AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #41 Skrevet 9. mars 2020 27 minutter siden, Scoop said: Jeg har noen ganger tenkt det samme som deg, TS. Av og til drar han det for langt, f.eks. da han snakket med fiskeriministeren som like etter trakk seg. Det ble til slutt ubehagelig å høre på. Andre ganger kan han være forfriskende. Selvfølgelig var det ubehagelig, men det var fordi Sivertsen hadde driti seg loddrett ut. Anonymkode: 355ee...c2a 6
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2020 #42 Skrevet 9. mars 2020 23 minutter siden, Krissie92 said: Kunne ikke sagt det bedre selv! Det virker ofte som har tar side, riktig nokk pleier han å bytte side underveis. Jeg har sett et intervju med han der han snakket om hersketeknikker og hvordan han jobber for å unngå å bli et offer for hersketeknikker når han leder debattene, men det virker for meg som han bruker de fleste selv. Han er sikkert en bra person, men en bra leder av debatten er han ikke. Ofte blir vi sittende å snakke om han og ikke debatten i etterkant. For det er forskjell på å være skarp, klar og tydelig og å være frekk og streng med panelet. Ofte så virker det nesten som om han prøver å skape en mer hard debatt og spent stemning, og det blir ikke konstruktivt. Det trenger ikke å være høy temperatur for at det er interessant å se på. Det er jo et program som skal informere og belyse debatter og samfunnsutviklinger, ikke være underholdende munnhoggeri.... Det er ikke meningen at det skal være "konstruktivt", der er ingen terapitime for maktutøvere vi er vitne til. Det skal være avslørende, og det skal jeg si at til de grader er noen ganger. Anonymkode: 355ee...c2a 5
Scoop Skrevet 10. mars 2020 #43 Skrevet 10. mars 2020 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Fiskeriministeren kan jo også svare på det han blir spurt om og være ærlig, så hadde man sluppet ubehagelige situasjoner. Anonymkode: f8caf...bf7 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig var det ubehagelig, men det var fordi Sivertsen hadde driti seg loddrett ut. Anonymkode: 355ee...c2a Ja, absolutt, men det er likevel noe ubehagelig med måten han oppfører seg på enkelte ganger.
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #44 Skrevet 10. mars 2020 Digger Solvang. Beste journalisten Norge har. Anonymkode: df6e5...4cf 2
Newbeginnings Skrevet 10. mars 2020 #46 Skrevet 10. mars 2020 Synes også han er en dyktig programleder og debattleder- ikke bare stiller han god spørsmål og nekter å godta flosklete bortforklaringer, han klarer også å fremstå rimelig objektiv og stille gode spm begge veier (ut fra debattene jeg har sett iaf). Han virker veldig oppdatert og kjapp i hodet, stiller gode spørsmål og pusher litt når folk prøver å bortforklare. Kan nok fremstå litt direkte, men det er fordi vi er vant til mye unnfallende intervjuteknikk 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #47 Skrevet 10. mars 2020 Slik går det når Fredrik Solvang ikke er programleder... Hun Svarer Ikke.mp4 Anonymkode: 1316f...748 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #48 Skrevet 10. mars 2020 Den ville ikke, greit, her er link til NRK sine sider. https://tv.nrk.no/serie/politisk-kvarter-tv/201804/NNFA07042618/avspiller#t=12m19s Anonymkode: 1316f...748
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå