Gå til innhold

Sendt ufin melding til "crushet" :/

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har over lengre tid hatt sansen for ei, som av ulike grunner er ganske uoppnåelig for meg. Vi har rota sammen for noen år siden, men ikke møttes etterpå. Plutselig fant jeg ut at det var en god ide å fylle ringe til henne. Det har skjedd et par ganger siste året, til jeg bestemte meg for å slette og blokke henne fra sosiale medier for å unngå å "se" henne hele tiden. Har så å si glemt henne, til jeg nå for noen dager siden var i en bursdagsfest, og tok opp telefonen å ringte igjen. MED skjult nr da. I teorien skulle hun jo ikke vite at det var meg, men jeg så jeg hadde sendt en ufin SMS som prikken over ién etter at jeg ikke fikk noe respons. Jeg blir helt KVALM av meg selv og hele situasjonen. Jeg føler heller ikke at jeg kan sende noe unnskyldning, for det har jeg gjort før, så det er bare å drite seg ut enda en gang. Vet ikke hvorfor jeg skriver dette, men jeg har hatt fyllenerver i 3 dager nå, og vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre. Jeg klarer ikke å tenke eller konsentrere meg om noe annet, fordi jeg bare har vondt i magen pga oppførselen min. På meldingen jeg sendte hadde jeg skrevet "idiot". Herregud jeg er flau. Noen som har vært i lignende situasjon? eller som kan gi meg et råd, uten å få meg til å føle meg enda verre? :( 

I såfall Takk!

Anonymkode: 544aa...56a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var det bare idiot du skrev?  Det kunne vært verre. Du må bare la dette gå over av seg selv og du må holde deg langt unna henne. Det er fint du er flau nå, men klumpen i magen forsvinner litt dag for dag, du må bare stå i det.  

En eller annen gang krysser du en grense for hva slags oppmerksomhet som er lovlig/ hva som er trakassering/ stalking - du må ikke sette deg i den posisjonen at du kommer dit. 

Slutt å drikke til du har kontroll. 

Anonymkode: 67e6d...564

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Slutte å drikke.

Klarer du ikke oppføre deg med litt alkohol innabords, så er det eneste du kan gjøre.

Anonymkode: 28c15...46d

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Send en melding. Beklag og be henne om å blokkere nummeret ditt. 

Hvorfor må du drikke deg fra sans og samlig så ofte? 

Du trenger ikke gå og tenke eller bekymre deg mer over det som har skjedd. Fokuser heller på hvordan du skal unngå lignende situasjoner i fremtiden.

Anonymkode: 82711...4c5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det bare idiot du skrev?  Det kunne vært verre. Du må bare la dette gå over av seg selv og du må holde deg langt unna henne. Det er fint du er flau nå, men klumpen i magen forsvinner litt dag for dag, du må bare stå i det.  

En eller annen gang krysser du en grense for hva slags oppmerksomhet som er lovlig/ hva som er trakassering/ stalking - du må ikke sette deg i den posisjonen at du kommer dit. 

Slutt å drikke til du har kontroll. 

Anonymkode: 67e6d...564

Takk for svar! Ja det var "bare" idiot jeg skrev. Etter å ha ringt typ 3-4 ganger... Heldigvis tok hun ikke telefonen. Men likevel, hun skjønner jo at det var meg, siden jeg var så dum å sendte sms i tillegg. Jeg blir bare så utrolig kvalm av meg selv. Det er vel typ et halvt år siden jeg kontakta henne sist. Er bare så redd hun skal fortelle det til folk. Har en felles bekjent, men ja. Jeg er så grusom flau, og jeg angrer intenst. Forstår ikke hva som skjer med meg, men når jeg når et visst punkt i fylla, tenker jeg det er en kjempegod ide og ringe ekser og you name it. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Send en melding. Beklag og be henne om å blokkere nummeret ditt. 

Hvorfor må du drikke deg fra sans og samlig så ofte? 

Du trenger ikke gå og tenke eller bekymre deg mer over det som har skjedd. Fokuser heller på hvordan du skal unngå lignende situasjoner i fremtiden.

Anonymkode: 82711...4c5

Det er ikke ofte jeg drikker meg så full. Sist gang var kanskje et halvt år siden. Jo men jeg vil jo ikke hun skal føle seg "utrygg" eller stalket av meg. Vet ikke hva hun tenker nå, ikke sikkert hun tenker så mye på det i det hele tatt, men det er det at jeg ikke vet.

Skrevet

Nå vet du i hvert fall at du bør holde deg unna alkohol, ettersom du ikke stopper i tide. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke ofte jeg drikker meg så full. Sist gang var kanskje et halvt år siden. Jo men jeg vil jo ikke hun skal føle seg "utrygg" eller stalket av meg. Vet ikke hva hun tenker nå, ikke sikkert hun tenker så mye på det i det hele tatt, men det er det at jeg ikke vet.

Tror du forresten det faller i "god jord" å beklage...igjen? 

AnonymBruker
Skrevet

beklage?

AnonymBruker
Skrevet

Ikke helt heldig, men jeg ville ikke beklaget noe mer nå. Nå må du glemme hendelsene, og ikke minst henne. Blokkere nummeret slik at du ikke kontakter henne igjen. 

Anonymkode: 2ca79...c3f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

ok dumt. Beklaga nå som han over her sa, og ba henne blokkere nummeret mitt. Men selvfølgelig ikke fått noe svar 😛

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Dette er jo bare morsomt (og en smule patetisk). Det gjør det i hvertfall ikke noe verre å sende melding for å beklage, det ville jeg gjort :)

Anonymkode: 5255d...604

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke noen respons er en respons. Du har tulla det til uten engang å vite hva du vil med ho, ho må jo tenke at du er en idiot. 

Anonymkode: a0404...464

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke meningen at man skal gjøre ting man ellers aldri ville gjort selv om man er veldig full. Personer som gjør slikt må innse at de ikke takler alkohol godt. Det er ikke normalt.

Anonymkode: ab96c...460

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke meningen at man skal gjøre ting man ellers aldri ville gjort selv om man er veldig full. Personer som gjør slikt må innse at de ikke takler alkohol godt. Det er ikke normalt.

Jeg er jo veldig klar over det selv da. Samtidig tror jeg ikke jeg er alene om å ta opp telefonen en gang for mye (gjerne til folk man ikke skal) når man drikker. Det er ikke noe jeg PLEIER å gjøre. Men det har skjedd ja. 

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jo veldig klar over det selv da. Samtidig tror jeg ikke jeg er alene om å ta opp telefonen en gang for mye (gjerne til folk man ikke skal) når man drikker. Det er ikke noe jeg PLEIER å gjøre. Men det har skjedd ja. 

Hvis du er klar over det, så holder du deg til ett glass for andres og egen skyld, så nei jeg tror ikke du er klar over det. Ringer du henne edru, mon tro?

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er klar over det, så holder du deg til ett glass for andres og egen skyld, så nei jeg tror ikke du er klar over det. Ringer du henne edru, mon tro?

Nei det gjør jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar! Ja det var "bare" idiot jeg skrev. Etter å ha ringt typ 3-4 ganger... Heldigvis tok hun ikke telefonen. Men likevel, hun skjønner jo at det var meg, siden jeg var så dum å sendte sms i tillegg. Jeg blir bare så utrolig kvalm av meg selv. Det er vel typ et halvt år siden jeg kontakta henne sist. Er bare så redd hun skal fortelle det til folk. Har en felles bekjent, men ja. Jeg er så grusom flau, og jeg angrer intenst. Forstår ikke hva som skjer med meg, men når jeg når et visst punkt i fylla, tenker jeg det er en kjempegod ide og ringe ekser og you name it. 

Water under the bridge....

drit i det da- skjedd værre ting på fylla enn dette! Jeg kan nevne i fleng- ting jeg har gjort. Ikke ta deg selv så høytidelig! 
hun har garantert glemt det nå! 
slapp av- kos deg og lev livet. 
neste gang du er på fylla klarer du nok å la være å ringe henne med dette i bakholdet 

Anonymkode: 8a440...42a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare latt være å ta kontakt igjen. Gjort er gjort. 

Anonymkode: a0115...ee0

AnonymBruker
Skrevet

Men du,ingen er uoppnåelig ;)

Nå har du jo en gylden anledning til å sende melding og si den ikke var til dette nr.

Anonymkode: 28c15...46d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...