AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #321 Skrevet 22. april 2020 Slike uspiselige mennesker tar ikke hensyn til andre menneskers følelser, dessverre. Og ikke et fruktfat..vel, synes ikke akkurat denne fyren er spesielt tiltrekkende skal man gå på utseende. Ikke sympatisk personlighet heller. Må være mange jenter der ute som angrer/vil angre på å ha ligget med det mennesket der. Anonymkode: 5bc19...34a 8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #322 Skrevet 22. april 2020 Syntes Lone ser grei ut jeg personligheten hennes gjør henne tiltrekkende også. Virker som en smart, søt, morsom, oppegående jente Even ser grei ut... men personligheten hans gjør han stygg. Likte han i begynnelsen.... men har begynt å få avsmak...... det å sitte og le som en liten fjortis når du får beskjed om å kysse noen, umodent. Anonymkode: 34596...a72 5
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #323 Skrevet 22. april 2020 Det kan jo tenkes,at han ikke ville kysse henne fordi hun har slengt dritt om han da. Som feks å si at hun heller vil sove i dødens hule en i senga med han. Hun er veldig avisene, å Even er nok selv redd for å bli avist. Derfor kan han ha sagt nei. også ble det litt kleint. Anonymkode: 94ef5...18e 8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #324 Skrevet 22. april 2020 Emil er et menneske jeg ikke hadde taklet i mer enn to minutter. Han er jo tre dramaqueens samlet i en guttekropp. Slitsom type. Anonymkode: 872a1...b6d 28
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #325 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Emil er et menneske jeg ikke hadde taklet i mer enn to minutter. Han er jo tre dramaqueens samlet i en guttekropp. Slitsom type. Anonymkode: 872a1...b6d Helt enig. Hele siste episode handlet om Emils paranoia. Men det er ikke rart, fordi han har gått rundt hele hotellet i 2 dager med panikk. Fryktelig slitsomt å se på. Så mange meninger og så mye støy. Håper han ryker. Anonymkode: e9d0a...1fb 8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #326 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper han ryker. Anonymkode: e9d0a...1fb ... Men når det potensielt kan skje, er det ingen som vet. Nå er det 5 dagers pause igjen, og mandag er ukens episoder glemt, og man må begynne på nytt å revitalisere forrige uke. Kommer det en parsermoni på mandag? Kommer den i det hele tatt neste uke? Ingen vet. Oppsummert: Jeg hater opplegget med 2 sendinger i uken. Jeg hater konseptet om usynkronitet og uforutsigbarhet rundt vitale hendelser som innsjekk og parsermoni. Anonymkode: e9d0a...1fb 13
Shenzi Skrevet 22. april 2020 #327 Skrevet 22. april 2020 (endret) «Guesf whosf baaack» altså.... bare jeg som blir sprø av lespingen til Torbjørn? 🤪 Endret 22. april 2020 av Shenzi 18
#Sunrise Skrevet 22. april 2020 #328 Skrevet 22. april 2020 Jeg føler denne sesongen har et veldig godt potensiale. Det skjer veldig mye i hver episode, å lite døtid, Men pga det bare er 2 episoder i uka, så forventer man at mer skal skje. Hadde det vært normal sesong, så hadde de jo bare vært i uke 4. men nå er de jo over halveis. 2
#Sunrise Skrevet 22. april 2020 #329 Skrevet 22. april 2020 Akkurat nå, Shenzi skrev: «Guesf whosf baaack» altså.... bare jeg som blir sprø av lesbingen til Torbjørn? 🤪 Jeg heier på Torbjørn, sånn at han kan vinne pengene, å betale en god logoped 😝 6
AnonymBruker Skrevet 22. april 2020 #330 Skrevet 22. april 2020 De kunne med fordel kutta ned lengden på hver episode og heller kjørt 4 dager i uka. Selv nå med 2 episoder i uka er det mye dødtid som i stedet er filmet på en liksom fancy måte. Jeg vil heller se dem sitte å snakke piss enn å bruke halve sendingen på å se dem danse på fest... snork. Anonymkode: 619f6...003 12
Gjest Tamsi Skrevet 22. april 2020 #331 Skrevet 22. april 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: De kunne med fordel kutta ned lengden på hver episode og heller kjørt 4 dager i uka. Selv nå med 2 episoder i uka er det mye dødtid som i stedet er filmet på en liksom fancy måte. Jeg vil heller se dem sitte å snakke piss enn å bruke halve sendingen på å se dem danse på fest... snork. Anonymkode: 619f6...003 Ja, det er egentlig ganske utrolig. Langt fra hver eneste episode var spennende før, men det er det vitterlig ikke nå heller. Når de stapper cirka to dager inn i èn episode, hvordan i all verden er det akkurat likt? Synes det er greit med litt mindre forutsigbarhet, men samtidig merker jeg at jeg blir litt irritert også. "Hva, er episoden ferdig nå? Midt i en samtale? Og FIRE dager til neste??" Sjelden jeg blir sur samtidig som jeg egentlig ikke er særlig engasjert, denne sesongen er rar sånn. Jeg liker ingen, misliker ingen, heier ikke på noen.
Silva Pluvialis Skrevet 23. april 2020 #332 Skrevet 23. april 2020 Jeg vil tippe at de sender inn Yasmin igjen, jeg, om de sender tilbake noen flere av de som har vært der. 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #333 Skrevet 23. april 2020 Hvis det er en person jeg misliker i årets sesong så er det Axel. Han utgir seg for å være en snill og god fyr, også kommer han med helt usmakelige, ekle og direkte ufine ting innimellom. Man kjenner igjen typen, han som mobber, men som ikke synes like godt fordi det er en annen som er mer direkte, i denne sammenhengen Even. Det som er verre med Axel er at hans kommentarer stikker mer enn Even sine, fordi man bare må le av alt Even sier fordi han er helt usakelig. Og han kommer med kommentarer til alle, og han er også mye mer åpen om hvordan han er som person. Måten Axel reagerte når han tyvlyttet til Yasmine og gjengen også.. og hvordan han var mot Emil etter at Emil ble sendt i dødens hule. Martin er også ufin, men der skinner det veldig gjennom at han har lav selvtillit, og støtter seg skikkelig til de andre guttene. Anonymkode: 0ea18...842 10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #334 Skrevet 23. april 2020 Jenny er så utrolig herlig ❤️ Torbjørn er irriterendes Anonymkode: fdf45...324 8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #335 Skrevet 23. april 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er en person jeg misliker i årets sesong så er det Axel. Han utgir seg for å være en snill og god fyr, også kommer han med helt usmakelige, ekle og direkte ufine ting innimellom. Man kjenner igjen typen, han som mobber, men som ikke synes like godt fordi det er en annen som er mer direkte, i denne sammenhengen Even. Det som er verre med Axel er at hans kommentarer stikker mer enn Even sine, fordi man bare må le av alt Even sier fordi han er helt usakelig. Og han kommer med kommentarer til alle, og han er også mye mer åpen om hvordan han er som person. Måten Axel reagerte når han tyvlyttet til Yasmine og gjengen også.. og hvordan han var mot Emil etter at Emil ble sendt i dødens hule. Martin er også ufin, men der skinner det veldig gjennom at han har lav selvtillit, og støtter seg skikkelig til de andre guttene. Anonymkode: 0ea18...842 Axel driver jo ikke med mobbing. Der må du rulle inn. Han sto opp for seg selv mot Yasmin, å terget Emil som gikk rundt å maste hull i hodet på alle sammen. Anonymkode: 94ef5...18e 13
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #336 Skrevet 23. april 2020 22 timer siden, Tamsi skrev: Ja, det er egentlig ganske utrolig. Langt fra hver eneste episode var spennende før, men det er det vitterlig ikke nå heller. Når de stapper cirka to dager inn i èn episode, hvordan i all verden er det akkurat likt? Synes det er greit med litt mindre forutsigbarhet, men samtidig merker jeg at jeg blir litt irritert også. "Hva, er episoden ferdig nå? Midt i en samtale? Og FIRE dager til neste??" Sjelden jeg blir sur samtidig som jeg egentlig ikke er særlig engasjert, denne sesongen er rar sånn. Jeg liker ingen, misliker ingen, heier ikke på noen. Jeg er enig med deg, men jeg har en favorittperson som jeg heier på og det er Jenny! Hun virker ut som en god person som jeg unner å vinne. Liker også Lone godt. Liker ingen av guttene. Anonymkode: 4d8db...8bf 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #337 Skrevet 23. april 2020 Ser mange liker Jenny, men jeg synes hun virker helt blåst. Anonymkode: 3f708...185 15
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #338 Skrevet 23. april 2020 Emil er utrolig dramatisk. Takler han ikke. Kan han ikke holde kjeft i 2 sekunder? Anonymkode: 3f708...185 13
Gjest Gretagarbo Skrevet 23. april 2020 #339 Skrevet 23. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Emil er utrolig dramatisk. Takler han ikke. Kan han ikke holde kjeft i 2 sekunder? Anonymkode: 3f708...185 Folk fra Stavanger burde ikke fått lov til å være på tv.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2020 #340 Skrevet 23. april 2020 Trodde man måtte være 20 år for å få drikke sprit? Så Torbjørn fylte 20 år i kveldens episode. Anonymkode: b2652...57e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå