AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #21 Del Skrevet 8. mars 2020 Da må du jo bare si ifra. Skal dere et sted med alkohol så må dere avtale på forhånd hvem som skal kjøre og du må si at du ikke vil kjøre fordi du skal drikke. Om han også nekter å kjøre så må dere finne andre måter å komme dere hjem på. Det er ikke rettferdig at han skal drikke og du skal kjøre hver gang dere er i selskap, det har jo ikke noe med hvem som kjører ellers i hverdagen. Her vil forresten også han alltid kjøre og jeg pleier ofte å la ham for å være grei, selv om jeg liker best å kjøre selv. Men på lengre turer eller om jeg faktisk vil så sier jeg ifra at nå vil jeg kjøre og da må han jo gi seg, er vår felles bil. Vi kan feks bytte halvveis til hytta eller kjøre hver vår vei. Anonymkode: 208cc...b06 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #22 Del Skrevet 8. mars 2020 Om begge vil ta et glass vin så tar vi taxi. Ikke verre enn det. Ellers er det stort sett jeg som kjører. Han hater å kjøre i by. På langtur deler vi alltid 50-50. Begge vil trykke på telefonen i stedet for å kjøre 😂 Anonymkode: 20a78...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 14. mars 2020 #23 Del Skrevet 14. mars 2020 På 8.3.2020 den 20.47, AnonymBruker skrev: På langtur deler vi alltid 50-50. Begge vil trykke på telefonen i stedet for å kjøre 😂 Mer bekymringsverdig at dere er interessert i å trykke på telefonen når dere er på langtur sammen egentlig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2020 #24 Del Skrevet 14. mars 2020 42 minutter siden, poli10 skrev: Mer bekymringsverdig at dere er interessert i å trykke på telefonen når dere er på langtur sammen egentlig... For du snakker i vei i 8 timer? Vi klarer begge deler Anonymkode: 20a78...be2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 16. mars 2020 #25 Del Skrevet 16. mars 2020 Ja, eller så hører vi på podcaster sammen som vi diskuterer. Vi har nok tid fra hverandre i hverdagen der vi kan knastre på telefonen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2020 #26 Del Skrevet 18. april 2020 På 6.3.2020 den 17.32, AnonymBruker skrev: Begynn å drikke før ham, ta som en selvfølge at han kjører også da ettersom han krever å kjøre hele tiden ellers. Om nødvendig ta et glass vin hjemme før dere drar i middagsselskapet. Anonymkode: 7f2e8...efa Denne her hadde jeg gått for. Selv om det beste selvsagt er å ta det opp med ham. Men jeg hadde faktisk gjort det slik for å få ham til å bli mindre ego. Ta et par glass vin i dusjen. Og når dere skal kjøre setter du deg bare i passasjersetet som om det er en selvfølge. Om han spør deg om å kjøre spiller du bare overrasket og sier du allerede har tatt et par glass vin. Og at heretter får vi bytte på å kjøre til fest, eller så blir det taxi så begge kan drikke. Problem løst. Anonymkode: 2850e...e92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå