Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Spoiler

Snakk om å ødelegge hele sesongen på 2 episoder! Nå som Axel og Even er ute vil jeg tro at tv3 mister maaaange seere. Samtidig MÅ nesten Even(eventuelt begge to) komme inn igjen. Så noe positivt kan man jo ta fra situasjonen.

Anonymkode: d085e...e69

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må bare si det. Emil er utrolig slitsom!! 

• Liker 21
Skrevet

Hva i all verden var dette for innsjekk? Stakkars han nye. Tidenes kleineste utflukt, og så den dårlige stemninga når de kom til hotellet

AnonymBruker
Skrevet

Syntes dette er den beste sesongen etter de bytta hotell :) Det skjer drama jevnt i alle episodene, og er lite dødtid

+ folk tørr og ta vanskelige valg og spille hverandre ut! det er spennende og se som seer..... husker tilbake i sesong 9 da ingen tørte og ta upopulære valg, og alle var bestevenner og bare sendte hjem de nye....BORING

Anonymkode: 34596...a72

• Liker 4
Skrevet

Noen som kan forklare meg hva Torbjørn gjør på TV? Fyren er 19 år og griner hver eneste episode........ Ikke rart han blir uthengt på sosiale medier.

• Liker 10
Skrevet
33 minutter siden, iskremm skrev:

Noen som kan forklare meg hva Torbjørn gjør på TV? Fyren er 19 år og griner hver eneste episode........ Ikke rart han blir uthengt på sosiale medier.

Det er aldri ok å henge ut noen på sosiale medier.

• Liker 9
Skrevet

Han nye fyren virket kul, synes jeg. Stil, sjarm og karisma. En gutt som tørr å være seg selv fullt ut. Håper han kommer langt. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, iskremm skrev:

Han er 20 år. 

Anonymkode: 79b60...563

AnonymBruker
Skrevet

Emil vant jo. Man kan jo ikke stupe skikkellig når ringen ligger 10 cm unna beina dine, skjønner at han ble forbanna jeg 😉

Anonymkode: d1712...f29

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke at Sandra får så mye dritt for å spille dobbelt. Hun har jo allerede gjor det klart at hun spiller med Karl Fredrik og hans allianse, og spiller deretter.

Anonymkode: a7e87...45d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke at Sandra får så mye dritt for å spille dobbelt. Hun har jo allerede gjor det klart at hun spiller med Karl Fredrik og hans allianse, og spiller deretter.

Nå så jeg ferdig episoden fra i går, og må kanskje trekke tilbake det jeg nettopp skrev, haha. Liker fremdeles Sandra, da!

• Liker 3
Skrevet

Ho der Ida hadde visstnok kreft før. Noen som vet når?

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det som ser på slike program???

Anonymkode: 32fef...c92

AnonymBruker
Skrevet

🤦🏻‍♀️

Jeg. Og flere hundre tusen andre.

Anonymkode: 7bdff...8cd

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flere tanker etter siste episode:

1) ZzZzZzZz - bortsett fra utstemmingen av Axel, herregud for en innholdsfattig episode. Karl Fredrik skryter av sine skillz og Emil sutrer over å ikke ha vunnet en ubetydelig konkurranse. Og snakk om å kverne på ting som ikke er underholdning. Jeg har sett ALLE episoder av ALLE sesonger med Paradise Hotel, og innimellom både svenske og danske sesonger også, og har aldri noensinne sett en så traurig og kjedelig sesong med så mye dødtid. Tross mindre sendetid ser det virkelig ut som om at produksjonen sliter med å fylle programmene med mening! Hvor er spillet, taktikken, sjalusien, drama og intrigene? Trodde Ida skulle bryte ned Sandra etter hennes valg, men neida, la oss glemme det, bli venner og danse i ring heller - slik tonen har vært gjennom hele sesongen. Vi skal kose oss, og leke bajas. Tror han nye egentlig kjente på "kultursjokk" når han kom inn, det var kanskje ikke helt guttastemning, good wibes og runkeshow han forventet. 

2) Utstemmingen av Axel. Jeg liker det egentlig ikke. Er ikke fan av Axel, men en slik utstemming gir en allianse mulighet til å stemme ut en fra den andre alliansen, uten at noen kan gjøre noe med det eller bidra til motvekt. Jeg kaller utstemmingen et "urettferdig bakholdsangrep". Typisk dem som har mest makt, får enda mer makt, og vinner. Skulle det vært nødvendig med reduksjon i gutter, så kunne han der nye velge en random gutt basert på bilder, uten å kjenne til noen deltagere. Da hadde det i det minste blitt tilfeldig, og slik inneha en viss nøytral rettferdighet. 

3) Uken er omme. Mr og Ms Paradise på mandag. Blir det parsermoni? Nei, sannsynligvis ikke, ettersom dem er 5 rene par. Så da kan man ikke se fram til det. Blir det innsjekk? Vet ikke. Uansett ikke noe som skaper spenning nå. Hvem vinner Mr og Ms Paradise? Har egentlig aldri brydd meg mindre før enn nå. For min del kan alle bortsett fra Emil vinne, for han er rett og slett en grusom slitsom type. 

4) Jeg er overrasket over at jeg enda ser på. Gjør det mer pga rutine, fordi det er ingenting annet å se på, og fordi jeg liker konseptet. 

Anonymkode: e9d0a...1fb

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og snakk om å kverne på ting som ikke er underholdning.

Hva som er underholdning er subjektivt. Jeg synes episoden var morsom og koste meg med den.

Anonymkode: 1855d...ad4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva som er underholdning er subjektivt. Jeg synes episoden var morsom og koste meg med den.

Anonymkode: 1855d...ad4

Selvfølgelig er det smak og behag. Men så er 99% av innleggene i denne tråden subjektiv, og min tilhører den kategorien ;) 

Men bra at du likte den!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Enten har jeg plutselig blitt voksen og mistet interessen for Paradise - eller så er denne sesongen helt sinnsykt kjip. Minner meg om en gjeng elever på leirskole....

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2020 den 12.37, AnonymBruker skrev:

Jeg har flere tanker etter siste episode:

1) ZzZzZzZz - bortsett fra utstemmingen av Axel, herregud for en innholdsfattig episode. Karl Fredrik skryter av sine skillz og Emil sutrer over å ikke ha vunnet en ubetydelig konkurranse. Og snakk om å kverne på ting som ikke er underholdning. Jeg har sett ALLE episoder av ALLE sesonger med Paradise Hotel, og innimellom både svenske og danske sesonger også, og har aldri noensinne sett en så traurig og kjedelig sesong med så mye dødtid. Tross mindre sendetid ser det virkelig ut som om at produksjonen sliter med å fylle programmene med mening! Hvor er spillet, taktikken, sjalusien, drama og intrigene? Trodde Ida skulle bryte ned Sandra etter hennes valg, men neida, la oss glemme det, bli venner og danse i ring heller - slik tonen har vært gjennom hele sesongen. Vi skal kose oss, og leke bajas. Tror han nye egentlig kjente på "kultursjokk" når han kom inn, det var kanskje ikke helt guttastemning, good wibes og runkeshow han forventet. 

2) Utstemmingen av Axel. Jeg liker det egentlig ikke. Er ikke fan av Axel, men en slik utstemming gir en allianse mulighet til å stemme ut en fra den andre alliansen, uten at noen kan gjøre noe med det eller bidra til motvekt. Jeg kaller utstemmingen et "urettferdig bakholdsangrep". Typisk dem som har mest makt, får enda mer makt, og vinner. Skulle det vært nødvendig med reduksjon i gutter, så kunne han der nye velge en random gutt basert på bilder, uten å kjenne til noen deltagere. Da hadde det i det minste blitt tilfeldig, og slik inneha en viss nøytral rettferdighet. 

3) Uken er omme. Mr og Ms Paradise på mandag. Blir det parsermoni? Nei, sannsynligvis ikke, ettersom dem er 5 rene par. Så da kan man ikke se fram til det. Blir det innsjekk? Vet ikke. Uansett ikke noe som skaper spenning nå. Hvem vinner Mr og Ms Paradise? Har egentlig aldri brydd meg mindre før enn nå. For min del kan alle bortsett fra Emil vinne, for han er rett og slett en grusom slitsom type. 

4) Jeg er overrasket over at jeg enda ser på. Gjør det mer pga rutine, fordi det er ingenting annet å se på, og fordi jeg liker konseptet. 

Syntes du virkelig denne sesongen er den kjedeligste sesongen???? sesong 3, 8 og 9 var jo MYE dårligere....

På sesong 3 og 9 var ALLE bestevenner og sendte hjem de nye..... ingen tørte og ta valg, og det var BARE dødtid og null drama

sesong 8 var kjedelig..... carl aksel, malin og sandra ødela den sesongen.....

så vil ikke si at denne sesongen er den verste :P

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
På 2.5.2020 den 7.26, AnonymBruker skrev:

Enten har jeg plutselig blitt voksen og mistet interessen for Paradise - eller så er denne sesongen helt sinnsykt kjip. Minner meg om en gjeng elever på leirskole....

Enig..... alt for unge deltakere iforhold til Danmark og Sverige....

Husker i sesong 1 så var de fleste deltakerene 20-28 år...

Husker blandt annet i sesong 10 da Erik mente at Ann marielle og Aurora var alt for gamle til å være med på paradise fordi de var 25 og 28 år....... hvem er han til og fortelle at folk er for gamle til å være med på et program... smh

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...