Gå til innhold

Han kommer for fort!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hmm, hvordan smaker fittesaft da? 🤭

Anonymkode: f0ef5...a70

Ingenting. Kanskje til nød litt søtt.

Anonymkode: 6b007...4d0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hmm, hvordan smaker fittesaft da? 🤭

Dere virker ubehjelpelig uerfarne begge to. Han er 55 og kan ikke snakke om sex, du er??, og har ikke smakt på deg selv? 

Det finnes teknikker,  men alt avhenger av at han er med på å prøve det, og ser problemet. Du kan jo eventuelt ta styringen, og ri ham i 30 sekunder,  sette deg på fjeset hans noen minutter,  og så ri 30 sek igjen,  og veksle med annen aktivitet.  Greia er at han ikke må få nok friksjon lenge nok til å komme. 

Anonymkode: 695d1...bdc

AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan nekte ham å slippe til, før han har fingret, slikket, eller tatt deg med en dildo lenge nok til du er fornøyd.  Da kanskje han etterhvert tar hintet om hva som er lenge nok.  Jeg er mann med ganske lite følelse i penis, og det kan også være frustrerende for begge parter.  Jeg greier heldigvis å komme da. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det kun er 1 min hver gang og han ikke er villig til å prøve å gjøre noe med det eller snakke om det, så har du kanskje vært litt uheldig!

Men jeg har aldri i voksen alder 25+ vært borti damer som orker noe særlig mer enn 20-30 min med penetrering, da er det sjeldent noe mer å hente. Jeg føler majoriteten av damer vil ha bra foreplay med en orgasme og så penetrering i 5-15 min.. Totalt 10-30 min 😊 

Og noen ganger er det fint og godt med en kjappis også selvfølgelig! 

Personlig tar jeg det litt rolig i starten og øker tempoet litt etterhvert før jeg kan roe det litt. Merker jeg at jeg kan komme nesten «umiddelbart» og ikke ønsker det, så sier jeg det bare rett ut at jeg må roe ned litt 😉 Som regel går det fint, men selvfølgelig noen ganger har man kommet til the point of no return 😅

Anonymkode: 54f81...85b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke så ivrig til det? Da er han liksom ferdig 😳

Men det er da du må få han klar igjen, kos med han noen minutter og kanskje suge han klar for runde 2 da bør han holde lenger👍

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke vært sammen med noen som har kommet etter få minutter. Da måtte han ha vært rå god med fingre og tunge. Mannen min kan holde på for lenge, sånn har han alltid vært. Det er grense på hvor lenge penetrering er godt også. 

Han kan trene på å holde seg lenger, finnes oppskrifter på det.

Anonymkode: 1cc8d...7aa

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere virker ubehjelpelig uerfarne begge to. Han er 55 og kan ikke snakke om sex, du er??, og har ikke smakt på deg selv? 

Det finnes teknikker,  men alt avhenger av at han er med på å prøve det, og ser problemet. Du kan jo eventuelt ta styringen, og ri ham i 30 sekunder,  sette deg på fjeset hans noen minutter,  og så ri 30 sek igjen,  og veksle med annen aktivitet.  Greia er at han ikke må få nok friksjon lenge nok til å komme. 

39 år. Vi er nok ikke så erfarne og har ikke prøvd så mye ny sex. Mye det samme. Jeg vil gjerne prøve mer. Men han er visst fornøyd med vanlig sex. 

Tviler på han vil slikke meg etter han har vært inni meg. Jeg har aldri sugd han etter han har vært inni meg. Trodde det var unormalt og ekkelt. Jeg har ikke villet kysse etter skikking. 
Men vi får prøve da. Og så skal jeg prøve å la det gå for han før vi har sex. Bare håper han holder seg stiv og eller blir fort klar igjen da. 

Er det ikke slik når dere menn har kommet så er dere forsynt og ikke så gira på mer sex rett etterpå? At dere ikke er kåte mer? Og at penis blir veldig følsom og vil ha fred? 

Min mann liker ikke å snakke så mye om dette. Derfor jeg spør. Kom gjerne med tips hva jeg/vi kan krydre sexlivet vårt med. Hva menn liker 😉🙈

AnonymBruker
Skrevet

Takk for tips 👍🏻 
Han pleier alltid å få meg til å komme før vi har sex. Det er han god på. 
Men hadde vært godt å knulle litt lenger av og til, og hardt. Når hardt, kommer han superfort. Kanskje jeg bare skal la han få lov til å knulle meg litt før jeg bytter stilling, dytter han ut og sier han må slikke meg eller noe 🤔 
Han må jo selv kjenne rett før han kommer. Jeg har spurt om han ikke vil ha det godt lenger, men han er ikke akkurat topptrent som han sier 😬

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Stakkars han kan ikke noe for det. Kan han ikke bare slikke deg til orgasme eller noe først og så knulle deg etterpå? Min kommer også veldig fort og jeg er så utrolig heldig som har en som spruter fort, men han kan fortsette flere ganger etter hverandre pga pikken fortsetter å være hard. Han kan komme iallefall tre ganger etter hverandre uten at den mister hardheten. Jeg kommer også etter noen få støt så jeg kan føle sympati for din mann :) 

Hadde de tikke vært verre med en som aldri kommer? Da hadde du sikkert tenkt at han ikke tente på deg eller noe?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Mysticgirl skrev:

Stakkars han kan ikke noe for det. Kan han ikke bare slikke deg til orgasme eller noe først og så knulle deg etterpå? Min kommer også veldig fort og jeg er så utrolig heldig som har en som spruter fort, men han kan fortsette flere ganger etter hverandre pga pikken fortsetter å være hard. Han kan komme iallefall tre ganger etter hverandre uten at den mister hardheten. Jeg kommer også etter noen få støt så jeg kan føle sympati for din mann :) 

Hadde de tikke vært verre med en som aldri kommer? Da hadde du sikkert tenkt at han ikke tente på deg eller noe?

Jo, hadde så klart vært mye verre hvis han ikke fikk den opp og måtte jobbe mye for å komme. 
Han fikser meg alltid først ja 👍🏻 
Kanskje jeg skal få han til å bare forsette etter han har kommet. Men virker som han føler seg veldig ferdig da 🤔

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Det er jo superbra at du setter pris på at mannen din kommer fort og at du kommer lett selv! Men tror du at du hadde vært like fornøyd dersom han ikke hadde vært klar igjen så fort?

Jeg personlig kommer sjeldent alt for fort, men når jeg først kommer, så er jeg ikke akkurat klar på en liten stund, kan godt være jeg er ferdig for resten av dagen! 

Anonymkode: 7dda5...617

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hadde så klart vært mye verre hvis han ikke fikk den opp og måtte jobbe mye for å komme. 
Kanskje jeg skal få han til å bare forsette etter han har kommet. Men virker som han føler seg veldig ferdig da 🤔

De dagene hvor jeg merker at jeg er i ferd med å komme veldig fort, så tar jeg det veldig rolig i starten med dype og langsomme støt, og samtidig holder meg litt dypt inni dama, før jeg tar meg ut igjen. Mens jeg er dypt inni dama så beveger jeg hoftene i sirkel bevegelser samtidig som jeg bytter på å holde presset tett inntil henne og slippe opp.

Dette gjør at jeg bygger opp en litt større toleranse sånn at jeg etterhvert kan øke tempoet litt og kjøre på når hun også blir klar for å få det litt mer hardt. Men dama mi liker nok best litt roligere og myke bevegelser enn "hardpuling." Synes selv det er greit ettersom jeg synes det er mye mer intimt og deilig. Men selvfølgelig godt å knulle hardere også innimellom.

Men er ingen tvil om at man kommer som regel mye fortere når man kjører på hardt.

Gjest Mysticgirl
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo superbra at du setter pris på at mannen din kommer fort og at du kommer lett selv! Men tror du at du hadde vært like fornøyd dersom han ikke hadde vært klar igjen så fort?

Ja, siden jeg selv kommer fort :)  

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg personlig kommer sjeldent alt for fort, men når jeg først kommer, så er jeg ikke akkurat klar på en liten stund, kan godt være jeg er ferdig for resten av dagen! 

Ok, men det er jo deg da. Hva har du med meg å gjøre? 

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Ja, siden jeg selv kommer fort :)  

Ok, men det er jo deg da. Hva har du med meg å gjøre? 

Beklager, hadde et spørsmål på slutten der som ikke kom med tydeligvis. Men spørsmålet var dersom det også hadde vært tilfellet med typen, hadde du syntes at det var kjipt?

Gjest Mysticgirl
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, kanskje han kan fortsette å se? Du kan jo spørre han og håpe den ikke blir slapp, hihi ❤️ 

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager, hadde et spørsmål på slutten der som ikke kom med tydeligvis. Men spørsmålet var dersom det også hadde vært tilfellet med typen, hadde du syntes at det var kjipt?

Nei jeg kommer selv etter få støt, så jeg hadde vært fornøyd :) Om det var det du spurte om 😂

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min mann kommer alt for fort!

Hvis han er sjåfør er det en fordel.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Mysticgirl skrev:

Nei jeg kommer selv etter få støt, så jeg hadde vært fornøyd :) Om det var det du spurte om 😂

Haha ja, ble litt klønete formulert! 

Moralen er å finne seg en dame som kommer fort!

😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke slik når dere menn har kommet så er dere forsynt og ikke så gira på mer sex rett etterpå? At dere ikke er kåte mer?

Jeg er sånn ,men etter ca. 5 min. så kan jeg kjøre på igjen. 

Så vi bruker de 5 min. på å lese nyheter eller besøke KG ..... neida.

Bruker de 5 min på å leke med henne så er det på igjen.

Anonymkode: f3fba...c7a

AnonymBruker
Skrevet

Min mann kommer også fort.. Max 2-3 min. Han kan aldri ta meg hardt, får da kommer han etter to junk. 

Som regel er jeg øverst, for da styrer jeg showet og jeg klarer å komme før han. 

Jeg syns han kommer veldig fort, og skulle gjerne sett han holde ut lengre. Nå nettopp så hadde vi sex, og da runket han først, slik han kom. Så kunne vi ha en skikkelig omgang etterpå.. Og det var fantastisk deiligt når han kunne ta meg hardt og jeg kunne ri han hardt uten å være redd for at han kom. 

Så det er vel mitt råd. Jeg prøver å si at han må runke daglig, jeg har også kjøpt en "delayed" krem til han, som han skal smøre på, som skal bedøve hodet. Men det ser ikje ut som det funker. 

Anonymkode: e6791...18f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...