke sikkert dere er kompatible om du syns det er usexy. Anonymkode: d5ead...0cc 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #14 Skrevet 7. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja, sånn er det å være mann. . . . Damned if you do, damned if you dont. Damene blir liksom bare aldri fornøyd, og vil helst ha noe annet🙄 Anonymkode: e2eb0...49a Innlegget fra akkurat denne damen er ikke generell for alle damer. True story. Anonymkode: 9f71b...705 16
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #15 Skrevet 7. mars 2020 Selv så liker jeg best erfarne maskuline og selvsikre menn. Ikke forsiktige "kvinne menn" med kvinne hjerner..... Anonymkode: 30c9a...6a6 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #16 Skrevet 7. mars 2020 Høres ut som om dere ikke er kompatible. Anonymkode: e6d10...d77 6
wintergirl Skrevet 7. mars 2020 #17 Skrevet 7. mars 2020 Respekter han og hans følelser. Det er ikke noe gammeldags eller galt over det. Dine meninger og følelser er ikke mer rett bare fordi vi lever i 2020. La mannen gå og finne en kvinne som verdsetter han og hans verdier. Så finner du en mann som lever opp til dine fantasier. Verre enn det er det ikke. 18
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #18 Skrevet 7. mars 2020 Hvor gamle er dere ? Det har mye å si. Kanskje bedre for deg å finne en litt eldre mann med mer livserfaring ? Anonymkode: 30c9a...6a6 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #19 Skrevet 7. mars 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde aldri gått for min del. «Holde hender og være nær» under sex..? Fy faen. Jeg vil bli tatt, ikke «elsket med». Anonymkode: 4b0cd...1fa Der er vi da jommen forskjellige. Jeg vil bli elsket med, ikke tatt. (Tidligere voldtatt så det forklarer kanskje litt) Til ts, jo han er kanskje litt gammeldags evt kristen? Respekter for meningene hans. Hvis du liker han godt ellers så klarer du å vente bittelitt... 😉 Anonymkode: 237bf...658 6
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #20 Skrevet 7. mars 2020 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde aldri gått for min del. «Holde hender og være nær» under sex..? Fy faen. Jeg vil bli tatt, ikke «elsket med». Anonymkode: 4b0cd...1fa Noen ganger vil jeg bare bli pult, rått og dyrisk. Andre ganger lidenskaplig elskov. Alt etter humør og form. Anonymkode: 23f5d...efe 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå