Justlooking Skrevet 30. april 2022 #1541 Del Skrevet 30. april 2022 For en verdig vinner! Og de to som leide hverandre inn på andre plass! Helt riktig alt sammen 😊♥️👍 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 30. april 2022 #1542 Del Skrevet 30. april 2022 Finalen oppsummerte hele sesongen på en prikk. Mehl kom først til mål et lite knepp foran Nereng og Isaksen kom leiende inn til delt 2.plass, mens Skjelbæk kom kjørende inn med “bergningsbil”. 😄 For øvrig har flere gått i kompassfella i en finalen, så det i seg selv er ikke en skandale. Men Skjelbæk blir seende særlig dårlig ut ettersom han konkurrerte mot tre råsterke damer som nærmest leverer plettfritt i alt som møter dem. Det er ikke mange menn (og kvinner) som kunne slått dem. Synd de tre havnet i samme sesong, for jeg tror de kunne vunnet hver sin sesong. Finalen var fantastisk. Jeg både smilte, lo, var spent og tørket tårer. Ja, faktisk. 😢 Tror vi må ta inn over oss hvor sykt bra prestasjonene er. Vi snakker om helt vanlige folk som meg og deg som utsetter seg fysisk og mentalt for små og store prøvelser uke etter uke de aller fleste av oss ville knekt sammen av. Bare det enkle som å krype ned et kumlokk eller sitte låst tettpakka inne i en bitteliten tanks ville gitt klaustrofobi hos flere av oss. Og da har jeg ikke engang nevnt det å hoppe ut av et fly, kaste seg uti en kald, bred og svært stri elv, og vandre mange kilometer alene kun etter kart og kompass. Bare den ene dagen av veldig mange dager. Bare å applaudere alle fire, men særlig Mehl, Nereng og Isaksen som har vært like god hele sesongen! Gratulerer med seieren til Mehl! 🥳 Synd den beste sesongen av Kompani Lauritzen nå er over. Nå ser jeg fram til spinnoff-versjonen som kommer til høsten med unge voksne som sliter med overgangen til voksenlivet. 32 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 30. april 2022 #1543 Del Skrevet 30. april 2022 Girlpower 💪 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicky B Skrevet 30. april 2022 #1544 Del Skrevet 30. april 2022 rosemarin skrev (32 minutter siden): Vet ikke, men tror kanskje det kan ha vært Rena leir og deromkring? Det stemmer. Det var på Rena leir og omegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 30. april 2022 #1545 Del Skrevet 30. april 2022 Ctrl skrev (19 minutter siden): Finalen oppsummerte hele sesongen på en prikk. Mehl kom først til mål et lite knepp foran Nereng og Isaksen kom leiende inn til delt 2.plass, mens Skjelbæk kom kjørende inn med “bergningsbil”. 😄 For øvrig har flere gått i kompassfella i en finalen, så det i seg selv er ikke en skandale. Men Skjelbæk blir seende særlig dårlig ut ettersom han konkurrerte mot tre råsterke damer som nærmest leverer plettfritt i alt som møter dem. Det er ikke mange menn (og kvinner) som kunne slått dem. Synd de tre havnet i samme sesong, for jeg tror de kunne vunnet hver sin sesong. Finalen var fantastisk. Jeg både smilte, lo, var spent og tørket tårer. Ja, faktisk. 😢 Tror vi må ta inn over oss hvor sykt bra prestasjonene er. Vi snakker om helt vanlige folk som meg og deg som utsetter seg fysisk og mentalt for små og store prøvelser uke etter uke de aller fleste av oss ville knekt sammen av. Bare det enkle som å krype ned et kumlokk eller sitte låst tettpakka inne i en bitteliten tanks ville gitt klaustrofobi hos flere av oss. Og da har jeg ikke engang nevnt det å hoppe ut av et fly, kaste seg uti en kald, bred og svært stri elv, og vandre mange kilometer alene kun etter kart og kompass. Bare den ene dagen av veldig mange dager. Bare å applaudere alle fire, men særlig Mehl, Nereng og Isaksen som har vært like god hele sesongen! Gratulerer med seieren til Mehl! 🥳 Synd den beste sesongen av Kompani Lauritzen nå er over. Nå ser jeg fram til spinnoff-versjonen som kommer til høsten med unge voksne som sliter med overgangen til voksenlivet. Veldig enig! Mehl var alltid bittelitt bedre enn de to andre, men alle de tre damene er fuckings RÅ!!! Jeg skal innrømme at jeg ble litt bekymret for at Nereng skulle vinne ettersom hun så lett kom seg ut av stripsene fordi hun hadde avbitertangen. Ikke fordi hun ikke hadde fortjent å vinne, men fordi Mehl lett hadde knukket koden uten den boka. Hun sto dermed helt uten hjelpemidler i forhold til de to andre. (Men Rikke valgte vel å ikke bruke sitt hjelpemiddel? Jeg så på med et halvt øye. 🙈) Uansett en verdig og riktig vinner! Er så glad for at vi har sånne kvinnelige forbilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. april 2022 #1546 Del Skrevet 30. april 2022 loveli skrev (8 minutter siden): Veldig enig! Mehl var alltid bittelitt bedre enn de to andre, men alle de tre damene er fuckings RÅ!!! Jeg skal innrømme at jeg ble litt bekymret for at Nereng skulle vinne ettersom hun så lett kom seg ut av stripsene fordi hun hadde avbitertangen. Ikke fordi hun ikke hadde fortjent å vinne, men fordi Mehl lett hadde knukket koden uten den boka. Hun sto dermed helt uten hjelpemidler i forhold til de to andre. (Men Rikke valgte vel å ikke bruke sitt hjelpemiddel? Jeg så på med et halvt øye. 🙈) Uansett en verdig og riktig vinner! Er så glad for at vi har sånne kvinnelige forbilder! Rikke brukte svømmeføttene 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 30. april 2022 #1547 Del Skrevet 30. april 2022 Jeg måtte le godt da vi så Skjelbæk komme kjørende inn til mål, akkurat som han starta sesongen 😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 30. april 2022 #1548 Del Skrevet 30. april 2022 Hva skjedde med skjælbek? Ga han opp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 30. april 2022 #1549 Del Skrevet 30. april 2022 Flaut av Skjelbæk. Hadde håpt på Isaksen og Nereng fremfor Mehl, men greit nok. Hun var best. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nastine Skrevet 30. april 2022 #1550 Del Skrevet 30. april 2022 (endret) Ok, gratulerer til Mehl, velfortjent og bra sesong 😊 neste sesong, må jo bare bli med bl a Lothe, Vendela og Petter 🙏 Endret 30. april 2022 av Nastine Tilføy litt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 30. april 2022 #1551 Del Skrevet 30. april 2022 Vendela hadde ikke holdt en episode. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElectricScum Skrevet 30. april 2022 #1552 Del Skrevet 30. april 2022 Lite som overrasket i sesongens siste episode. Kjempeprestasjon av jentene med Mehl i tet. Skjelbæk sitter fast i kumlokket og tar feil av nord og sør. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sizzling babe Skrevet 1. mai 2022 #1553 Del Skrevet 1. mai 2022 Mehl er helt rå!💕 Hadde ikke turt å møte henne i noe som helst! Og så utrolig kult at det var jenter som tok alle pall plassene i år!💕 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 1. mai 2022 #1554 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg synes det er så utrolig modig gjort å hoppe i fallskjerm. Jeg synes nå at Sjælbæk har fortjent bereten, han holder ut og går på, enten det er hoppe fra fly el gå i trange kummer, så skal jeg heller overse svakhetene. Men er kanskje spesielt imponert av Isaksens sitt fallskjerm-hopp, som vel var en av de som var mest redd under tårnhopp øvelsen helt i begynnelsen. Mehl er imponerende altså, vant Anno ( som også krevde både hode og fysikk) og nå dette. Nereng hadde også vært en verdig vinner- jeg syns vi fikk tre vinnere egentlig!! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bedora Skrevet 1. mai 2022 #1555 Del Skrevet 1. mai 2022 Nicky B skrev (14 timer siden): Det stemmer. Det var på Rena leir og omegn. Tusen takk begge to, da klarte jeg å finne det på kartet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 1. mai 2022 #1556 Del Skrevet 1. mai 2022 Hva var grunnen til at skjælbek ble kjørt? Ga han opp? Eller rota han seg bort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Variert skydekke Skrevet 1. mai 2022 #1557 Del Skrevet 1. mai 2022 rosemarin skrev (51 minutter siden): Hva var grunnen til at skjælbek ble kjørt? Ga han opp? Eller rota han seg bort? En kombinasjon av begge. Han tok feil av nord og sør i lang tid, så han ble liggende kjempelangt bak. Han fullførte oppdraget med å kutte ledningene i antennen, men lot være å legge ut på den lange ferden til mål derfra. De andre var omtrent i mål da han fant antennen. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havspeil Skrevet 1. mai 2022 #1558 Del Skrevet 1. mai 2022 Jeg tenker at Skjælbek gjorde etter beste evne. Ikke hans feil at han mottok den oransje lua 😅 Vinneren i år utklasserte hele veien ❤ Dog svakt av mennene i sammeligning jevnt over. Tillegger det casting. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosemarin Skrevet 1. mai 2022 #1559 Del Skrevet 1. mai 2022 Variert skydekke skrev (52 minutter siden): En kombinasjon av begge. Han tok feil av nord og sør i lang tid, så han ble liggende kjempelangt bak. Han fullførte oppdraget med å kutte ledningene i antennen, men lot være å legge ut på den lange ferden til mål derfra. De andre var omtrent i mål da han fant antennen. Ja vet,men hvorfor fullførte han ikke etter han fant antennen? Gadd han ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet 1. mai 2022 #1560 Del Skrevet 1. mai 2022 rosemarin skrev (36 minutter siden): Ja vet,men hvorfor fullførte han ikke etter han fant antennen? Gadd han ikke? Sånn for de andre deltakerne og resten av produksjonen var det vel ikke så mye poeng i å stå oppå den kollen og vente på han x-antall timer etter at alle var kommet i mål, kan jeg se for meg. Og så er det jo litt morsomt at han følger egen story-line ved å starte og avslutte med å bli hentet i bil og kjørt til mål😅 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå