AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #1 Skrevet 3. mars 2020 Jeg møtte en fyr på byen i helgen, og vi pratet hele kvelden. Han var utrolig koselig og vi snakket om å møtes igjen. Ble ikke med hverandre hjem altså. Jeg har nå stalket han (😈), og har kommet frem til at han er 5 år yngre enn meg. Jeg er 33 og han 28.. Jeg ser litt yngre ut enn det jeg er, for jeg er liten og lav, men alder ble ikke et tema. Jeg er ikke av den oppfatning at mannen MÅ være eldre, men tenker aldersforskjell maks 2 år «feil vei» er ok. «Riktig vei» opp mot 5 år. Nå har vi jo bare møttes den ene gangen, og for alt jeg vet har vi ikke kjemi i det hele tatt hvis vi møtes igjen. Men hva synes dere om at kvinnen er 5 år eldre? Dere menn også, ville dere sett på det som et problem? Anonymkode: cf98f...573
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #2 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er også 33 og er kjæreste med en på 28 😊 funker veldig bra! Jeg ser yngre ut og han er veldig moden så tenker aldri over aldersforskjellen. Anonymkode: 8b531...533
Katten.2.0 Skrevet 3. mars 2020 #3 Skrevet 3. mars 2020 Noen ser på det som et problem, andre gjør ikke. Jeg bryr meg om kjemien mellom meg og partner - og der spiller alder en svært liten rolle. 3
WhiteSwan Skrevet 3. mars 2020 #4 Skrevet 3. mars 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg møtte en fyr på byen i helgen, og vi pratet hele kvelden. Han var utrolig koselig og vi snakket om å møtes igjen. Ble ikke med hverandre hjem altså. Jeg har nå stalket han (😈), og har kommet frem til at han er 5 år yngre enn meg. Jeg er 33 og han 28.. Jeg ser litt yngre ut enn det jeg er, for jeg er liten og lav, men alder ble ikke et tema. Jeg er ikke av den oppfatning at mannen MÅ være eldre, men tenker aldersforskjell maks 2 år «feil vei» er ok. «Riktig vei» opp mot 5 år. Nå har vi jo bare møttes den ene gangen, og for alt jeg vet har vi ikke kjemi i det hele tatt hvis vi møtes igjen. Men hva synes dere om at kvinnen er 5 år eldre? Dere menn også, ville dere sett på det som et problem? Anonymkode: cf98f...573 Det er rart at du synes det er greit hvis han hadde vært den som var eldst men ikke du. 5 år går nok fint. 1
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. mars 2020 #5 Skrevet 3. mars 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hva synes dere om at kvinnen er 5 år eldre? Dere menn også, ville dere sett på det som et problem? Er femti år og sammen med en som er mye yngre enn meg, det har aldri vært et problem. Fem år er ingenting
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #6 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er bare 3 år eldre enn kjæresten min, men det er null problem. nå er jo dere veldig tidlig i løpet her, men det avhenger av litt av livssituasjon. Hvis du er veldig klar for barn ila de par neste årene, og han gjerne vil farte å surre litt i 7/8 år til, kan det derimot bli et problem. Men det har lite med at alderen i seg selv blir et problem fordi det er for stort hopp, det er mer fordi dere eventuelt er på forskjellige stadier. Anonymkode: 1cff5...222 1
Alex_rude Skrevet 3. mars 2020 #7 Skrevet 3. mars 2020 Går helt fint du. Å du trenger ikke komme med den der «men jeg ser yngre ut enn jeg er». Kanskje du gjør det, hvem vet. Men 33 er ungt nok, å 28 er ikke sååå langt unna. Stress ned😉😁
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #8 Skrevet 3. mars 2020 Tusen takk for svar alle! 5 år er jo ikke mye, men jeg bare føler det hadde vært så mye bedre om han var eldre enn meg i steden. Da skal jeg ikke avskrive han før vi i det hele tatt har møttes igjen. Han virket så utrolig bra. Og det var ikke meningen å dra den «jeg ser yngre ut enn jeg er». Jeg er lav og tynn, ikke særlig former osv, så jeg tenkte at han sikkert ikke tror at jeg har passert 30 hvis dere skjønner🤪 Anonymkode: cf98f...573
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #9 Skrevet 3. mars 2020 Haha morsomt, jeg er også 33 og sammen med en på 28 😅 og jeg har stresset litt med aldersforskjellen, selv om jeg vet at den ikke er så stor. Jeg bryr meg nok mer enn det han gjør, som sier han ikke tenker over det. Anonymkode: 0caf0...c95
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #10 Skrevet 3. mars 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Haha morsomt, jeg er også 33 og sammen med en på 28 😅 og jeg har stresset litt med aldersforskjellen, selv om jeg vet at den ikke er så stor. Jeg bryr meg nok mer enn det han gjør, som sier han ikke tenker over det. Anonymkode: 0caf0...c95 Åå hehe kult! Det rare er at jeg hadde ikke tenkt over det hos andre, når du skriver det f.eks. Men så fint å høre at han synes det ikke gjør noe, og at du jobber med saken😅 Har dere fått noen kommentarer fra andre? Anonymkode: cf98f...573
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #11 Skrevet 3. mars 2020 Siden kvinner blir eldre enn menn har jeg alltid tenkt at det er bedre at kvinnen er eldst, sånn hvis man har tenkt å bli gamle sammen. Eneste jeg tenker på som et argument mot aldersforskjell er at man ikke husker de samme sangene og andre moter fra ungdommen, men alder er ikke det eneste som spiller inn her. Selv om jeg er to måneder eldre enn min mann er han en del eldre enn meg med tanke på hva han husker fra ungdommen fordi han er yngst i en søskenflokk og jeg eldst. Så mens jeg hørte på Thorbjørn Egner var han i gang med 80-talls rock. Anonymkode: 32702...380 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #12 Skrevet 3. mars 2020 Ja jeg jobber med saken, og vil nok måtte gjøre det en stund til 😛 Har ikke fått noen kommentarer, tror familien hans tenker på meg som like gammel som han. Det er jo ikke noen synlig eller merkbar aldersforskjell. Anonymkode: 0caf0...c95
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #13 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er 37 og er sammen med en på 27, tenker aldri over det. Han trodde vi var like gamle da vi møttes (2 år siden), og det føles ut som om vi er på samme alder. Er ikke noe problem for oss. Anonymkode: 16406...bfc 2
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #14 Skrevet 3. mars 2020 5 år pluss/minus er jevnaldrende i mitt hode, og jeg tenker ikke "aldersforskjell" før vi snakker 10 år. Det blir også mer og mer vanlig at kvinner går nedover i alder. Jeg er 39 og sammen med en som er 5 år yngre, og det føles helt irrelevant for oss begge. Han ser litt eldre ut, og jeg litt yngre, så de fleste antar bare at han er eldst, og når vi snakker sammen er det kun når vi snakker om store ting som har skjedd i verden at vi kommer på "åja, jeg glemmer liksom at du er 5 år eldre/yngre" Og vi kommer fra hvert vårt land, så vi har uansett ikke helt de samme kulturelle referansene. Anonymkode: bfc76...a4b 3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #16 Skrevet 3. mars 2020 Jeg er gift med en mann som er seks år yngre enn meg, det går fint det. Anonymkode: 46988...b50
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #17 Skrevet 3. mars 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar alle! 5 år er jo ikke mye, men jeg bare føler det hadde vært så mye bedre om han var eldre enn meg i steden. Da skal jeg ikke avskrive han før vi i det hele tatt har møttes igjen. Han virket så utrolig bra. Og det var ikke meningen å dra den «jeg ser yngre ut enn jeg er». Jeg er lav og tynn, ikke særlig former osv, så jeg tenkte at han sikkert ikke tror at jeg har passert 30 hvis dere skjønner🤪 Anonymkode: cf98f...573 Du skal drite i aldersforskjellen for hvis han var 33 og du 28 så hadde du ikke tenkt tanken engang. Jeg er nesten tre år eldre enn min kjæreste og for oss har det aldri vært noe problem, selv om vi har hørt noen spydige kommentarer om aldersforskjellen, men da tenker jeg at de har et problem og ikke vi. Jeg tenker at jeg har draget på yngre menn🤓 Anonymkode: 5d2c6...708
Ariana807 Skrevet 3. mars 2020 #18 Skrevet 3. mars 2020 Jeg kjenner meg godt igjen. Liker ikke at den jeg dater er 0,5 år yngre enn det jeg er 😅😂 Men dette kan fungere. Jeg hadde gått for å prøve enda et treff, se litt og kjenne på hvordan kjemien er 😄 jeg har dessverre funnet ut at drømmemannen ikke bare møter opp på døra og frir 😅😂 Enda et treff kan ikke skade. Funker det ikke så har du gitt det en sjangse 😄
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2020 #19 Skrevet 3. mars 2020 Kjæresten min er 7 år yngre enn meg. Fokuser på kjemi, livssituasjon og ambisjoner heller enn alder. K33 Anonymkode: e2bc7...5db 1
kenpet Skrevet 3. mars 2020 #20 Skrevet 3. mars 2020 Mann 26 her, er sammen med ei på 44. Aldri møtt noen jeg passer så bra sammen med. 5 år er ingenting. 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå