Gå til innhold

Kompani Lauritzen

FrøkenMims

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke at det er så viktig haha, men hun segner om i armene til Carl og da kommer det ei fra crewet og hjelper til også - og ja da er hun like slapp og borte som Vegard var der ei lita stund - hvis det er målestokken du bruker på om hun har besvimt eller ikke..?! Men ellers er det nok riktig at de gangene vi ser først så svimer hun bare «nesten» av, akkurat som hun sier sjøl😊 

Anonymkode: ba6b1...bee

Altså, det er jo ingen målestokk. Enten besvimer man eller så besvimer man ikke.  

Anonymkode: 3fd17...c11

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Konkurranse 2 der de skulle løpe opp et sandfjell med de tingene. Jeg kjente bare hvor sint jeg ble på deres vegne😂 hadde lagt meg strak ned og nektet å fortsette. Herregud så rasende jeg hadde blitt om de bare hadde kastet ut alt igjen!

Anonymkode: 12177...b8b

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg så og hørte Vida Lill tenkte jeg ''Er hun Sylvi Listhaugs lillesøster?'' :)) Jeg synes de ligner så veldig, spesielt når de smiler :) Er de i slekt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Altså, det er jo ingen målestokk. Enten besvimer man eller så besvimer man ikke.  

Jo, grad av bevissthet er absolutt en målestokk, ikke enten - eller. Sjekk for eksempel GCS, en skala som brukes blant annet i helsevesenet for å måle grad av bevissthet.

https://sml.snl.no/Glasgow_Coma_Scale

Anonymkode: b97a3...de0

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drizzt skrev (3 timer siden):

Første gang jeg så og hørte Vida Lill tenkte jeg ''Er hun Sylvi Listhaugs lillesøster?'' :)) Jeg synes de ligner så veldig, spesielt når de smiler :) Er de i slekt?

He he tviler mtp Listhaug er religiøs og Vida-Lill er kjent for å ha funnet opp uttrykket "å ta en Northug" inne på PH. Isåfall har de havnet i hver sin ende av skalaen 😅.

Anonymkode: 0941f...ab3

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hun sier det jo egentlig nesten selv da. "Nå har jeg vel slått rekorden på å nesten svime av på den turen her." Rundt 44 sekunder ut i klippet.  For meg ser det ikke ut som at hun svimer av i armene til Carl. Hun lukker øynene til og med mens de går..  Så lukker hun igjen øynene igjen, men står egentlig støtt på egenhånd. Så er det klipt til at hun ligger nede og får vann. Så klager hun på at hun er svimmel igjen, men besvimer likevel ikke, men setter seg ned.  

Nei, jeg klarer ikke å se at hun besvimer verken én eller fire ganger ila dette klippet her..  

Er du helsepersonell og var til stede? Ellers er det vel ikke noe å diskutere for»jeg synes ikke det ser slik ut på klippet» blir bare synsing. 

Anonymkode: f5c8d...9c5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått et helt annet syn på Vegard. Han et mye tøffere.og sterkere enn det inntrykket jeg har hatt av han før. 

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det var passende at det var de tre som gikk ut, selv om de alle tre mest sannsynlig hadde hatt godt av å være der enda lengre og bygge opp selvtilliten en hel del. Jeg må si både Vegard og Ulrikke imponerer stort, men det gjør egentlig hele gjengen - i alle fall etter det døgnet de hadde der... Og så fikk jeg et bedre inntrykk av Carl Martin etter episoden i går. Har også fått mer sansen for Christine Dancke og Margrete Røed. Men Jakob er og blir min favoritt 😁

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppland skrev (2 timer siden):

Jeg har fått et helt annet syn på Vegard. Han et mye tøffere.og sterkere enn det inntrykket jeg har hatt av han før. 

Enig. Jeg har alltid syntes han er litt mye og forsto ikke hvordan han skulle klare seg her inne.. nå er jeg så imponert

Anonymkode: 05343...5b1

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble veldig glad for at de tre som røk, røk. To av dem fikk jeg rett og slett ikke noe godt inntrykk av, mens jeg tenker at det var greit for han sistes del at han røk når han er så utrent. Det var veldig fortjent at Margrethe gikk videre, hun var i bedre fysisk form og mer positiv enn de andre. Nå er det bare bra og interessante folk igjen, så dette tror jeg blir en knallsesong! 

Anonymkode: 2bffe...5bf

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
Oppland skrev (3 timer siden):

Trynefaktor skrev (2 timer siden):

Imponert over Vegard Harm!

Jeg trodde at han skulle bli en håndfull.

Men du verden, han imponerer ja. Var for øvrig ikke klar over at han var så høy og kraftig. Snakk meg om å ta en for laget.

Og så selvironisk. 

Må også si at hun Brandshaug (?) damen bør jo få seg jobb som motivator og organisator etter dette. Her drar hun med seg vært lille ledd på laget og motiverer dem til å yte sitt aller beste. Blir spennende å se hvordan hun fungerer når hun nå faktisk har fått denne rollen.

Jeg synes jo opplegget er sprøtt i utgangspunktet, men tror det er lærerikt for de som er med.

Det var også riktige personer som røk ut.

Endret av Blondie65
Skrivefeil rettet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ifyousayso skrev (15 timer siden):

Ble sånn oppriktig glad da Vegard vant den svømmekonkurransen! 

Ja, var bra, men er også tydelig at han hadde gode forutsetninger for den øvelsen, noe som ble kraftig underspilt og fremstilt som om det var nærmest sjokkerende, som det på ingen måte var.

Anonymkode: 9cf42...ac6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var forsåvidt de rette personene som røk ut, i den forstand at de nok var de tre som slet mest med å henge med.

Alle som er igjen nå er gode og det kan fort bli veldig jevne konkurranser. Av damene har jeg mest sansen for Siri og Christine pr nå. Og av gutta kanskje Carl og Jakob. Og faktisk Hulsker også selv om jeg var litt skeptisk på forhånd. Egentlig liker jeg jo alle, både damene og gutta:))

Litt overrasket over at folk trodde Vegard var dårligere trent enn han er men. Han har jo trent masse, bla med hun Funkygine. Men han er selvfølgelig stor og tung og det kan jo være både positivt og negativt, ettersom øvelse. Liker at vi får se Vegard mer neppå her for han&Hegseth sammen må jeg innrømme blir litt mye noen ganger. Men i mindre doser er de begge supre haha. 

Anonymkode: ba6b1...bee

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes Hulsker har en så tørr humor at han blir vittig.

Det var mange som imponerte meg denne gangen. 

Harm sin prestasjon i svømming og reaksjonene til Ødegård og Lauritzen, gjorde meg oppriktig glad :Nikke: 

Jeg tenker at Brandstorp som korporal, lett kan gå begge veier. Hun er såpass glad i orden og struktur, at det skulle ikke forundre meg om det kan bygge opp til litt konflikt og irritasjon blant de andre :Knegg:. Heier på Harm, Dancke, Myhre og Østli. Hegseth er også utholdende, men tror han lett kan vippes av pinnen etter en periode med mindre søvn og økt vanskelighetsgrad. 🙂 Lørdagen kan nesten ikke komme kjapt nok :hjerte: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Tradegy skrev (24 minutter siden):

Lørdagen kan nesten ikke komme kjapt nok :hjerte: 

Dessverre må vi vente en ekstra lørdag 😫 Kommer ikke episode i påsken! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, Tulla25j said:

Dessverre må vi vente en ekstra lørdag 😫 Kommer ikke episode i påsken! 

:trist:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard Harm har drevet med både turn og svømming før. Anbefaler dere å se Vegard X Funkygine. Han har blitt imponerende sterk etter å ha blitt trent av Funkygine, det er knallharde økter!

Så jeg har skikkelig troa på han i Kompani Lauritzen.

Anonymkode: ee5e5...44e

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde håpet (som andre har skrevet før meg her) at det skulle være lengre episoder av Kaserneliv med enda mer av ting som skjer ellers, men har blitt skuffa over episodene. Men så langt var episode 3 av Kaserneliv mest skuffende... det var jo masse av det som var med i lørdagens episode 😑

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...