Gå til innhold

Han kommer for fort!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han må trene målbevisst på å holde ut lenger ved å onanere. Stoppe rett før han kommer, ta en pause, fortsette etc. Det virker, men det tar noen uker. Det funker. 

Gjennomsnittet for selve samleie er rundt 5 minutter. Det finnes det solid forskning på. (Mange par brukte stoppeklokke og noterte tiden.)  Uten stoppeklokke har folk tydeligvis ikke begrep om hvor lenge de holder på, siden "alle" snakker som om alt fra 15 minutter og opp til flere timer er det vanlige. Eventuelt tror folk det er en konkurranse hvor den som skryter på seg lengst samleie vinner.

Uansett er det ikke tvil om at din mann kommer for fort, og bokstavelig talt bør ta tak i saken. 

Anonymkode: 94008...a2a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker, men det tar noen uker. Det funker. 

Min erfaring er at dette ikke er sant. Jeg har blitt LITT bedre, men eksterne faktorer, som press/forventninger fra dama, spiller også en rolle.

Anonymkode: 9cad9...8f1

Skrevet (endret)

Timesvis?

Oi.

Endret av draug 75
(Feil)
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at dette ikke er sant. Jeg har blitt LITT bedre, men eksterne faktorer, som press/forventninger fra dama, spiller også en rolle.

Det funker som bare det for meg, men kanskje ikke for alle. Man må gjøre det over lang tid. Kjedelig, men det må til.

Anonymkode: 94008...a2a

AnonymBruker
Skrevet
På 11.3.2020 den 11.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid kommet veldig fort, typ i løpet av 30-60 sekunder etter penetrering. Kona klager på det, og ikke på en nyttig måte. Hun mener jeg bare må finne en løsning og at det er mitt problem som hun ikke hadde noe med. Det har gjort at det har blitt verre, siden presset på meg har økt. Hun klarer imidlertid ikke å snakke om sex, og har som unnskyldning at snakkingen tar bort det spennende ved sex. Sexen skal ifølge henne bare være bra av seg selv uten at man trenger å snakke om det. Veldig frustrerende for meg...for hun snakker jo om sex, men aldri på en konstruktiv måte, bare på en klagende/anklagende måte om ting hun er misfornøyd med.

For meg er det sånn at jeg er klar for en ny runde etter ca. 20 minutter - da holder jeg lenge, altså i runde to. Har også blitt mye flinkere, etter mye øving, til å kjenne når jeg nærmer meg orgasme, slik at jeg får stoppet stimulering i tide.

Sånn er jeg, og sånn er det.

På 11.3.2020 den 11.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har alltid kommet veldig fort, typ i løpet av 30-60 sekunder etter penetrering. Kona klager på det, og ikke på en nyttig måte. Hun mener jeg bare må finne en løsning og at det er mitt problem som hun ikke hadde noe med. Det har gjort at det har blitt verre, siden presset på meg har økt. Hun klarer imidlertid ikke å snakke om sex, og har som unnskyldning at snakkingen tar bort det spennende ved sex. Sexen skal ifølge henne bare være bra av seg selv uten at man trenger å snakke om det. Veldig frustrerende for meg...for hun snakker jo om sex, men aldri på en konstruktiv måte, bare på en klagende/anklagende måte om ting hun er misfornøyd med.

For meg er det sånn at jeg er klar for en ny runde etter ca. 20 minutter - da holder jeg lenge, altså i runde to. Har også blitt mye flinkere, etter mye øving, til å kjenne når jeg nærmer meg orgasme, slik at jeg får stoppet stimulering i tide.

Sånn er jeg, og sånn er det.

Har hatt samme problemet selv, men så prøvde jeg ei salve på apoteket (xylocain 5%) som er ei smertestillende salve, smør den på pikken fem min. Før penetrering, den gjør deg mindre følsom og da holder en lenge.

vil anbefale alle som sliter med å komme for tidlig prøve den. Funket som fjell for meg👍👍

Anonymkode: 7b256...b3a

AnonymBruker
Skrevet

Vil prøve å ha sex 2 ganger etter hverandre og se om han holder ut lenger. Men får på følelsen av at han føler seg veldig ferdig og fornøyd etter 1 gang. Dere menn, trekker dere dere fort ut etter dere har kommet? Eller stimulerer dere dame til dere blir slapp? 

Anonymkode: f0ef5...a70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...