Noomie Skrevet 13. april 2022 #1421 Del Skrevet 13. april 2022 Det har vært vanskelig å si hvem jeg heier på i år.. men de siste ukene så er det tydelig at Rikke eller Emilie/Voe burde vinne. Emilie er bare råflink og går inn i alt med godt mot. Mens Rikke jobber virkelig hardt virker det som. Hun står på og imponerer ved å utfordre fryktene sine gang på gang. Er en ting jeg har tenkt på lenge. Piercinger. Spesielt i dagens episode med bob'ene, hvordan tørr de å gå med piercinger i ørene, og med mange av dem. Er de ikke redd for at de skal rives ut ved et uhell? 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charminia Skrevet 13. april 2022 #1422 Del Skrevet 13. april 2022 Noomie skrev (4 minutter siden): Det har vært vanskelig å si hvem jeg heier på i år.. men de siste ukene så er det tydelig at Rikke eller Emilie/Voe burde vinne. Emilie er bare råflink og går inn i alt med godt mot. Mens Rikke jobber virkelig hardt virker det som. Hun står på og imponerer ved å utfordre fryktene sine gang på gang. Er en ting jeg har tenkt på lenge. Piercinger. Spesielt i dagens episode med bob'ene, hvordan tørr de å gå med piercinger i ørene, og med mange av dem. Er de ikke redd for at de skal rives ut ved et uhell? 😅 Enig, jeg syntes det er rart de ikke blir bedt om å ta av alt av smykker før øvelsene. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 13. april 2022 #1423 Del Skrevet 13. april 2022 Ouff, skjønner at det skal fungere som et stressmoment, men herregud så kjedelig denne endeløse lekeslåssingen med Bob er. Skuffende episode i dag. I år som i fjor. Nereng og Mehl fortsetter å imponere 👍 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 13. april 2022 #1424 Del Skrevet 13. april 2022 Ctrl skrev (26 minutter siden): Ouff, skjønner at det skal fungere som et stressmoment, men herregud så kjedelig denne endeløse lekeslåssingen med Bob er. Skuffende episode i dag. I år som i fjor. Nereng og Mehl fortsetter å imponere 👍 Syns det var kjempegøy, beste episoden så langt i sesongen! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 14. april 2022 #1425 Del Skrevet 14. april 2022 Ctrl skrev (8 timer siden): Ouff, skjønner at det skal fungere som et stressmoment, men herregud så kjedelig denne endeløse lekeslåssingen med Bob er. Skuffende episode i dag. I år som i fjor. Nereng og Mehl fortsetter å imponere 👍 Ja var jo ikke slåssing en gang i den stressløypa? Men det var kanskje ikke meningen at det skulle være det. Bare at de skulle stresses av at boben kom for å ta de. Men da kunne de jo likegjerne sendt inn dag Otto med kilepinne og parykk. Ingen hadde klart å konsentrer seg da heller😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 14. april 2022 #1426 Del Skrevet 14. april 2022 Turkis Sau skrev (13 timer siden): Syns det var kjempegøy, beste episoden så langt i sesongen! Enig! Lo godt av Rikke som hang på Bob´en som en koalabjørn og Kvammen (tror jeg det var) som nedkjempet Bob´en og satt oppå hodet hans mens han puslet ferdig puslespillet😂 16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 14. april 2022 #1427 Del Skrevet 14. april 2022 Noomie skrev (22 timer siden): Det har vært vanskelig å si hvem jeg heier på i år.. men de siste ukene så er det tydelig at Rikke eller Emilie/Voe burde vinne. Emilie er bare råflink og går inn i alt med godt mot. Mens Rikke jobber virkelig hardt virker det som. Hun står på og imponerer ved å utfordre fryktene sine gang på gang. Er en ting jeg har tenkt på lenge. Piercinger. Spesielt i dagens episode med bob'ene, hvordan tørr de å gå med piercinger i ørene, og med mange av dem. Er de ikke redd for at de skal rives ut ved et uhell? 😅 I håndballkamper feks teiper jo spillere øredobber/piercinger. Burde absolutt blitt fjernet el teipet mot Bob’ene også. Grøsser bare av tanken over en «rivning». 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 16. april 2022 #1428 Del Skrevet 16. april 2022 Vært mye Damli i media i det siste. Pga det, spår jeg at hun er den som ryker ut i dagens episode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 16. april 2022 #1429 Del Skrevet 16. april 2022 Forferdelig irriterende at TV2 selv spoiler hvem som ryker ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 16. april 2022 #1430 Del Skrevet 16. april 2022 Dråpe skrev (3 minutter siden): Forferdelig irriterende at TV2 selv spoiler hvem som ryker ut. Hvordan gjorde de det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 16. april 2022 #1431 Del Skrevet 16. april 2022 Chord skrev (1 minutt siden): Hvordan gjorde de det? Som de ofte gjør - profilerer vedkommende i forkant. Mulig det er "tilfeldig, men det skjer uansett altfor ofte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 16. april 2022 #1432 Del Skrevet 16. april 2022 Dråpe skrev (21 minutter siden): Som de ofte gjør - profilerer vedkommende i forkant. Mulig det er "tilfeldig, men det skjer uansett altfor ofte. Det er ikke bare TV2. Men vi får se om det stemmer atter en gang. Det er flere som gjør at jeg er misstenksom. Men frem til nå er Damli faktisk en av de to som kommer til å være i dimmekamp ajr jeg sett etter mitt siste innlegg. Hun har vært på vg, i se&hør osv. Det er ikke bare tv2 isåfall som har spoiler dette. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulla25j Skrevet 16. april 2022 #1433 Del Skrevet 16. april 2022 Jeg også fikk følelsen av Damli, men glad det ikke ble sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 16. april 2022 #1434 Del Skrevet 16. april 2022 Man vet det jo ikke med sikkerhet, men når jeg ser på KL og annonseringen av de to som skal i dimmekamp på TV2 PLAY og samtidig hører på TV2-nyhetene i bakgrunnen at en av de to er i et innslag på nyhetene... da blir man så godt som sikker på at det er vedkommende som ryker ut. Og det stemte. Irriterende! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 16. april 2022 #1435 Del Skrevet 16. april 2022 Tulla25j skrev (7 minutter siden): Jeg også fikk følelsen av Damli, men glad det ikke ble sånn! jøss? Særr? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 16. april 2022 #1436 Del Skrevet 16. april 2022 Nå begynner det å bli så komisk at Skjelbæk fortsatt er med, at jeg nå heier på han!🤣 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 16. april 2022 #1437 Del Skrevet 16. april 2022 Kvammen!!😢 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2022 #1438 Del Skrevet 17. april 2022 Dråpe skrev (11 timer siden): Man vet det jo ikke med sikkerhet, men når jeg ser på KL og annonseringen av de to som skal i dimmekamp på TV2 PLAY og samtidig hører på TV2-nyhetene i bakgrunnen at en av de to er i et innslag på nyhetene... da blir man så godt som sikker på at det er vedkommende som ryker ut. Og det stemte. Irriterende! Langt mer irriterende at VG har "portrettintervju" med den som ryker ut på formiddagen FØR programmet blir sendt. Jeg lurer på hva i alle dager det er som plager VG? Det var en her som påpekte dette for noen uker siden. Jeg fikk det bekreftet når Siva gikk ut og igjen nå når Kvammen gikk ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 17. april 2022 #1439 Del Skrevet 17. april 2022 Variert skydekke skrev (10 timer siden): Nå begynner det å bli så komisk at Skjelbæk fortsatt er med, at jeg nå heier på han!🤣 Jeg synes faktisk at han har forbedret seg og det er tydelig at det er "hodeoppgaver" som er hans styrke. Forferdelig dumt at det var Ruben mot Daniel - hadde likt å se begge de to videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 17. april 2022 #1440 Del Skrevet 17. april 2022 Fantastiske episoder i går! Dette var definitivt noe annet enn å lekeslåss mot Bob'er inne på militærområdet 😄 Fy fader det gondoloppdraget virket heftig. Det så ikke ut som om at noen av deltakerne slet særlig hverken med å klatre opp 70 meter i en mast, sitte oppå gondolen høyt over bakken eller rappellere rett ned fra den. Jeg tror ikke jeg ville klart noe av det, og de gjennomførte helt uten problemer. Imponerende av alle! Og et minne for livet! Skjelbæk viser seg å være en god teoretiker! "Jeg stod å holdt meg fast. Jeg kunne nok stått litt fetere, men...", -Skjelbæk oppå gondolen 😄 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå