Gå til innhold

Jeg er 5 år eldre enn han:(

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mannen min er 6 år yngre enn meg, vi er i trettiårene. Ingen av oss brydde oss, ingen av familie eller venner har noen gang kommentert noe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva så?   Jeg var sammen lenge med ei 13 år eldre enn meg.  Ikke aldersforskjellen som endte det.

Skrevet

Jeg er 50 og samboeren min er 33. Ikke noe problem for oss i hvert fall.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fem år er ingenting.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 7 år eldre enn mannen, tenker aldri på alderen lengre.

Jeg var 35 når vi begynte å "rote". Jeg tenkte jeg var aaallt for gammel for han og at han kunne finne noen yngre og "bedre", men han var fast bestemt på hva han ville og når jeg klarte å legge fra meg tanken på at jeg gikk på barnerov ble alt veldig bra. Vi er lik når det gjelder modenhet, vi har like verdier og samme interesser, og alle sier vi er som skapt for hverandre. Jeg "holder meg godt" og har alltid sett yngre ut enn jeg er og mannen er en sånn mannemann, kraftig bygd med muskler og skjegg, så utseendemessig kan ingen se at jeg er eldre. 

Så jeg skjønner tankegangen din, før jeg traff mannen hadde jeg sett for meg at min evt kjæreste skulle være eldre enn meg, noe annet var liksom ikke aktuelt. Men jeg stortrives, vi har mye sex, vi ler sammen, snakker mye sammen, er helt avslappet og trygg sammen. Jeg kunne ikke drømt om en bedre mann.

Anonymkode: 5d69a...56e

Skrevet

Hvis du ser yngre ut, så er det jo greit. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes heller ikke at 5 år er noen ting å snakke om. Hadde det vært 10+ så. Det viktigste er at dere trives sammen i det lange løp og ønsker det samme ut av livet.

Anonymkode: d7423...49a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 28 og har møtt en på 40 og en på 22. Tror jeg kommer til å ende opp med han yngste. Han er fantastisk nydelig og har ingen «gjenboende» ekser, barn, ingen bagasje. Faktisk framstår han som mye mer moden og reflektert enn han på 40, som er veldig kjekk og fin, men jeg tror han sliter med å gi slipp på eksen. Det kommer ikke til å fungere for meg med mindre han gjør noe med situasjonen. Og nei, jeg kommer aldri til å nevne hva som er problemet, jeg kommer bare til å si at det er seriøst mellom meg og en annen fyr og at vi får avslutte.

Anonymkode: 3eaab...588

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne, og den eldste jeg har datet er 5 år yngre enn meg 😛

Ser ikke problemet!!!

Anonymkode: 3cc22...672

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...