AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #21 Skrevet 10. mars 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne tråden står i alle fall i veldig skarp kontrast til alle de andre sutre-trådene her på Kvinneguiden!! Absolutt ALT mellom himmel og jord er feil med kjærester (eller samboere / ektefeller) hele forbanna tiden.... Anonymkode: e4493...914 Ikke sant? Er jo positiv jeg, holding har mye å si , viktig å ha det gøy👍 TS Anonymkode: 58232...112
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #22 Skrevet 10. mars 2020 På 4.3.2020 den 22.23, AnonymBruker skrev: Siden du går på så mange dates så du vil egentlig ikke vare singel da .... Deilig ? Høres ikke sånn ut akkurat Anonymkode: 47f99...5e3 tenkte faktisk jeg også. høres ut som om ts prøver å overbevise seg selv om at singellivet er toppen uten å egentlig mene det Anonymkode: 3615a...f73 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #23 Skrevet 10. mars 2020 På 4.3.2020 den 22.29, AnonymBruker skrev: Joda, å gå på date er bare date, ikke snakk om å binde seg, kunsten med å gå på date er å få menn til å bli interesserte, så ser hvor langt de er med på leken... Anonymkode: 58232...112 ja når du er 14 så er jo dette helt topp! tenker at voksne ikke burde leke med andre mennesker på den måten. kanskje ikke rart du er singel Anonymkode: 3615a...f73 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #24 Skrevet 10. mars 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: ja når du er 14 så er jo dette helt topp! tenker at voksne ikke burde leke med andre mennesker på den måten. kanskje ikke rart du er singel Anonymkode: 3615a...f73 Enig, at det går an? Jeg hadde sett frem til dating og gøy da jeg endelig kom meg over eksen, men fant ut av de fleste jeg datet tok det seriøst å ville møtes igjen, fikk følelser. Syns det var like jævelig hver gang jeg måtte si at det ikke var gjensidig, verre enn å bli avvist selv, og tro meg, jeg syns avvisning er helt forferdelig vondt. Så endte med at jeg ikke kunne date for gøy siden det bare førte til frustrasjon og sårhet hos de jeg datet, og slikt har jeg ikke samvittighet til! Folk som finner glede i slikt er bare trist og jeg klarer ikke forstå det.. møtte selv på en sånn mann som nøt at jeg endelig ble interessert uten at han var det tilbake, det er ikke noe gøy. Anonymkode: ba675...c70 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå