AnonymBruker Skrevet 5. mars 2020 #21 Del Skrevet 5. mars 2020 Damer som vil ha maksimum oppmerksomhet trener i slike. Vi andre har noe over. Man trener like godt med en dekkende t-skjorte utenpå. Anonymkode: fe407...cf8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #22 Del Skrevet 10. mars 2020 Jeg ser jenter flere ganger i uka trene sånn. Det er stort sett de samme jentene som går kledd i kun treningsbh. De har jo en fin kropp så de vil vel bare vise den frem. Trener på sats. Anonymkode: 43ffe...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2020 #23 Del Skrevet 10. mars 2020 Det er ikke uvanlig å kle av seg for ett bilde. Men trene i noe annet. De fleste sentre har kleskoder. Ikke der jeg trener, men sett ei jente en gang bare i så lite tøy. Ikke at jeg bryr meg, bare folk har rene klær og ikke dusja senere enn dagen før før de dukker opp. Anonymkode: cd1ca...2d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #24 Del Skrevet 11. mars 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ser jenter flere ganger i uka trene sånn. Det er stort sett de samme jentene som går kledd i kun treningsbh. De har jo en fin kropp så de vil vel bare vise den frem. Trener på sats. Anonymkode: 43ffe...347 Sats har kleskoder, det er ikke tillatt å trene uten T-skjorte med tanke på hygiene... står på store plakater på alle sats sine sentre samt på kontrakten man skriver under på ved innmelding. Anonymkode: 78ec2...2b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 11. mars 2020 #25 Del Skrevet 11. mars 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sats har kleskoder, det er ikke tillatt å trene uten T-skjorte med tanke på hygiene... står på store plakater på alle sats sine sentre samt på kontrakten man skriver under på ved innmelding. Anonymkode: 78ec2...2b3 Men hos mange treningssenter både er og håndheves kleskoden langt strengere for menn. Der jeg trener står det faktisk spesifikt at kvinner kan trene i singlett, men ikke menn. Og mange kvinner drar kvinner drar begrepet singlett gaaaanske langt. Nå driter jeg egentlig i hva andre har på seg når de trener, men prinsipielt så synes jeg det er litt pussig... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. mars 2020 #26 Del Skrevet 11. mars 2020 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sats har kleskoder, det er ikke tillatt å trene uten T-skjorte med tanke på hygiene. Nei. Var jo bloggeropprør mot SATS nå nettopp, hvor folk følte seg diskriminert fordi de ikke fikk vise magen på trening. 🙄🙄🙄 seriøse i-landsproblemer der altså. Desverre stod ikke SATS mot presset. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24721844/sats-endrer-klesregler-etter-kritikk Anonymkode: 81c24...083 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2020 #27 Del Skrevet 12. mars 2020 På 11.3.2020 den 6.41, AnonymBruker skrev: Sats har kleskoder, det er ikke tillatt å trene uten T-skjorte med tanke på hygiene... står på store plakater på alle sats sine sentre samt på kontrakten man skriver under på ved innmelding. Anonymkode: 78ec2...2b3 Å det forteller du meg fordi? Klart jeg vet det. Forteller bare hvordan det er der jeg trener. Anonymkode: 43ffe...347 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2020 #28 Del Skrevet 16. mars 2020 Alle damer som ser ut som hun der oppfordres til å kle seg slik når de går på treningssenteret! Anonymkode: 6bf67...047 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå