Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En kan gå på så mange date med hvem en vil og når en vil, som en vil👍

Anonymkode: 58232...112

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Just now, AnonymBruker said:

Dæven, er det sånn det er å være singel? 😄😅

Enjoy!

Endret av Jaybird
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Jaybird skrev:

Dæven, er det sånn det er å være singel? 😄😅

Enjoy!

Why not?

AnonymBruker
Skrevet

Diggere å være singel enn å være sammen med noen man bare liker sånn halvveis iallefall. Orker ikke tanken på forhold lenger. Bedre å bare kunne ha sex og henge med venninnene/bedrive dank som man ønsker.

Anonymkode: 82dae...18b

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Why not?

Jeg mente ikke at det var noe galt i å være singel. Det er ikke ALT som blir sagt som er spydig ment 😄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du går på så mange dates så du vil egentlig ikke vare singel da ....

Deilig ? Høres ikke sånn ut akkurat

Anonymkode: 47f99...5e3

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk ganske digg å være singel. Jeg savner eksen hver dag, men jeg føler trygg, selvsikker og glad i meg selv på en helt annen måte enn da jeg var gift. Jeg er litt enig med TS. Jeg kan gjerne gå på date, men stresser ikke med å gå all in igjen. Akkurat nå er livet bare godt 😊

Anonymkode: 4c350...373

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden du går på så mange dates så du vil egentlig ikke vare singel da ....

Deilig ? Høres ikke sånn ut akkurat

Anonymkode: 47f99...5e3

Joda, å gå på date er bare date, ikke snakk om å binde seg, kunsten med å gå på date er å få menn til å bli interesserte, så ser hvor langt de er med på leken...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, å gå på date er bare date, ikke snakk om å binde seg, kunsten med å gå på date er å få menn til å bli interesserte, så ser hvor langt de er med på leken...

Høres ut som du har dårlig selvtillit. Du bruker opp tiden og følelsene til folk, det er ingen kunst, det er bare slemt. 

Anonymkode: 27427...d21

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som du har dårlig selvtillit. Du bruker opp tiden og følelsene til folk, det er ingen kunst, det er bare slemt. 

Alt er relativt, spørs hvem andres selvtillit som sammenligner med mitt....Når de tilbyr frivillig , har ikke jeg vært slem mot dem... De er voksne nok til å ta avgjørelser.👍👍

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt er relativt, spørs hvem andres selvtillit som sammenligner med mitt....Når de tilbyr frivillig , har ikke jeg vært slem mot dem... De er voksne nok til å ta avgjørelser.👍👍

Skjønte ikke noe av det du skrev her.. men uansett er du en player og det er ingen kunst eller vanskelig å være det. Alle kan, men de med selvtilliten i behold trenger ikke spille spill for å få bekreftelse. 

• Liker 4
Skrevet

Et bra forhold vil alltid være bedre enn å være singel. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ja! Dating er gøy når man bare tar det fra gang til gang og ikke legger noe i det. Syns det er hyggelig som aktivitet og blir kjent med mange nye mennesker som jeg ikke trenger å ha i livet lengre enn nødvendig 😊

Anonymkode: c6ef6...509

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Diggere å være singel enn å være sammen med noen man bare liker sånn halvveis iallefall. Orker ikke tanken på forhold lenger. Bedre å bare kunne ha sex og henge med venninnene/bedrive dank som man ønsker.

Hvorfor være sammen med noen man bare liker halveis? Er det ikke forelskelse så dropper man det.

Anonymkode: 3272c...f14

• Liker 1
Gjest Katarina441
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Slike damer som deg gjør at damer som er verdt å satse på blir behandlet dårlig fordi mennene har dumpet borti slike som deg først. Ikke lek med menn, behandle de ordentlig!

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor være sammen med noen man bare liker halveis? Er det ikke forelskelse så dropper man det.

Anonymkode: 3272c...f14

Det var nettopp det jeg mente

Skrevet
9 timer siden, Katarina441 skrev:

Slike damer som deg gjør at damer som er verdt å satse på blir behandlet dårlig fordi mennene har dumpet borti slike som deg først. Ikke lek med menn, behandle de ordentlig!

Sånn er det nok for menn og så det der går begge veier

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig, ser ikke for meg noe forhold før det virkelig skulle være noe! Hatt fast elsker i 1år nå.

Samboer skal jeg uansett aldri ha.

Forstår ikke de desperate damene som jakter på en mann, at de gidder!

Anonymkode: 1ca35...14a

• Liker 3
Skrevet

Både og. Kunne tenkt meg en kjæreste eller venn noe stødig og fast som er åpen for at en ikke må bo oppå hverandre. Helgebesøk, søndagskjæreste noe i den duren. Jævla glad jeg er single når jeg ser så mange opptatte menn som vil ut på vift. 

AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis noen vil gå på date med deg, da.

Anonymkode: b2a49...1a0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...