AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #1 Skrevet 6. mars 2020 Fredrik Solvang er jo den som LEDER debatten, men jeg syns han er så sur og gretten, og han kan være skikkelig frekk mot deltakerne i debatten. Det mest irriterende er at han gjør det med et smil. Altså han sier noe ufint samtidig som har gliser av det. Debatter kan det jo bli dårlig stemning av, men jeg syns det er merkelig når programlederen er personen med ufine kommentarer. Når en fra FRP sa at de måtte indektsregulere alkoholavgiftene, men at det ikke var noe de gjorde med glede, så sier Solvang "Det er faktisk ingen som bryr seg om om dere gjorde det med glede eller noe annet." Er det bare jeg som ikke orker å se på dette programmet nettopp på grunn av programlederen? Debatter er jo viktige, men jeg takler ikke Solvang. Jeg mener absolutt ikke at ikke skal være konfrontasjonel, men det får da være måte på hvor mange "stikk" han skal gi debatantene. Anonymkode: 499b7...861 8
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 6. mars 2020 Jeg synes han er en veldig god programleder, kanskje den beste NRK har. Anonymkode: 79e40...78c 58
Kalimeera Skrevet 6. mars 2020 #3 Skrevet 6. mars 2020 Jeg digger Fredrik Solvang. Han godtar ikke tøys og tull men skjærer rett igjennom. 37
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #4 Skrevet 6. mars 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når en fra FRP sa at de måtte indektsregulere alkoholavgiftene, men at det ikke var noe de gjorde med glede, så sier Solvang "Det er faktisk ingen som bryr seg om om dere gjorde det med glede eller noe annet." Jeg digga at han sa det! Om FrP gjorde det med glede eller ei betyr jo ikke noe, de gjorde det jo uansett. Anonymkode: d6c8d...91a 30
Jaybird Skrevet 6. mars 2020 #5 Skrevet 6. mars 2020 Helt enig, Solvang takler de mange ulike partene som møter til debatt på en kvikk og god måte, og gidder ikke høre på bortforklaringer i stedet for å få svar på det han spør om. Med andre ord, perfekt til å styre debatter i politikken, da må det svares ordentlig, eller så konkluderer han med at de ikke vil gi et svar. Herlig! 32
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #6 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg digga at han sa det! Om FrP gjorde det med glede eller ei betyr jo ikke noe, de gjorde det jo uansett. Anonymkode: d6c8d...91a Men det finnes så mange måter å si det på. Han kunne faktisk sagt det uten å høres ut som en drittsekk. 😮 Anonymkode: 499b7...861 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #7 Skrevet 6. mars 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes han er en veldig god programleder, kanskje den beste NRK har. Anonymkode: 79e40...78c Han er veldig flink til å snakke, han har mye kunnskap, men jeg bare syns han har sånne irriterende drittsekkfakter som hele tiden kommer ut i tillegg. Anonymkode: 499b7...861 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #8 Skrevet 6. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Men det finnes så mange måter å si det på. Han kunne faktisk sagt det uten å høres ut som en drittsekk. 😮 Anonymkode: 499b7...861 Nå er det jo da Frp som er drittsekkene, de fremstiller seg selv som offre her. 'Buhu, det var så trist å måtte øke prisen på alkohol, vi vil egentlig at den skal ned, men for å sitte med makta måtte vi bryte enda et valgkampløfte' Fredrik kaller en spade for en spade. Anonymkode: d6c8d...91a 19
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #9 Skrevet 6. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Men det finnes så mange måter å si det på. Han kunne faktisk sagt det uten å høres ut som en drittsekk. 😮 Anonymkode: 499b7...861 Noen ganger må man være litt drittsekk for å kunne lede en debatt hvor det er både en og annen drittsekk som deltar. Og han har gode poenger, så da får det bare være at noen opplever han som krass. Anonymkode: 460e9...3d2 10
