NewInTown Skrevet 6. mars 2020 #21 Skrevet 6. mars 2020 Vi alle har vært sånn en eller annen gang. Gjort dumme ting for en person vi har vært hodestups forelska i, som ikke følte det samme tilbake. Så gikk det over, vi møtte noen som var interessert i oss også, og hele den dumme situasjonen blir bare et fjernt minne man kan le av. Om ikke le, så i hvert fall ikke gi det så mye betydning. 😊 Ikke tenk på det, la det bare være. La henne være... fokuser på andre ting. Og andre mennesker. Og deg selv. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #22 Skrevet 6. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men du,ingen er uoppnåelig Nå har du jo en gylden anledning til å sende melding og si den ikke var til dette nr. Anonymkode: 28c15...46d Hehe tror nok ikke hun kjøper den når hun nå har skjønt at det var jeg som ringte henne flere ganger... Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #23 Skrevet 6. mars 2020 Vel, hun svarte meg faktisk da. Og sa at det måtte jeg ikke tenke på og at hun tålte det Anonymkode: 544aa...56a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #24 Skrevet 7. mars 2020 51 minutter siden, NewInTown skrev: Vi alle har vært sånn en eller annen gang. Gjort dumme ting for en person vi har vært hodestups forelska i, som ikke følte det samme tilbake. Så gikk det over, vi møtte noen som var interessert i oss også, og hele den dumme situasjonen blir bare et fjernt minne man kan le av. Om ikke le, så i hvert fall ikke gi det så mye betydning. 😊 Ikke tenk på det, la det bare være. La henne være... fokuser på andre ting. Og andre mennesker. Og deg selv. er ikke forelska i hu......bare så det er sagt betatt kanskje. Men spiller ingen rolle nå Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #25 Skrevet 7. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, hun svarte meg faktisk da. Og sa at det måtte jeg ikke tenke på og at hun tålte det Anonymkode: 544aa...56a Oooog du er hooked? IKKE ta det at hun svarte som en invitasjon til å kontakte henne igjen. Bare ikke gjør det. Oki? Anonymkode: 9f502...5df 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #26 Skrevet 7. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Oooog du er hooked? IKKE ta det at hun svarte som en invitasjon til å kontakte henne igjen. Bare ikke gjør det. Oki? Anonymkode: 9f502...5df Nei nei nei. Det skal jeg ikke! Nå blir det liiiite alkohol fremover her. Ønsker ikke å tabbe meg ut igjen ovenfor henne. Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #27 Skrevet 7. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei nei nei. Det skal jeg ikke! Nå blir det liiiite alkohol fremover her. Ønsker ikke å tabbe meg ut igjen ovenfor henne. Anonymkode: 544aa...56a Du må blokkere nummeret hennes. Anonymkode: 2ca79...c3f 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #28 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du må blokkere nummeret hennes. Anonymkode: 2ca79...c3f Ja jeg har gjort det. Ba også henne om å blokkere mitt Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #29 Skrevet 7. mars 2020 Hehe stakkars deg, fælt med fyllenerver. Godt det gikk bra da! Prøv å glemme dama nå. Jeg sende en melding til en fyr en gang, var sent på natta. Skrev en lang utredning om «forholdet» vårt som jo egentlig ikke var noe forhold, bare i mitt hode der og da. Fikk et veldig nedelatende svar og jeg skammet meg sånn. Men vet du hva? Den som burde skamme seg var han. Det var en grunn til at jeg sendte den meldingen, han oppførte seg jo som en drittsekk mot meg, bare utnyttet meg for sex. Nå i ettertid synes jeg fyren er bare ekkel. Anonymkode: 1efd2...39a 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #30 Skrevet 7. mars 2020 Jeg har også sendt meldinger jeg angret på, og faktisk fått lignende "skjellsord" fra menn som har prøvd å få tak i meg uten hell. Jeg har jo hatt EKSTREM fylleangst når jeg har skrevet noe dumt selv, men dette er faktisk noe som går heeeeelt over med tiden Det er bare forferdelig akkurat nå, men du er allerede over den verste kneika og det blir bare bedre. Når jeg har fått den type mld selv så synes jeg egentlig mest synd på han, for jeg vet akkurat hvordan det er og vet så sinnsykt godt at han har fullstendig angst. Jeg blir ikke fornærmet, kan vel heller nesten ta det som et kompliment at noen har så stormende følelser. Bare det ikke blir til stalking-virksomhet liksom. Men alle har lov å drite seg ut iblant. Anonymkode: 5b64d...609 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #31 Skrevet 7. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også sendt meldinger jeg angret på, og faktisk fått lignende "skjellsord" fra menn som har prøvd å få tak i meg uten hell. Jeg har jo hatt EKSTREM fylleangst når jeg har skrevet noe dumt selv, men dette er faktisk noe som går heeeeelt over med tiden Det er bare forferdelig akkurat nå, men du er allerede over den verste kneika og det blir bare bedre. Når jeg har fått den type mld selv så synes jeg egentlig mest synd på han, for jeg vet akkurat hvordan det er og vet så sinnsykt godt at han har fullstendig angst. Jeg blir ikke fornærmet, kan vel heller nesten ta det som et kompliment at noen har så stormende følelser. Bare det ikke blir til stalking-virksomhet liksom. Men alle har lov å drite seg ut iblant. Anonymkode: 5b64d...609 Tusen takk for gode ord jeg sendte melding til slutt å beklaga i går. Da jeg fant ut jeg ikke kunne leve med "smerten" jeg hadde og fikk da til svar at det gikk helt fint, og folk burde tåle såpass... så jeg ble jo litt letta da kan du si Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #32 Skrevet 7. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe stakkars deg, fælt med fyllenerver. Godt det gikk bra da! Prøv å glemme dama nå. Jeg sende en melding til en fyr en gang, var sent på natta. Skrev en lang utredning om «forholdet» vårt som jo egentlig ikke var noe forhold, bare i mitt hode der og da. Fikk et veldig nedelatende svar og jeg skammet meg sånn. Men vet du hva? Den som burde skamme seg var han. Det var en grunn til at jeg sendte den meldingen, han oppførte seg jo som en drittsekk mot meg, bare utnyttet meg for sex. Nå i ettertid synes jeg fyren er bare ekkel. Anonymkode: 1efd2...39a Ja, det er det som er fint, en stund etter at man har dummet seg ut, når man skjønner at han ikke er noen person å skamme seg for, hvis det er en drittsekk. Anonymkode: 327a7...f55 2
Hulderen Skrevet 7. mars 2020 #33 Skrevet 7. mars 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Vel, hun svarte meg faktisk da. Og sa at det måtte jeg ikke tenke på og at hun tålte det Anonymkode: 544aa...56a Så bra at hun gav så fin respons, og veldig bra at du beklaget! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Nå har du ryddet opp så langt det er mulig, så nå må du bare legge det bak deg og sørge for å ikke kontakte henne igjen.
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #34 Skrevet 7. mars 2020 Akkurat nå, Hulderen skrev: Så bra at hun gav så fin respons, og veldig bra at du beklaget! 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Nå har du ryddet opp så langt det er mulig, så nå må du bare legge det bak deg og sørge for å ikke kontakte henne igjen. Ja jeg syns det var veldig fint av henne. Har full forståelse for om hun hadde vært skikkelig forbanna på meg nå, siden dette dessverre ikke er første gangen jeg har måttet sendt "beklager melding" til henne..... hun er for bra! Anonymkode: 544aa...56a 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #35 Skrevet 7. mars 2020 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er det som er fint, en stund etter at man har dummet seg ut, når man skjønner at han ikke er noen person å skamme seg for, hvis det er en drittsekk. Anonymkode: 327a7...f55 Ja, er bare så synd man ikke ser det der og da. Huff for en kjærlighetssorg jeg hadde overfor den fyren. Han er en player og fæl med damer generelt. Verre for HI der hun høres grei ut💔 Anonymkode: 1efd2...39a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #36 Skrevet 7. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er bare så synd man ikke ser det der og da. Huff for en kjærlighetssorg jeg hadde overfor den fyren. Han er en player og fæl med damer generelt. Verre for HI der hun høres grei ut💔 Anonymkode: 1efd2...39a Ja det gjør det jo ikke akkurat lettere for meg å glemme henne. Skulle egentlig ønska hun ikke svarte meg, eller svarte noe sånt som: "Ja, blokkerer nummeret ditt nå, sjerp deg drittunge" 😛 . Hadde vært mye bedre for meg det. Fikk liksom ikke noe svar på om hun kunne blokkere meg Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #37 Skrevet 7. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det gjør det jo ikke akkurat lettere for meg å glemme henne. Skulle egentlig ønska hun ikke svarte meg, eller svarte noe sånt som: "Ja, blokkerer nummeret ditt nå, sjerp deg drittunge" 😛 . Hadde vært mye bedre for meg det. Fikk liksom ikke noe svar på om hun kunne blokkere meg Anonymkode: 544aa...56a Det er jo litt krise å faktisk be noen om å blokkere nummeret ditt😳 Du må skjerpe deg overfor denne jenta. Blokker og aldri kontakt henne igjen. Hun er ikke interessert, la henne være. Anonymkode: 2ca79...c3f
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #38 Skrevet 7. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo litt krise å faktisk be noen om å blokkere nummeret ditt😳 Du må skjerpe deg overfor denne jenta. Blokker og aldri kontakt henne igjen. Hun er ikke interessert, la henne være. Anonymkode: 2ca79...c3f Ja det er vel umulig å få henne til å like meg igjen etter alt dette. Vi har ikke treftes på årevis. Men det er grunner som gjør at det er ganske "forbudt" om vi skulle gjøre noe mer ut av den tonen vi hadde. Anonymkode: 544aa...56a
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2020 #39 Skrevet 7. mars 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Men du,ingen er uoppnåelig Nå har du jo en gylden anledning til å sende melding og si den ikke var til dette nr. Anonymkode: 28c15...46d Hva mener du med at ingen er uoppnåelig?... Anonymkode: 544aa...56a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå