allesote Skrevet 24. april 2020 #341 Skrevet 24. april 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Trodde man måtte være 20 år for å få drikke sprit? Så Torbjørn fylte 20 år i kveldens episode. Anonymkode: b2652...57e Han har drukket øl frem til nå, også fikk han sitt første glass med sprit i denne episoden. 3
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #342 Skrevet 27. april 2020 Noen andre som reagerte på en scene der Ida og Axel lå og koste, så la produksjonen på en piskelyd? Tolket det som at de gjorde det fordi han tilfredsstilte henne. Hva slags signal er det å sende? At man er whipped hvis en mann konsentrerer seg om sengepartneren sin nytelse? Helt bak mål. Dette var for noen episoder siden. Anonymkode: 0e60a...85f
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #343 Skrevet 27. april 2020 Spoiler Jaja, da var denne sesongen over enn så lenge. Er vel ikke helt usannsynlig at Even sendes inn igjen, mtp at han er den som lager brukbar tv der inne. Anonymkode: d085e...e69 4
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #344 Skrevet 27. april 2020 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vis skjult innhold Jaja, da var denne sesongen over enn så lenge. Er vel ikke helt usannsynlig at Even sendes inn igjen, mtp at han er den som lager brukbar tv der inne. Anonymkode: d085e...e69 Spoiler Håper Torbjørn ryker, han virker som en skikkelig oppmerksomhet syk og bortkjemt unge. Det glasset han får når ting dreier seg om han. Anonymkode: 4ac33...99a 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #345 Skrevet 27. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjul innhold Håper Torbjørn ryker, han virker som en skikkelig oppmerksomhet syk og bortkjemt unge. Det glasset han får når ting dreier seg om han. Anonymkode: 4ac33...99a Enig. Husker han ble skikkelig sur og fikk et mini tantrum fordi han måtte sove på solo under russeuka😂 for en skikkelig bortskjemt unge. Anonymkode: 34596...a72 6
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #346 Skrevet 27. april 2020 Da var årets paradise hotel-sesong over for min del. Takk og farvel! Anonymkode: f5b6f...50a 5
Gjest loveli Skrevet 27. april 2020 #347 Skrevet 27. april 2020 (endret) På 23.4.2020 den 2.44, AnonymBruker skrev: Hvis det er en person jeg misliker i årets sesong så er det Axel. Han utgir seg for å være en snill og god fyr, også kommer han med helt usmakelige, ekle og direkte ufine ting innimellom. Man kjenner igjen typen, han som mobber, men som ikke synes like godt fordi det er en annen som er mer direkte, i denne sammenhengen Even. Det som er verre med Axel er at hans kommentarer stikker mer enn Even sine, fordi man bare må le av alt Even sier fordi han er helt usakelig. Og han kommer med kommentarer til alle, og han er også mye mer åpen om hvordan han er som person. Måten Axel reagerte når han tyvlyttet til Yasmine og gjengen også.. og hvordan han var mot Emil etter at Emil ble sendt i dødens hule. Martin er også ufin, men der skinner det veldig gjennom at han har lav selvtillit, og støtter seg skikkelig til de andre guttene. Anonymkode: 0ea18...842 Enig. Even er verst men åpen om det. Axel er med på det men later som han er så snill. Han har vært skikkelig slu inne på PH. Men Martin.., han la opp til det som skjedde med Lone. Han hadde dét stygge blikket da han sa at Even skulle kline med Lone! Han VISSTE at Even ikke ville det. Drittsekkoppførsel! Han må ha ekstremt dårlig selvtillit. Han later som om han er så selvsikker i kroppen sin som han alltid viser halvnaken eller naken, men han oppfører seg tidvis som en mobber. Man er ikke drittsekk mot andre hvis man har det godt med seg selv. Fikk så vondt av Lone. Hun er ikke min type jente personlighetsmessig, men å se henne så lei seg var skikkelig kjipt. Den følelsen hun satt med har de fleste kjent på og det er tøft. Hun taklet det virkelig voksent og fint og jeg var glad for at hun sa at hun ikke brydde seg om Even synes hun var pen. ❤ Endret 27. april 2020 av loveli
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #348 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, loveli skrev: Enig. Even er verst men åpen om det. Axel er med på det men later som han er så snill. Han har vært skikkelig slu inne på PH. Men Martin.., han la opp til det som skjedde med Lone. Han hadde dét stygge blikket da han sa at Even skulle kline med Lone! Han VISSTE at Even ikke ville det. Drittsekkoppførsel! Han må ha ekstremt dårlig selvtillit. Han later som om han er så selvsikker i sin overvektige kropp, men han oppfører seg tidvis som en mobber. Man er ikke drittsekk mot andre hvis man har det godt med seg selv. Fikk så vondt av Lone. Hun er ikke min type jente personlighetsmessig, men å se henne så lei seg var skikkelig kjipt. Den følelsen hun satt med har de fleste kjent på og det er tøft. Hun taklet det virkelig voksent og fint og jeg var glad for at hun sa at hun ikke brydde seg om Even synes hun var pen. ❤ Veldig enig i det du sier om Martin, men var det nødvendig å synke ned til hans nivå og kommentere kroppen hans på den måten? Anonymkode: abb97...b57 8
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #349 Skrevet 27. april 2020 But why... hvorfor er Thorbjørn der? Og ho andre nye som ingen vet hvem er? Kunne de ikke heller beholdt Even i stedet? 🙄 Årets gjeng er så bah. Likte Even. Nå er det egentlig bare Ida jeg liker, og Jenny. Hun er så merkverdig på en søt måte. De andre.. kjære vene. Martin er typ 12 år. Aksel er slu og egentlig ikke så mye bedre enn de andre. Karl er sutrete. Sania er bare.. der. Han der Stavngerdramagutten.. enough said. Thorbjørn, nydama og Sandra forstår jeg ikke at ble castet engang. Savner pærra i gamledager 🥰 Anonymkode: 619f6...003 17
Silva Pluvialis Skrevet 27. april 2020 #350 Skrevet 27. april 2020 (endret) . Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel
Matrosen Skrevet 27. april 2020 #351 Skrevet 27. april 2020 Bring Even og Yasmine back! Paradise skal jo være drama og intriger, typ friminutt fra ungdomsskolen😅 10
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #352 Skrevet 27. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig enig i det du sier om Martin, men var det nødvendig å synke ned til hans nivå og kommentere kroppen hans på den måten? Anonymkode: abb97...b57 At kroppen hans er overvektig? Det er jo sant. ikke en gang jeg, som er overvektig selv, synes det er ille å si. Even er ikke pen. Jeg lurer veldig på om man får se hans sanne jeg foran kamera eller når han er sammen med de andre. Av og til virker han jo helt Dr Jekyll & Mr Hyde. Hyggelig og selvironisk sammen med de andre, men skikkelig sleezebag foran kamera. Eller forresten: den tiraden han kom med til Sandra om å hjernevaske juryen til å ikke stemme på henne, var helt idiot. Tror nok han ble litt snurt over å bli gjennomskuet og at han måtte ut. Greit at han lager underholdning, men det blir i overkant pute-TV når han skryter så mye av seg selv, så jeg kjenner det skal bli godt med en pause fra ham. Anonymkode: 2fd45...5e5 5
Gjest loveli Skrevet 27. april 2020 #353 Skrevet 27. april 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig enig i det du sier om Martin, men var det nødvendig å synke ned til hans nivå og kommentere kroppen hans på den måten? Anonymkode: abb97...b57 At han er overvektig er like åpenbart som at han har brunt hår. Hadde det vært ok å si han har brunt hår? Men greit, skal slette det, jeg tar poenget ditt (halvveis enig).
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #354 Skrevet 28. april 2020 Ingen vits å se på når Even dro ut, han var den eneste som gjorde paradise morsomt Anonymkode: fdf45...324 9
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #356 Skrevet 28. april 2020 Rimelig sikker på at Even sjekker inn igjen, ettersom han røk slik han gjorde, og ikke under parsermoni. Hvis ikke, og f.eks Jasmin kommer inn igjen, så kan produksjonen ta seg en bolle! Fordi det er tydelig to allianser der inne. Hvor ene har vært bedre (Even, Axel og co) enn den andre (Jasmin, Torbjørn og co), og har klart å fått sendt hjem Jasmin og Torbjørn fra den dårligste alliansen. Torbjørn sjekket så inn igjen. Hvis Jasmin kommer tilbake, og ikke Even, da begynner jeg å mistenke at helt forbanna Paradise Hotel er rigga fra produksjonen, og dem støtter opp allianser. Jeg har hatt dette mistenkt fra tidligere sesonger, hvor det har typisk vært kun innsjekker på nytt igjen fra samme allianse. Derfor, sjekker Jasmin inn igjen, så er det siste episode jeg noensinne ser av dette skvipet. Anonymkode: e9d0a...1fb 6
helloAdele Skrevet 28. april 2020 #357 Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Rimelig sikker på at Even sjekker inn igjen, ettersom han røk slik han gjorde, og ikke under parsermoni. Hvis ikke, og f.eks Jasmin kommer inn igjen, så kan produksjonen ta seg en bolle! Fordi det er tydelig to allianser der inne. Hvor ene har vært bedre (Even, Axel og co) enn den andre (Jasmin, Torbjørn og co), og har klart å fått sendt hjem Jasmin og Torbjørn fra den dårligste alliansen. Torbjørn sjekket så inn igjen. Hvis Jasmin kommer tilbake, og ikke Even, da begynner jeg å mistenke at helt forbanna Paradise Hotel er rigga fra produksjonen, og dem støtter opp allianser. Jeg har hatt dette mistenkt fra tidligere sesonger, hvor det har typisk vært kun innsjekker på nytt igjen fra samme allianse. Derfor, sjekker Jasmin inn igjen, så er det siste episode jeg noensinne ser av dette skvipet. Anonymkode: e9d0a...1fb Men han røyk jo fordi han ble avslørt da synes jeg ikke det er så urettferdig at han røyk... 2
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #358 Skrevet 28. april 2020 1 minutt siden, helloAdele skrev: Men han røyk jo fordi han ble avslørt da synes jeg ikke det er så urettferdig at han røyk... Har ikke skrevet det var urettferdig at han røk. Skrev at jeg tror han kommer inn igjen, pga omstendighetene han røk under. Anonymkode: e9d0a...1fb
helloAdele Skrevet 28. april 2020 #359 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har ikke skrevet det var urettferdig at han røk. Skrev at jeg tror han kommer inn igjen, pga omstendighetene han røk under. Anonymkode: e9d0a...1fb Ja, men folk bruker å få en sjanse til hvis de ryker på en urettferdig måte. Eks. hvis en av de som ble besatt av demon hadde søkte hadde det vært urettferdig. Men når man sitter på en stor mak og ryker ut fordi man ble avslørt synes jeg ikke det teller. Når det skal sies tror jeg uansett de kommer til å sende han inn siden han lagde TV
AnonymBruker Skrevet 29. april 2020 #360 Skrevet 29. april 2020 Jeg liker Jenny bedre og bedre. Hun er oppriktig en utrolig god jente, tror ikke det finnes noe vondt i hun og tror hun bare er naiv og faller i «spill fellen». Så herlig jente. Spoiler av dagens episode👇🏼 Spoiler Synd at Axel røk ut. Hadde en knapp på at han og Ida kom til å vinne sammen. Anonymkode: 7bdff...8cd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå