AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Del Skrevet 6. mars 2020 Lurer på om noen kjenner seg igjen...gubben vil alltid kjøre. Han kjeder seg som passasjer og tror nok innerst inne at han er så mye bedre enn meg også. Men straks det serveres alkohol...da må jeg kjøre. Irriterer meg grenseløst. Andre som har det slik? Hvordan får man til en mer kjønnsnøytral kjørefordeling uten å gjøre en stor sak ut av det? Anonymkode: da287...cc2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #2 Del Skrevet 6. mars 2020 Sleipt. Anonymkode: 68c3d...d73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 6. mars 2020 #3 Del Skrevet 6. mars 2020 Ved å fortelle det til personen det gjelder i stedet for å være passiv aggressiv mot ham og syte på et anonymt nettforum. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 6. mars 2020 #4 Del Skrevet 6. mars 2020 Hvis han alltid vil kjøre så får han alltid kjøre, selv når det serveres alkohol. Eller så deler man 50/50. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #5 Del Skrevet 6. mars 2020 Herregud snakker dere ikke sammen? Ta det opp da vel? Anonymkode: ddcef...ee9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Del Skrevet 6. mars 2020 Stein, saks, papir. Anonymkode: b644b...d40 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Del Skrevet 6. mars 2020 Annenhver gang uansett om det er med eller uten alkohol? Anonymkode: 3b56b...dd3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. mars 2020 #8 Del Skrevet 6. mars 2020 Sleip fyr. Du må ta dette opp med ham, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Del Skrevet 6. mars 2020 Jeg vil også alltid kjøre. Syns at det er dritt kjedelig å vare passasjer. MEN kona har ikke sertifikat. Så jeg må kjøre når det serveres alkohol og. Anonymkode: ba6ea...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #10 Del Skrevet 6. mars 2020 Begynn å drikke før ham, ta som en selvfølge at han kjører også da ettersom han krever å kjøre hele tiden ellers. Om nødvendig ta et glass vin hjemme før dere drar i middagsselskapet. Anonymkode: 7f2e8...efa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 6. mars 2020 #11 Del Skrevet 6. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på om noen kjenner seg igjen...gubben vil alltid kjøre. Han kjeder seg som passasjer og tror nok innerst inne at han er så mye bedre enn meg også. Men straks det serveres alkohol...da må jeg kjøre. Irriterer meg grenseløst. Andre som har det slik? Hvordan får man til en mer kjønnsnøytral kjørefordeling uten å gjøre en stor sak ut av det? Anonymkode: da287...cc2 Men.. vil du også alltid kjøre? Sier du det i så fall? Det høres litt rart ut å bli så ufattelig irritert, når løsningen på problemet jo er rett foran deg - kommunikasjon er kjekt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #12 Del Skrevet 6. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på om noen kjenner seg igjen...gubben vil alltid kjøre. Han kjeder seg som passasjer og tror nok innerst inne at han er så mye bedre enn meg også. Men straks det serveres alkohol...da må jeg kjøre. Irriterer meg grenseløst. Andre som har det slik? Hvordan får man til en mer kjønnsnøytral kjørefordeling uten å gjøre en stor sak ut av det? Anonymkode: da287...cc2 Jeg er den i forholdet som alltid kjører. Fordi jeg er en bedre sjåfør enn mannen min, fordi jeg har en finere bil og fordi jeg hater å sitte på, uansett sjåfør. Har såpass selvinnsikt at jeg da forstår at jeg må kjøre til og fra fest også. Det er du som må sette ned foten her, er jo bare å si nei, jeg vil ikke kjøre hver gang det er fest og alkohol! Og vil du kjøre oftere i hverdagen, må dere kjøre en vei til og bytte på tilbaketuren. Pass på at det ikke alltid er han som kjører TIL festen da Vil du kjøre mer i hverdagen da? Hvis ikke, hadde jeg latt ham kjøre ellers og kjørt annenhver gang det er fest. Eller tatt taxi eller ordnet overnatting. Sånn at ingen trengte å kjøre. Er dårlig gjort av ham å forlange at du skal kjøre så han får drukket, at du liksom er bra nok da, men ikke ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 6. mars 2020 #13 Del Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Fordi jeg er en bedre sjåfør enn mannen min, Vel, han blir ikke noe bedre av å sitte på. Jeg er også en bedre sjåfør enn kona mi, men lar henne kjøre nettopp av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #14 Del Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg vil også alltid kjøre. Syns at det er dritt kjedelig å vare passasjer. MEN kona har ikke sertifikat. Så jeg må kjøre når det serveres alkohol og. Anonymkode: ba6ea...b33 Hadde aldri giddet å kjørt på kona.... Hadde mannen min ikke hatt lappen, hadde jeg bedt ham om å gjøre det, eller bedt ham om å ta bussen!! Forstår heller ikke de kvinnene som ikke tar sertifikat, men forlanger å bli kjørt og hentet overalt.... Som kvinne selv, hadde jeg aldri orket å være avhengige av andre! Anonymkode: 48230...f24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Del Skrevet 6. mars 2020 16 minutter siden, AnonymBruker said: Lurer på om noen kjenner seg igjen...gubben vil alltid kjøre. Han kjeder seg som passasjer og tror nok innerst inne at han er så mye bedre enn meg også. Men straks det serveres alkohol...da må jeg kjøre. Irriterer meg grenseløst. Andre som har det slik? Hvordan får man til en mer kjønnsnøytral kjørefordeling uten å gjøre en stor sak ut av det? Anonymkode: da287...cc2 Jeg må bare stille spørsmålet ... Hva svarte han når du tok det opp med han? Viste han forståelse? Anonymkode: dec76...c6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #16 Del Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: Vel, han blir ikke noe bedre av å sitte på. Jeg er også en bedre sjåfør enn kona mi, men lar henne kjøre nettopp av den grunn. Han kan kjøre arbeidsbilen sin og han klarer jo å kjøre bil greit nok. Men jeg blir stressa av at han ikke holder jevn hastighet, at han ikke leser trafikkbildet som meg. Jeg kan ikke sitte i bilen og kritisere kjøringen hans, det blir jo bare tull Han har jo hatt lappen i mange år og kjører alt mulig av kjøretøy. Vanskelig å lære ham trafikkflyt når han rett og slett ikke er en sånn sjåfør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
poli10 Skrevet 6. mars 2020 #17 Del Skrevet 6. mars 2020 3 minutter siden, Dævendøtte skrev: Han kan kjøre arbeidsbilen sin og han klarer jo å kjøre bil greit nok. Men jeg blir stressa av at han ikke holder jevn hastighet, at han ikke leser trafikkbildet som meg. Jeg kan ikke sitte i bilen og kritisere kjøringen hans, det blir jo bare tull Han har jo hatt lappen i mange år og kjører alt mulig av kjøretøy. Vanskelig å lære ham trafikkflyt når han rett og slett ikke er en sånn sjåfør. En kvinnes syn på trafikkflyt er tradisjonelt et helt annet enn en mann sin. Dette ser jeg godt hos foreldrene mine. Moren min skryter til stadighet over hvilken fantastisk sjåfør hun er mens min far aldri nevner det. Det er likevel ingen tvil om hvem som faktisk er den beste, og du kan jo gjette hvem det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 6. mars 2020 #18 Del Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, poli10 skrev: En kvinnes syn på trafikkflyt er tradisjonelt et helt annet enn en mann sin. Dette ser jeg godt hos foreldrene mine. Moren min skryter til stadighet over hvilken fantastisk sjåfør hun er mens min far aldri nevner det. Det er likevel ingen tvil om hvem som faktisk er den beste, og du kan jo gjette hvem det er. Jeg er helt enig med deg. Og jeg er ikke som andre kvinner bak rattet. Har kjørt lastebiler, traktorer, mc, veteraner, skurtreskere, busser, sportsbiler, banebiler, cross, you name it, siden jeg var 15 år. Og er femti nå. Alle vil sitte på med meg. Og jeg vet hva trafikkflyt er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #19 Del Skrevet 8. mars 2020 Dump han! Anonymkode: ee6c1...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2020 #20 Del Skrevet 8. mars 2020 Just now, AnonymBruker said: Dump han! Anonymkode: ee6c1...ad0 Eventuelt ha med noe godtesnop i bilen Anonymkode: ee6c1...ad0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå