Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slike uspiselige mennesker tar ikke hensyn til andre menneskers følelser, dessverre. Og ikke et fruktfat..vel, synes ikke akkurat denne fyren er spesielt tiltrekkende skal man gå på utseende. Ikke sympatisk personlighet heller. Må være mange jenter der ute som angrer/vil angre på å ha ligget med det mennesket der.

Anonymkode: 5bc19...34a

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Syntes Lone ser grei ut jeg :) personligheten hennes gjør henne tiltrekkende også. Virker som en smart, søt, morsom, oppegående jente

Even ser grei ut... men personligheten hans gjør han stygg. Likte han i begynnelsen.... men har begynt å få avsmak...... det å sitte og le som en liten fjortis når du får beskjed om å kysse noen, umodent.

Anonymkode: 34596...a72

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det kan jo tenkes,at han ikke ville kysse henne fordi hun har slengt dritt om han da.  Som feks å si at hun heller vil sove i dødens hule en i senga med han. Hun er veldig avisene, å Even er nok selv redd for å bli avist. Derfor kan han ha sagt nei. også ble det litt kleint. 

Anonymkode: 94ef5...18e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Emil er et menneske jeg ikke hadde taklet i mer enn to minutter. Han er jo tre dramaqueens samlet i en guttekropp. Slitsom type.

Anonymkode: 872a1...b6d

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Emil er et menneske jeg ikke hadde taklet i mer enn to minutter. Han er jo tre dramaqueens samlet i en guttekropp. Slitsom type.

Anonymkode: 872a1...b6d

Helt enig. Hele siste episode handlet om Emils paranoia. Men det er ikke rart, fordi han har gått rundt hele hotellet i 2 dager med panikk. Fryktelig slitsomt å se på. Så mange meninger og så mye støy. 

Håper han ryker. 

Anonymkode: e9d0a...1fb

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Håper han ryker. 

... Men når det potensielt kan skje, er det ingen som vet. Nå er det 5 dagers pause igjen, og mandag er ukens episoder glemt, og man må begynne på nytt å revitalisere forrige uke.  

Kommer det en parsermoni på mandag? Kommer den i det hele tatt neste uke? 

Ingen vet. 

Oppsummert: Jeg hater opplegget med 2 sendinger i uken. Jeg hater konseptet om usynkronitet og uforutsigbarhet rundt vitale hendelser som innsjekk og parsermoni. 

• Liker 13
Skrevet (endret)

«Guesf whosf baaack»

altså.... bare jeg som blir sprø av lespingen til Torbjørn? 🤪

Endret av Shenzi
  • Liker 18
Skrevet

Jeg føler denne sesongen har et veldig godt potensiale. Det skjer veldig mye i hver episode, å lite døtid, Men pga det bare er 2 episoder i uka, så forventer man at mer skal skje.  Hadde det vært normal sesong, så hadde de jo bare vært i uke 4. men nå er de jo over halveis. 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Shenzi skrev:

«Guesf whosf baaack»

altså.... bare jeg som blir sprø av lesbingen til Torbjørn? 🤪

Jeg heier på Torbjørn, sånn at han kan vinne pengene, å betale en god logoped 😝

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

De kunne med fordel kutta ned lengden på hver episode og heller kjørt 4 dager i uka. Selv nå med 2 episoder i uka er det mye dødtid som i stedet er filmet på en liksom fancy måte. Jeg vil heller se dem sitte å snakke piss enn å bruke halve sendingen på å se dem danse på fest... snork.

Anonymkode: 619f6...003

• Liker 12
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De kunne med fordel kutta ned lengden på hver episode og heller kjørt 4 dager i uka. Selv nå med 2 episoder i uka er det mye dødtid som i stedet er filmet på en liksom fancy måte. Jeg vil heller se dem sitte å snakke piss enn å bruke halve sendingen på å se dem danse på fest... snork.

Anonymkode: 619f6...003

Ja, det er egentlig ganske utrolig. Langt fra hver eneste episode var spennende før, men det er det vitterlig ikke nå heller. Når de stapper cirka to dager inn i èn episode, hvordan i all verden er det akkurat likt? Synes det er greit med litt mindre forutsigbarhet, men samtidig merker jeg at jeg blir litt irritert også. "Hva, er episoden ferdig ? Midt i en samtale? Og FIRE dager til neste??"

Sjelden jeg blir sur samtidig som jeg egentlig ikke er særlig engasjert, denne sesongen er rar sånn. Jeg liker ingen, misliker ingen, heier ikke på noen.

Skrevet

Jeg vil tippe at de sender inn Yasmin igjen, jeg, om de sender tilbake noen flere av de som har vært der. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er en person jeg misliker i årets sesong så er det Axel. Han utgir seg for å være en snill og god fyr, også kommer han med helt usmakelige, ekle og direkte ufine ting innimellom. Man kjenner igjen typen, han som mobber, men som ikke synes like godt fordi det er en annen som er mer direkte, i denne sammenhengen Even. 

Det som er verre med Axel er at hans kommentarer stikker mer enn Even sine, fordi man bare må le av alt Even sier fordi han er helt usakelig. Og han kommer med kommentarer til alle, og han er også mye mer åpen om hvordan han er som person. 

Måten Axel reagerte når han tyvlyttet til Yasmine og gjengen også.. og hvordan han var mot Emil etter at Emil ble sendt i dødens hule. 

Martin er også ufin, men der skinner det veldig gjennom at han har lav selvtillit, og støtter seg skikkelig til de andre guttene.

Anonymkode: 0ea18...842

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jenny er så utrolig herlig ❤️ Torbjørn er irriterendes

Anonymkode: fdf45...324

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er en person jeg misliker i årets sesong så er det Axel. Han utgir seg for å være en snill og god fyr, også kommer han med helt usmakelige, ekle og direkte ufine ting innimellom. Man kjenner igjen typen, han som mobber, men som ikke synes like godt fordi det er en annen som er mer direkte, i denne sammenhengen Even. 

Det som er verre med Axel er at hans kommentarer stikker mer enn Even sine, fordi man bare må le av alt Even sier fordi han er helt usakelig. Og han kommer med kommentarer til alle, og han er også mye mer åpen om hvordan han er som person. 

Måten Axel reagerte når han tyvlyttet til Yasmine og gjengen også.. og hvordan han var mot Emil etter at Emil ble sendt i dødens hule. 

Martin er også ufin, men der skinner det veldig gjennom at han har lav selvtillit, og støtter seg skikkelig til de andre guttene.

Anonymkode: 0ea18...842

Axel driver jo ikke med mobbing. Der må du rulle inn.  Han sto opp for seg selv mot Yasmin, å terget Emil som gikk rundt å maste hull i hodet på alle sammen. 

Anonymkode: 94ef5...18e

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, Tamsi skrev:

Ja, det er egentlig ganske utrolig. Langt fra hver eneste episode var spennende før, men det er det vitterlig ikke nå heller. Når de stapper cirka to dager inn i èn episode, hvordan i all verden er det akkurat likt? Synes det er greit med litt mindre forutsigbarhet, men samtidig merker jeg at jeg blir litt irritert også. "Hva, er episoden ferdig ? Midt i en samtale? Og FIRE dager til neste??"

Sjelden jeg blir sur samtidig som jeg egentlig ikke er særlig engasjert, denne sesongen er rar sånn. Jeg liker ingen, misliker ingen, heier ikke på noen.

Jeg er enig med deg, men jeg har en favorittperson som jeg heier på og det er Jenny! :) Hun virker ut som en god person som jeg unner å vinne. Liker også Lone godt. Liker ingen av guttene.

Anonymkode: 4d8db...8bf

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ser mange liker Jenny, men jeg synes hun virker helt blåst.

Anonymkode: 3f708...185

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Emil er utrolig dramatisk. Takler han ikke. Kan han ikke holde kjeft i 2 sekunder?

• Liker 13
Gjest Gretagarbo
Skrevet

Emil er utrolig dramatisk. Takler han ikke. Kan han ikke holde kjeft i 2 sekunder?

Folk fra Stavanger burde ikke fått lov til å være på tv.

AnonymBruker
Skrevet

Trodde man måtte være 20 år for å få drikke sprit? Så Torbjørn fylte 20 år i kveldens episode. 

Anonymkode: b2652...57e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...