Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

Merker forskjell på oppgavene. Er det mye styrke kommer noen av gutta høyest, men er det mer tenking så kommer jentene høyere. Merker at de jentene som er igjen er veldig på og ikke setter fobier frem og surrer. Synes Harm var tydelig svakest idag. Han er jo som en hodeløs høne hvis han ikke får tydelig beskjed og det er ren styrke som brukes.

Den som nå virker svakest er under norm Hegseth- kunne se forskjellen i holdning på han og andre på vei INN til fenrik, han var ikke bestemt og bare luntret inn. De andre var mye met PÅ.  

Min favoritt er Jakob, mest sjarm og er hyggelig. 
Hulsker er morsom så han kan være med videre.

synes synd på Eggesbø- blir sååå anonym, savner han ikke om han ryker

Myhre- for mye - kan dra hjem

Brandstorp- for mye- men kan bli

Avlesen- litt mye konkurranseinstinkt, men liker henne best av jentene- kan bli. 

Tjora- ikke noe negativt- rolig lynne, kan bli.

Anonymkode: aea06...a3b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Tror faktisk de har et poeng. Han trenger å se at det er noe mer utover konkurranseinstinktet hans. Syns de er gode på å se aspirantene og hva de trenger for å vokse.

Anonymkode: 7edbc...44d

Nei.

Anonymkode: 3511e...76a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens høydepunkt, et halvvt sekund med Ulrikke i stringtruse...😍

Anonymkode: 2e90f...1d2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.4.2021 den 18.52):

Ja dette stemmer vel.  Da de traff hverandre var vel venninnen 3 mnd på vei med barnet eller noe sånt. Men det var jo ingen kjærlighetsrelasjon mellom dem, kun at de skulle bli foreldre sammen. Anders var allerede homofil 😅

Anonymkode: 48810...3e0

Sprø verden har blitt. Bare enkelte heterofile menn som ikke kan få barn i dag. De som blir valgt bort.

Anonymkode: d64d6...bc7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det var da ikke noe spesielt.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Venta på denne. Måtte jo komme fra henne selv, teit. 🙄

Anonymkode: ca6b0...74c

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Venta på denne. Måtte jo komme fra henne selv, teit. 🙄

Er det noe å reagere på? En helt vanlig kvinnekropp.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er synd at Vegard røk ut, han er en av de som virkelig har bidratt til god tv denne sesongen. Og ikke minst har han vist at selv om man ikke er på topp hele tiden så kan man bidra til fellesskapet og mestre ting man var redd for. Mange kjipe tv-fjes igjen på skjermen, kommer nok til å bli mindre morro med Vegard ute. 

Anonymkode: 9234b...7b0

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det var veldig synd at Harm gikk ut, men jeg tenker at Eggesbø fortjente å gå videre. Jeg likte han ikke i starten, men nå har jeg fått ordentlig sansen for han. Og så er jeg jo selvsagt glad for at ikke Jakob havnet i dimmekamp igjen 🥳

Avlesen overrasket meg i denne episoden, og ikke i positiv forstand. Skjønner jo at man vil få individuelle poeng, men jeg tenker de andre var jo veldig ålreite overfor hverandre, så det ble så tydelig da ho var veldig opptatt av å skaffe poeng til seg selv. Ho holdt jo på i noen minutter uten å tenke over laget sitt.

Tjora var jo heller ingen lagspiller da han åpna døra før de hadde slått inn riktig kode... 

Endret av letterbomb
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Syns det er synd at Vegard røk ut, han er en av de som virkelig har bidratt til god tv denne sesongen. Og ikke minst har han vist at selv om man ikke er på topp hele tiden så kan man bidra til fellesskapet og mestre ting man var redd for. Mange kjipe tv-fjes igjen på skjermen, kommer nok til å bli mindre morro med Vegard ute. 

Anonymkode: 9234b...7b0

Absolutt ikke enig. De er i "militæret", og det er voksne folk som deltar. Han passa ikke inn der. Blir for barnslig og dumt.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Expandable86 skrev (15 timer siden):

Er det noe å reagere på? En helt vanlig kvinnekropp.

Hadde ikke reagert om det hadde vært en naturlig setting. Men tydelig hva slags oppmerksomhet hun vil ha når hun hopper slik foran kamera flere ganger🥸 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

letterbomb skrev (1 time siden):

Avlesen overrasket meg i denne episoden, og ikke i positiv forstand. Skjønner jo at man vil få individuelle poeng, men jeg tenker de andre var jo veldig ålreite overfor hverandre, så det ble så tydelig da ho var veldig opptatt av å skaffe poeng til seg selv. Ho holdt jo på i noen minutter... 

Er så enig! Hun tenkte bare på seg selv. Hun hadde nærmest tunnelsyn og så ikke andre løsninger i den teposekastingen. 

Håper hun ryker ut i neste episode. 

Anonymkode: ae74f...b4b

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd Harm røyk ut. Har har virkelig overrasket meg positivt. Nå håper jeg Linnea og Jacob kommer langt.

Kunne godt sett at Brandstorp snart ryker. Hun er altfor høylytt og dominerende. Trenger å jekkes kraftig ned. 

Anonymkode: 75ffd...c0a

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Er så enig! Hun tenkte bare på seg selv. Hun hadde nærmest tunnelsyn og så ikke andre løsninger i den teposekastingen. 

Håper hun ryker ut i neste episode. 

Hun var slik når Harm fikk det «illebefinnende»Også. hun så ikke hvordan han slet, bare pusha han hele veien. Til han kollapset. Så ja, håper hun ryker neste episode.

Anonymkode: d537c...b67

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun var slik når Harm fikk det «illebefinnende»Også. hun så ikke hvordan han slet, bare pusha han hele veien. Til han kollapset. Så ja, håper hun ryker neste episode.

Anonymkode: d537c...b67

Ja, husker den. Måtte faktisk «mute» tv’n for jeg orket ikke å høre på henne. 

Hadde jeg vært Harm, så hadde jeg brukt mine siste krefter til å be henne om å holde kjeft😅

Hun er ei tøff dame og «flink pike», men det må gå an å se folk også. Den egenskapen har jeg foreløpig ikke sett hos henne. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende å se hva Hegseth gjør framover ift at han ble vurdert litt under norm. Han reagerte jo veldig sterkt med en gang, men det er jo selvfølgelig skuffelsen og irritasjonen som snakker da. Jeg syns ihvertfall Hegseth har vært mest dramaqueen inne der så langt haha. 

Vi ser jo nå tydelig hvordan Eggesbø har tatt til seg tilbakemeldingen han fikk og endret seg til å bli en skikkelig lagspiller, som alltid prioriterer laget først. Imponert over hvordan han prøver å backe andre selv om han jo lå like mye i faresonen selv denne gangen. Men null klaging likevel.

Jeg digger Jacob, men syns han ble litt sutrete denne episoden haha. Skjønner jo at han syns det er kjedelig å ligge i faresonen, men han ble litt vel selvsentrert og klagete der et øyeblikk. Men han er fortsatt en av de jeg liker best, definitivt sjarmerende type. 

Siri skuffa litt denne episoden, men det er vel konkurranseinstinktet som tar henne der et øyeblikk.. Vet at hun og Ulrikke la ned mye arbeid i forberedelser før de skulle inn. Ulrikke er veldig flink, men den positiviteten hennes blir noen ganger litt irriterende å høre på haha.

Hulsker er litt høyrøsta, men samtidig liker jeg de tørrvittige kommentarene hans. Ikke helt sikker på hvorfor han ble vurdert litt over norm men..

Linnea har overraska positivt egentlig. Hun virker tøff og er flink til å ta ansvar.  

Tjora har jeg ingen store meninger om, men jeg skjønner godt at Eggesbø ble litt irritert på han ute på båten når han utløser alarmen. Det virket jo som han bare turet fram og ikke hadde særlig tålmodighet når de skulle finne de kodene. Men han virker jo som en sympatisk fyr sånn overall. 

Alle nevnt og ingen glemt? 🤘🏻

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kunne godt sett at Brandstorp snart ryker. Hun er altfor høylytt og dominerende. Trenger å jekkes kraftig ned. 

Anonymkode: 75ffd...c0a

Hun kan jo ikke jekkes ned om hun ryker. Blir tøffere ette hvert, dette.

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Merker forskjell på oppgavene. Er det mye styrke kommer noen av gutta høyest, men er det mer tenking så kommer jentene høyere. Merker at de jentene som er igjen er veldig på og ikke setter fobier frem og surrer. Synes Harm var tydelig svakest idag. Han er jo som en hodeløs høne hvis han ikke får tydelig beskjed og det er ren styrke som brukes.

Den som nå virker svakest er under norm Hegseth- kunne se forskjellen i holdning på han og andre på vei INN til fenrik, han var ikke bestemt og bare luntret inn. De andre var mye met PÅ.  

Min favoritt er Jakob, mest sjarm og er hyggelig. 
Hulsker er morsom så han kan være med videre.

synes synd på Eggesbø- blir sååå anonym, savner han ikke om han ryker

Myhre- for mye - kan dra hjem

Brandstorp- for mye- men kan bli

Avlesen- litt mye konkurranseinstinkt, men liker henne best av jentene- kan bli. 

Tjora- ikke noe negativt- rolig lynne, kan bli.

Anonymkode: aea06...a3b

Så du liker ikke jentene med andre ord? Rart hvordan jenter fort blir oppfattet som «for mye».

Anonymkode: 2f99b...cc4

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonora99 skrev (7 minutter siden):

Synd at Vegard harm røk ut 😢

Morsom fyr😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...