Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I år som i fjor er nok jeg den eneste som synes fenriken er utrolig teit.

Anonymkode: 3511e...76a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, du er ikke den eneste! Jeg synes det blir litt for mye 🙈

Anonymkode: 5a845...6d0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 hours ago, Anonym90059005 said:

Visste ikke at Vegard Harm var så lite smart? Klarte han virkelig bare 10/43 oppgaver? Skremmende. Bare av de 15 oppgavene som ble lagt ut, så bør de fleste normalt oppegående klare 10...

Mannen min som ser på VGTV var overhodet ikke overrasket, Vegard kan visst veldig lite av allmennkunnskap. I tillegg så var han jo veldig preget av angst akkurat da, så var nok ikke superfokusert heller. 

Anonymkode: e025c...c55

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RødeDrage skrev (9 timer siden):

Forøvrig kan man prøve seg på litt av testen på TV2.no. Jeg hadde 11/15 riktige, bomma ganske hardt på geografien :P 

https://www.tv2.no/underholdning/13877684/

De 15 spørsmålene var ganske enkle, så kan man sikkert kalle meg skrythals. Men synd man ikke fikk vite alle sammen. Mulig de skal gjenbrukes senere eller i andre sammenhenger.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonym90059005 skrev (12 timer siden):

Visste ikke at Vegard Harm var så lite smart? Klarte han virkelig bare 10/43 oppgaver? Skremmende. Bare av de 15 oppgavene som ble lagt ut, så bør de fleste normalt oppegående klare 10...

Njaaa, er ikke så sjokkerende. Tror ikke han er dum, men jeg tror heller ikke han er den type person som kan «Norges lengste elv» eller «Hvor høyt er Galdhøpiggen?». Han er nok heller den personen som vet: «Hva heter barna til Kim Kardashian?» eller «Hvem er denne Tik-Tok stjerna?» :P 

Anonymkode: 12177...b8b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid blandet sammen Håvard Lilleheie og Edvard Schultheiss. Ser at det ikke blir noe enklere å skille disse fra hverandre etter Kompani Lauritzen, for Schultheiss tar nøyaktig samme rolle i år som Lilleheie hadde i fjor. 
Lilleheie imponerte meg riktignok litt underveis, så vi får se hvordan Schultheissen klarer seg videre også. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Sånn er Forsvaret. En går fort lei, spesielt i rekruttperioden.

Anonymkode: 7fee2...bcf

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (5 timer siden):

Jeg har alltid blandet sammen Håvard Lilleheie og Edvard Schultheiss. Ser at det ikke blir noe enklere å skille disse fra hverandre etter Kompani Lauritzen, for Schultheiss tar nøyaktig samme rolle i år som Lilleheie hadde i fjor. 
Lilleheie imponerte meg riktignok litt underveis, så vi får se hvordan Schultheissen klarer seg videre også. 

Ja, de er liksom helt like....som min mann sa: "hvem var det som var han der i fjor....?"

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Angelheart2 skrev (8 timer siden):

Bra det ikke bare er meg! Satt å tenkte «hmmm var ikke han der med i fjor da?🤔», før jeg koblet at det var Lilleheie i fjor😅 Like både av utseende og væremåte!

Anonymkode: 3597d...0ab

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min sønn er på Rena Leir i førstegangs tjeneste nå.

Han synes at fenriken er veldig streng, og strengere enn i fjor.

Anonymkode: 3ed2e...10c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg likte han heller ikke i fjor! Synes ikke han var morsom i det hele tatt, og fikk vondt av å se deltakerne når de ble tilsnakket av han. Jeg hadde selv begynt å gråte hvis han hadde prøvd seg på slike «artige» kommentarer på meg, takler det ikke. 

Anonymkode: 69344...623

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er en av mine favoritt realityserier!

Er det noen som har sett 1. episode av Kaserneliv, som ligger på Sumo? 

Anonymkode: b03b9...cb1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja og vart litt skuffer. Trodde det skulle bli mer bak kulissene liksom

Anonymkode: 51b8e...12b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja og vart litt skuffer. Trodde det skulle bli mer bak kulissene liksom

*skuffet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja.. Ble litt skuffet.. Men så hadde jeg ikke noen forventinger heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg likte han heller ikke i fjor! Synes ikke han var morsom i det hele tatt, og fikk vondt av å se deltakerne når de ble tilsnakket av han. Jeg hadde selv begynt å gråte hvis han hadde prøvd seg på slike «artige» kommentarer på meg, takler det ikke. 

Høres ut som du hadde hatt godt av en tur i forsvaret. Mye av det er jo sagt med humor og snert også. Men noen vil vel alltid være skjøre som porselen.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ikke bare du. Jeg syns han er skikkelig nepe.

Anonymkode: a450d...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå får det være nok!

Geir Aker (fenriken) er en hedersmann av rang! Har folk glemt fjoråret? Han skal være streng i starten! 

Han vet nå at mange av deltakerne sikkert så på i fjor, så da er det viktig å sette seg i umiddelbar respekt, så ikke de tror det blir en koseferie, bare fordi det ble litt humor og god stemning etter hvert i fjor!

Minner om Sopranos, etter at Tony kommer tilbake fra sykehuset, og plutselig har de andre mistet respekten for ham! Så velger han ut den best trente i lokalet, banker ham opp uten grunn for å vise hvem som er sjefen, og de andre skjønner at her må man danse etter Tonys pipe, ellers ligger man tynt an! Dette har fenriken også skjønt!

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg tror heller jeg hadde slitt med å ikke flire. Han er jo fantastisk morsom!
Det skal litt til å ha så bra tilsvar på sparket. Og med sånn herlig "snert"! 

Anonymkode: 66a9e...bf8

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
RødeDrage skrev (På 14.3.2021 den 14.34):

Forøvrig kan man prøve seg på litt av testen på TV2.no. Jeg hadde 11/15 riktige, bomma ganske hardt på geografien :P 

https://www.tv2.no/underholdning/13877684/

Morsomt! 

Prøvde meg, og innser at noen ting "bare sitter". Men at jeg ofte forsøker å "snakke meg selv ut av" at det som slår meg umiddelbart er riktig svar. (Slet med det samme på skolen også. ) 
Hadde 1 stk ren regnefeil, og en feil utenom, men hadde nok også slitt med noen flere hvis ikke svarene hadde kommet i programmet. 

Anonymkode: 66a9e...bf8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...