Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synd Harm røyk ut. Har har virkelig overrasket meg positivt. Nå håper jeg Linnea og Jacob kommer langt.

Kunne godt sett at Brandstorp snart ryker. Hun er altfor høylytt og dominerende. Trenger å jekkes kraftig ned. 

Anonymkode: 75ffd...c0a

Må være rom for både de som tar plass og de som ikke tar like mye plass..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Expandable86 skrev (Akkurat nå):

Må være rom for både de som tar plass og de som ikke tar like mye plass..

Så enig med deg! 

Anonymkode: 51b8e...12b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg synes er mest irriterende er at Ulrikke er så bevisst på kamera! Ser ofte inn i kamera og bare 🤪🤪🤪🤪 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Absolutt ikke enig. De er i "militæret", og det er voksne folk som deltar. Han passa ikke inn der. Blir for barnslig og dumt.

Anonymkode: ca6b0...74c

De er i Kompani Lauritzen ikke det virkelige militæret. Vegard Harm har utfordret seg selv, bidratt positivt sosialt og bidratt med underholdning for seerne. Klart han passet inn i Kompani  Lauritzen!

Anonymkode: bf5df...b86

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommernatt skrev (19 minutter siden):

Det jeg synes er mest irriterende er at Ulrikke er så bevisst på kamera! Ser ofte inn i kamera og bare 🤪🤪🤪🤪 

Hun er vel bare sånn da? Vits i å irritere seg over det?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Sommernatt skrev (1 time siden):

Okei? Det er et reality-program og samtlige som har meldt seg på der er nok bevisst på kameraet. Det er også redigering som har mye «skylda» her fordi de velger hvilke klipp som skal med. De synes hennes reaksjoner er god TV så da velger de disse klippene, flere deltakere har også sett inn i kameraet for å vise sine reaksjoner så dette er ikke noe unikt for Ulrikke. 

Anonymkode: 87d95...4b3

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg digger Jacob, men syns han ble litt sutrete denne episoden haha. Skjønner jo at han syns det er kjedelig å ligge i faresonen, men han ble litt vel selvsentrert og klagete der et øyeblikk. Men han er fortsatt en av de jeg liker best, definitivt sjarmerende type. 

Anonymkode: ba6b1...bee

Synes Jakob har lov til å klage litt når han var i dimmekamp forrige uke, ellers har han jo bare vært positiv hele veien. Er andre som har klaget og sutret mer der... Bare sånn for å skyte det inn. Jakob er for så vidt min favoritt også, rolig og fin type.

Anonymkode: 175dc...13a

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Okei? Det er et reality-program og samtlige som har meldt seg på der er nok bevisst på kameraet. Det er også redigering som har mye «skylda» her fordi de velger hvilke klipp som skal med. De synes hennes reaksjoner er god TV så da velger de disse klippene, flere deltakere har også sett inn i kameraet for å vise sine reaksjoner så dette er ikke noe unikt for Ulrikke. 

Anonymkode: 87d95...4b3

Absolutt enig med deg der, men så er det jo sånn at vi er forskjellige og tåler ulike typer mennesker ulikt. 

For min del blir det litt mye med Ulrikke og Hulsker til tider, mens andre ganger gjør det meg ingenting. 

Anonymkode: 175dc...13a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avlesen irriterer meg, skulle mye heller sett ho ryke ut enn Vegard harm, spesielt i dag da ho ga faen i laget og kun tenkte på seg selv. Håper virkelig ho ryker ut neste gang!

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Vegard røk ut, men man kan vel konkludere med at det jevnt over er en hyggelig gjeng når det ikke skal mer til enn å bruke noen minutter for mye på teposekasting før man ønskes hjem asap. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poldark skrev (31 minutter siden):

Synd Vegard røk ut, men man kan vel konkludere med at det jevnt over er en hyggelig gjeng når det ikke skal mer til enn å bruke noen minutter for mye på teposekasting før man ønskes hjem asap. 

Ja det er jevn over en hyggelig gjeng, men avlesen har irritert meg siden første episode. Spesielt i dag irriterte ho meg grønn på den jævla teposekastingen, var ikke bare et par minutter egoisme heller.....

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Liker godt alle i denne sesongen! 
Syns det er rart at de vurderer Hegseth under norm men ikke Avlesen , da det virker som hun har ett mer egoistisk konkurranse instinkt enn han. Samme problemet som Eggesbø hadde i begynnelsen. Kanskje de tar det i neste episode?

Anonymkode: adfc7...48b

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siri var jo passe ego når det kom til den kaste tepose oppgaven..😞 Synd at Vegard røk ut..Han kan være litt mye til tider, men samtidig er han så skjønnas og god!!😍

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor reagerer alle sånn på at akkurat Siri tok så lang tid, det er jo mest rekkefølgen som gjør det dramatisk. På det første laget prøvde jo alle seg på de individuelle oppgavene og noen surra bort litt tid, spesielt Bernt . 

Anonymkode: e025c...c55

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Jeg syns det er dumt at Vegard røyk og alle de som røyk første episode. Det er kanskje bare meg, men jeg syns det er bedre tv når man ser en større progresjon på deltakerne enn hvis de er nokså flinke fra startn. Syns denne sesongen har en helt annen følelse enn fjorårets, i en negativ retning. Vi mangler underdogsa.  

Jeg er og enig med irritasjonen over Ulrikkes flørting med kamera hver episode. Hun minner meg så mye om Rachel fra Glee. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor reagerer alle sånn på at akkurat Siri tok så lang tid, det er jo mest rekkefølgen som gjør det dramatisk. På det første laget prøvde jo alle seg på de individuelle oppgavene og noen surra bort litt tid, spesielt Bernt . 

Bernt ga etter til slutt fordi han ikke ville ødelegge for laget. Siri fortsatte og fortsatte. 

Anonymkode: ae74f...b4b

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så du hvor lang tid hun faktisk brukte? Hun kom ut mer enn 5 minutter etter Hegseth, og ingenting tilsa at hun ofret laget en tanke. Prøvde heller ikke å finne en annen løsning for å gjøre teposen tyngre. 

Hulsker kløna litt der, men nevnte i alle fall laget sitt, og gikk til slutt ut for å ikke bruke for mye tid. 

Anonymkode: 445ed...967

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg syns det var en befrielse at Harm ble sendt hjem. Jeg orker ikke han. Han er altfor mye og denne engelsken han skal dra til med i tide og utide får jeg fnatt av.

Anonymkode: 17164...64f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De er nå søte&morsomme når de leker krig i siste kaserneliv da. Ulrikkes uniform er litt spesiell kan man si, men mulig hun satser på å distrahere fienden😉 Og Vegard som ikke klarer å marsjere😅

Jeg er enig i at Siri var litt egoistisk i forrige episode, men skjønner ikke at hun kan irritere folk så mye. Liker henne godt jeg. Pr nå håper jeg på gutta Andersen&Eggesbø i finalen, sammen med jentene Siri&Linnea🤘🏻 

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...