princeofithilien Skrevet 6. mars 2020 #10 Skrevet 6. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fredrik Solvang er jo den som LEDER debatten, men jeg syns han er så sur og gretten, og han kan være skikkelig frekk mot deltakerne i debatten. Det mest irriterende er at han gjør det med et smil. Altså han sier noe ufint samtidig som har gliser av det. Debatter kan det jo bli dårlig stemning av, men jeg syns det er merkelig når programlederen er personen med ufine kommentarer. Når en fra FRP sa at de måtte indektsregulere alkoholavgiftene, men at det ikke var noe de gjorde med glede, så sier Solvang "Det er faktisk ingen som bryr seg om om dere gjorde det med glede eller noe annet." Er det bare jeg som ikke orker å se på dette programmet nettopp på grunn av programlederen? Debatter er jo viktige, men jeg takler ikke Solvang. Jeg mener absolutt ikke at ikke skal være konfrontasjonel, men det får da være måte på hvor mange "stikk" han skal gi debatantene. Anonymkode: 499b7...861 Jeg er faktisk enig med deg, men jeg har aldri turt å si det, for det virker som alle andre mener at han er et slags geni... Jeg er ikke spesielt imponert over ham. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #11 Skrevet 6. mars 2020 Fredrik er snart den eneste journalisten i Norge som tør å stille tøffe og kritiske spørsmål. Anonymkode: e8968...5ac 25
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #12 Skrevet 6. mars 2020 2 minutter siden, princeofithilien skrev: Jeg er faktisk enig med deg, men jeg har aldri turt å si det, for det virker som alle andre mener at han er et slags geni... Jeg er ikke spesielt imponert over ham. Jeg syns han er uhyggelig. 🤨 Han har kunnskap, han er sikkert flink, men han er uhyggelig. Anonymkode: 499b7...861 3
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #13 Skrevet 6. mars 2020 Synes han er flink, en av få som greier å få frem skikkelige svar. Han aksepterer ikke at folk prøver å unngå å svare, bortforklaringer, snikreklame o.l no bullshit og hører ikke på tull. Enig med den som sa han kaller en spade for en spade. Anonymkode: 23e91...9ad 11
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #14 Skrevet 6. mars 2020 Fredrik er utrolig dyktig 👏 Liker veldig godt at han stiller kritiske spørsmål og er skarp Anonymkode: 3050c...b21 13
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #15 Skrevet 6. mars 2020 Jeg liker ham veldig godt. Han kan være litt småfrekk, men på en positiv måte synes jeg. Synes han er flink! Anonymkode: 18d5d...279 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #16 Skrevet 6. mars 2020 de fleste FrP’ere misliker sOlvang Anonymkode: e4fdd...bc2 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #17 Skrevet 6. mars 2020 FrPere er opptatt av å "kalle en spade for en spade", men tåler ikke når en programleder gjør det samme. Anonymkode: 6c6f2...2fc 11
Aragorn ll Elessar Skrevet 6. mars 2020 #18 Skrevet 6. mars 2020 Frp er litt som Donald Duck De kan gi men får de igjen så begynner de å syte som en gjeng unger. 4
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2020 #19 Skrevet 6. mars 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: de fleste FrP’ere misliker sOlvang Anonymkode: e4fdd...bc2 Tror ikke de fra andre partier liker ham bedre. Og det er et godt tegn, ingen slipper billig unna. Anonymkode: 3ee32...ffd 7
Cordelia Skrevet 6. mars 2020 #20 Skrevet 6. mars 2020 (endret) Med alle hersketeknikkene og bortforklaringene man får i en sånn debatt, så må man være "frekk" og frampå. Politkerne er og frekke som få, de er bare drevne på å slippe unna med det. Fredrik skjærer gjennom bullshitet, og lar folk måtte stå til rette for det de vedtar og gjør. Vi trenger sånne journalister. Å lede en debatt er jo som å holde styr på en gjeng hormonstyrte ungstuter. Endret 6. mars 2020 av Cordelia 15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå