Gå til innhold

Paradise hotel 2020

Sitronmelis

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det fortsatt aldersgrense på PH? Trodde den var 20, men det stod jo at Torbjørn var 19?

Anonymkode: 29abe...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fortsatt aldersgrense på PH? Trodde den var 20, men det stod jo at Torbjørn var 19?

Det har vært 20-årsgrense tidligere ja, om jeg ikke tar helt feil. Tror de har endret den pga at Zainab, som var for ung, snek seg med i fjor. 

Anonymkode: 4dce3...ea0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det har vært 20-årsgrense tidligere ja, om jeg ikke tar helt feil. Tror de har endret den pga at Zainab, som var for ung, snek seg med i fjor. 

Anonymkode: 4dce3...ea0

Ja på grunn av servering av sprit. Kanskje de har sluttet med spriten der inne.

Anonymkode: bdea0...ce3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja på grunn av servering av sprit. Kanskje de har sluttet med spriten der inne.

Anonymkode: bdea0...ce3

På festene Torbjørn var med på fikk han øl i stedet for drink så jeg

Anonymkode: c30f7...c70

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På festene Torbjørn var med på fikk han øl i stedet for drink så jeg

Anonymkode: c30f7...c70

Men han sa på introen og til de andre at han var 20, så jeg trodde han hadde sneket seg inn sånn som Zaina

Anonymkode: 669f7...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blir vel tragisk kjedelig nå som Yasmin er sendt hjem. Var hun og Even som står for underholdningen i år.. 

Episodene ellers forløper seg omtrent slik: Carl griner. Han litt runde (på ca 3 år) springer naken rundt og brøler og flirer hysterisk. Jenny deler av sin visdom i intervjurundene..i alt for liten bikini. Aksel og hun blonde kysser og stryker på hverandre.Breeeeev.  Carl griner igjen. Breeeeev Han fra stavanger roper et eller annet med kulerunde øyne. Breeeev. Sania er kåt og full.  Carl griner igjen. Hun nye, Lone? blafrer med sine ekstremt bøyde øyevipper. Carl griner så tårene spruter. Glemt noen? Isåfall er de da ganske anonyme. 

Anonymkode: 23976...542

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Blir vel tragisk kjedelig nå som Yasmin er sendt hjem. Var hun og Even som står for underholdningen i år.. 

Episodene ellers forløper seg omtrent slik: Carl griner. Han litt runde (på ca 3 år) springer naken rundt og brøler og flirer hysterisk. Jenny deler av sin visdom i intervjurundene..i alt for liten bikini. Aksel og hun blonde kysser og stryker på hverandre.Breeeeev.  Carl griner igjen. Breeeeev Han fra stavanger roper et eller annet med kulerunde øyne. Breeeev. Sania er kåt og full.  Carl griner igjen. Hun nye, Lone? blafrer med sine ekstremt bøyde øyevipper. Carl griner så tårene spruter. Glemt noen? Isåfall er de da ganske anonyme. 

Anonymkode: 23976...542

Kanskje ikke enig i alt du skriver, men jeg håpet yasmine skulle ryke, og når hun gjorde det tenkte jeg litt; hvordan i alle dager skal dette være underholdene å se på nå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rene trønderbataljonen der inne nå. Aldri vært med så mange trøndere før som jeg kan huske. Pleier alltid å være en haug bergensere, men det er vel bare Jenny som representerer Bergen i år? 
(Trønder selv så går helt fint for min del😅)

Anonymkode: 872a1...b6d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ida B sjekker inn og kaller seg selv "lættis". Hun får spørsmål hva hun gjør på fritida, og svarer "lættis og festa". Karl kaller henne lættis.

Hva i helsike betyr lættis??

Hilsen Arne Bjarne, 95 år

Anonymkode: e9d0a...1fb

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ida B sjekker inn og kaller seg selv "lættis". Hun får spørsmål hva hun gjør på fritida, og svarer "lættis og festa". Karl kaller henne lættis.

Hva i helsike betyr lættis??

Hilsen Arne Bjarne, 95 år

Ganske sikker på at hun sier at hun «Træne litt og fæsta» på fritida. Lættis er vel kort sagt morsom, gjerne da kombinert med litt dum, lite gjennomtenkt, selvironi 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Shenzi skrev:

Ganske sikker på at hun sier at hun «Træne litt og fæsta» på fritida. Lættis er vel kort sagt morsom, gjerne da kombinert med litt dum, lite gjennomtenkt, selvironi 🤷‍♀️

Takk. 🤗 Synes jeg hørte lættis, træna og fæsta. Men jeg er nok blitt døv med alderen også. 

Hilsen Arne Bjarne, nå 96 år 🎅

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emil: "Jeg tror en av disse er demonen:"

*ramser opp alle deltakerne på hotellet*

Prøver de å høres smarte ut? Med masse teorier om hvem det er før det har blitt gjort noe som helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ida B er faktisk litt lættis. Jeg kjenner henne og hun og moren har egen YouTubekanal.

Anonymkode: b89f9...8cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
12 timer siden, Tamsi skrev:

Emil: "Jeg tror en av disse er demonen:"

*ramser opp alle deltakerne på hotellet*

Prøver de å høres smarte ut? Med masse teorier om hvem det er før det har blitt gjort noe som helst?

Tror muligens at Emil er demonen siden han oppfører seg så rart 😅

Anonymkode: 5300c...4c9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neinei, Lone er demonen for hun hadde på seg solbriller :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahah for et ansvar for han som er så stressa for den minste ting 😂

Anonymkode: aa935...882

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Spoiler

Håper Torbjørn sender seg selv ut igjen 😩 sammen med Lone.. de er bare slitsomme

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, #Sunrise skrev:
  Skjul innhold

Håper Torbjørn sender seg selv ut igjen 😩 sammen med Lone.. de er bare slitsomme

Spoiler

Enig. Hvorfor i allverden sendte de han inn igjen liksom.. 

Forøvrig tror jeg Axel driver med det demon greiene. Dama hans satt jo å prøvde å ikke glise og le når hun snakka om det. Samme jeg gjør når jeg juger, eier ikke pokerfjes 😂😂  Hvis ikke er det dama (Ida?) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 timer siden, Rørleggerfrue skrev:
  Skjul innhold

Enig. Hvorfor i allverden sendte de han inn igjen liksom.. 

Forøvrig tror jeg Axel driver med det demon greiene. Dama hans satt jo å prøvde å ikke glise og le når hun snakka om det. Samme jeg gjør når jeg juger, eier ikke pokerfjes 😂😂  Hvis ikke er det dama (Ida?) 

Spoiler

Tenkte det samme! At det enten er Axel eller Ida

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Syntes det var ganske stygt gjort av Even og le når han fikk beskjed om og kysse Lone..... er det rart man får dårlig selvtillitt.

Greit nok Lone ikke er et fruktfat, men syntes hun er skjønn og morsom, liker henne!

Anonymkode: 34596...a72

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...