AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #1 Del Skrevet 4. mars 2020 I dag da jeg var på vei ut av parkeringsplassen. 10 meter foran meg begynte en bil å rygge med baken ut. Jeg tenkte at "han har vikeplikt", han har tid å se meg, dessuten har jeg mulighet til å komme meg forbi han om jeg ikke sakker farten for mye. Neida, han bare fortsetter å rygge ut, og i det jeg kjører forbi baken på bilen hans, så tuter han noe helt jævlig. Også for at det ikke er nok, så kommer han illsint etter meg og tuter for harde livet, som at det var jeg som ikke overholdt vikeplikten. Hvordan er det mulig å ikke kunne trafikkreglene, da spesielt vikeplikten? Er det sånn at det er forventet at man skal stoppe for folk som skal rygge ut hver gang? Måtte bare le litt selv om det egentlig er trist. Han har jo sikkert bare hatt en helt elendig dag, og trenger litt trøst og en god klem. ❤️ Anonymkode: a4ae0...2c0 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #2 Del Skrevet 4. mars 2020 Han er sikkert en av dem som mener at han har rett bare fordi det passer han best. Hadde seriøst stoppet å spurt han hva slags problemer han sliter med. Mye idiotiske sjåfører der ute. Anonymkode: bbd33...adc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #3 Del Skrevet 4. mars 2020 Hvordan fikk han lappen? Anonymkode: 2ccda...3f1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #4 Del Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: I dag da jeg var på vei ut av parkeringsplassen. 10 meter foran meg begynte en bil å rygge med baken ut. Jeg tenkte at "han har vikeplikt", han har tid å se meg, dessuten har jeg mulighet til å komme meg forbi han om jeg ikke sakker farten for mye. Neida, han bare fortsetter å rygge ut, og i det jeg kjører forbi baken på bilen hans, så tuter han noe helt jævlig. Også for at det ikke er nok, så kommer han illsint etter meg og tuter for harde livet, som at det var jeg som ikke overholdt vikeplikten. Hvordan er det mulig å ikke kunne trafikkreglene, da spesielt vikeplikten? Er det sånn at det er forventet at man skal stoppe for folk som skal rygge ut hver gang? Måtte bare le litt selv om det egentlig er trist. Han har jo sikkert bare hatt en helt elendig dag, og trenger litt trøst og en god klem. ❤️ Anonymkode: a4ae0...2c0 Unødvendig av deg. Ja, han har vikeplikt, men du taper ikke stort på å la ham komme seg ut og på veien, så at du på død og liv skal presse deg forbi bare fordi du har rett til det er usympatisk. Anonymkode: 44b55...95d 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #5 Del Skrevet 4. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unødvendig av deg. Ja, han har vikeplikt, men du taper ikke stort på å la ham komme seg ut og på veien, så at du på død og liv skal presse deg forbi bare fordi du har rett til det er usympatisk. Anonymkode: 44b55...95d Haha! Her er det den andre som oppfører seg som en dritt, men selvfølgelig skal ts tas koste hva det koste vil 😂 klassisk kg! Anonymkode: bbd33...adc 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #6 Del Skrevet 4. mars 2020 TS her. Synes man skal følge trafikkreglene, jeg. Ja av og til når jeg har veldig god tid, så slepper jeg andre ut, SELV om de har vikeplikt. Men i dag hadde jeg det svært travelt, og det er den som har vikeplikt sin oppgave å sørge for at kysten er klar. Anonymkode: a4ae0...2c0 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. mars 2020 #7 Del Skrevet 4. mars 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unødvendig av deg. Ja, han har vikeplikt, men du taper ikke stort på å la ham komme seg ut og på veien, så at du på død og liv skal presse deg forbi bare fordi du har rett til det er usympatisk. Anonymkode: 44b55...95d Signerer 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #8 Del Skrevet 4. mars 2020 Jeg bor på et sted der det er veldig trangt, og vanskelig å manøvrere. Her hjelper vi hverandre. Stopper når noen må rygge ut av en vanskelig situasjon. Utnytter en luke blant gateparkerte biler selv om vi har vikeplikten på vår side. Kjører jeg inn på en parkeringsplass stopper jeg gjerne og lar folk rygge ut om de allerede er i gang. Tilsvarende sørger jeg for å slippe ut bilister som blir stående og vente lenge på en luke om de skal inn på en travel forkjørsvei. Ja, han var ufin. Men du gjorde deg vanskelig. Anonymkode: 4b2bd...34f 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #9 Del Skrevet 4. mars 2020 Just now, The Kitten said: Signerer Kan du forklare meg hvorfor jeg skal stoppe for andre som har vikeplikt? Hvor går grensen? Jeg hadde det travelt, og denne parkeringsplassen er ikke full av biler hele tiden. Dette var rett og slett at bilisten hadde bestemt seg for at hans rettigheter var viktigere enn mine. Han hadde vikeplikt, og da er det hans feil. Anonymkode: a4ae0...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #10 Del Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bor på et sted der det er veldig trangt, og vanskelig å manøvrere. Her hjelper vi hverandre. Stopper når noen må rygge ut av en vanskelig situasjon. Utnytter en luke blant gateparkerte biler selv om vi har vikeplikten på vår side. Kjører jeg inn på en parkeringsplass stopper jeg gjerne og lar folk rygge ut om de allerede er i gang. Tilsvarende sørger jeg for å slippe ut bilister som blir stående og vente lenge på en luke om de skal inn på en travel forkjørsvei. Ja, han var ufin. Men du gjorde deg vanskelig. Anonymkode: 4b2bd...34f TS her. Ja, mulig jeg gjorde meg vanskelig når jeg overholdt trafikkreglene og helst ville kommer meg hjem til en avtale. Men jeg synes det var han som gjorde seg vanskelig. Hvorfor kunne han ikke vente til jeg kjørte forbi? Er det et typisk KG syndrom å alltid støtte de kriminelle eller minoritetene? Anonymkode: a4ae0...2c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 4. mars 2020 #11 Del Skrevet 4. mars 2020 Selvfølgelig kunne du stoppet. Selvfølgelig kunne han stoppet. Forskjellen er at han hadde vikeplikt, og du hadde ikke. Det høres HELT greit ut hva du gjorde, og det er han som måtte vike om du ikke hadde tid til å være snill der og da. Det er bare tøys å hevde noe annet. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #12 Del Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: TS her. Ja, mulig jeg gjorde meg vanskelig når jeg overholdt trafikkreglene og helst ville kommer meg hjem til en avtale. Men jeg synes det var han som gjorde seg vanskelig. Hvorfor kunne han ikke vente til jeg kjørte forbi? Er det et typisk KG syndrom å alltid støtte de kriminelle eller minoritetene? Anonymkode: a4ae0...2c0 Jeg støtter ingen. Jeg var ikke der. Jeg påstår bare at en sak ofte har to sider. Og at tonen i innlegget ditt viser at du kanskje ikke alltid er så veldig enkel å ha med å gjøre. Anonymkode: 4b2bd...34f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #13 Del Skrevet 4. mars 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Unødvendig av deg. Ja, han har vikeplikt, men du taper ikke stort på å la ham komme seg ut og på veien, så at du på død og liv skal presse deg forbi bare fordi du har rett til det er usympatisk. Anonymkode: 44b55...95d Er ikke unødvendig, nei. Den som rygger har vikeplikt så folk kan kjøre så mye de vil bak vedkommende. Skjerp deg!! Anonymkode: c6f21...341 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #14 Del Skrevet 4. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg støtter ingen. Jeg var ikke der. Jeg påstår bare at en sak ofte har to sider. Og at tonen i innlegget ditt viser at du kanskje ikke alltid er så veldig enkel å ha med å gjøre. Anonymkode: 4b2bd...34f Enkel eller ikke, den som rygger har vikeplikt, punktum. Da må vedkommende ta hensyn til folk som kjører bak uansett hva. Enkel eller ikke........ Omg. Anonymkode: c6f21...341 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. mars 2020 #15 Del Skrevet 4. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du forklare meg hvorfor jeg skal stoppe for andre som har vikeplikt? Hvor går grensen? Jeg hadde det travelt, og denne parkeringsplassen er ikke full av biler hele tiden. Dette var rett og slett at bilisten hadde bestemt seg for at hans rettigheter var viktigere enn mine. Han hadde vikeplikt, og da er det hans feil. Anonymkode: a4ae0...2c0 Jeg tenkte det gikk an å være hyggelig. Beklager. Skal ikke gjenta seg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #16 Del Skrevet 4. mars 2020 Herregud kg altså 😂 uansett hva man skriver her inne så er det ts som er problemet! 😂 Anonymkode: bbd33...adc 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #17 Del Skrevet 4. mars 2020 1 minutt siden, The Kitten said: Jeg tenkte det gikk an å være hyggelig. Beklager. Skal ikke gjenta seg. Man kan være hyggelig på andre måter enn å ikke følge trafikkreglene, tenker jeg. Det går bra ❤️ Anonymkode: a4ae0...2c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #18 Del Skrevet 4. mars 2020 Det å tviholde på retten din slik du gjør, fører til farlige situasjoner. Slutt å være egoist bak rattet og samarbeid med de andre! Ja han har vikeplikt, men du kan da for pokker være litt medmenneske og stoppe opp i 2 sek du også. Det er lov å ta bitte litt hensyn. Her kunne du faktisk ha blitt anmeldt selv. For ved å presse deg frem i stor fart på den måten, så kan du ha skremt han og det er ikke lov det heller. Om han hadde gasset på og kjørt på noen fordi du skremte han ved å komme for fort, så har du faktisk skyld her. Slike som deg burde ikke være i trafikken. Det å tviholde på krava sine er like idiot som å bryte trafikkreglene. Det skaper unødvendige konflikter og du setter andre i fare. Bare fordi du har rett til å kjøre, så har du ikke rett til å kjøre på. Anonymkode: e0211...04e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #19 Del Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det å tviholde på retten din slik du gjør, fører til farlige situasjoner. Slutt å være egoist bak rattet og samarbeid med de andre! Ja han har vikeplikt, men du kan da for pokker være litt medmenneske og stoppe opp i 2 sek du også. Det er lov å ta bitte litt hensyn. Her kunne du faktisk ha blitt anmeldt selv. For ved å presse deg frem i stor fart på den måten, så kan du ha skremt han og det er ikke lov det heller. Om han hadde gasset på og kjørt på noen fordi du skremte han ved å komme for fort, så har du faktisk skyld her. Slike som deg burde ikke være i trafikken. Det å tviholde på krava sine er like idiot som å bryte trafikkreglene. Det skaper unødvendige konflikter og du setter andre i fare. Bare fordi du har rett til å kjøre, så har du ikke rett til å kjøre på. Anonymkode: e0211...04e Det du sier gjelder jo like herlig for han som faktisk hadde vikeplikt?! Det er lov å ta hensyn - både i trafikken og ellers. Anonymkode: a8839...f0c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2020 #20 Del Skrevet 4. mars 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enkel eller ikke, den som rygger har vikeplikt, punktum. Da må vedkommende ta hensyn til folk som kjører bak uansett hva. Enkel eller ikke........ Omg. Anonymkode: c6f21...341 Så neste gang noen rygger ut fra en parkeringsplass, og enda ikke har sikt til høyre og venstre på grunn av biler på begge sider, da dundrer du rett inn baken på dem? Fordi du har retten på din side? Da jeg tok lappen lærte jeg at det var en ting som trumfet vikeplikten - forståelse og samarbeid i trafikken. Anonymkode: 4b2bd...34f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå