skruf Skrevet 5. mars 2020 #21 Skrevet 5. mars 2020 Jeg er mest glad i ingefær-te, i løsvekt. Bruker å kjøpe på en tebutikk. Den jeg kjøper har store biter og ikke sånn tørket blader, tror den går under betegnelsen frukt-te Lager også en egen variant der jeg legger noen gode biter fersk ingefær i en tekopp sammen med ei skive sitron og en liten dæsj med honning, tømmer kokt vann over og lar det trekke i 10min Hvis jeg skal bruke pose-te så liker jeg best te fra Pukka eller Yogi. Eller London Fruit&Herbs.
Djungelvrål Skrevet 5. mars 2020 #22 Skrevet 5. mars 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Twinings selger da også te i løsvekt...?? Anonymkode: e7569...8cb Det er ikke fancy nok. 1
Okapi Skrevet 5. mars 2020 #23 Skrevet 5. mars 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Twinings selger da også te i løsvekt...?? Anonymkode: e7569...8cb Hvor finner man det i Norge? Jeg handler stort sett på A.C. Perchs, av og til Black Cat, eller Søstrene Grene hvis jeg er kolossalt gjerrig eller vil prøve en teit blanding. Vet at Twinings har "skikkelig" te også, men tror aldri jeg har sett noen selge det her i landet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå