Gå til innhold

Hullene i vegger etter skruer


Windy

Anbefalte innlegg

Lurer på mer jeg..

Hullene som er igjen i veggene, kan vi la dette være når vi flytter, eller må vi sparkle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Står det noe i leiekontrakten?

Det er delte meninger om dette. Noen utleiere spesifiserer at de ikke vil ha slike hull i veggene, mens andre ikke bryr deg.

Vi leier ut og kommer ikke til å kreve at leietagerene sparkler når de flytter. Vi kommer derimot til å gi leiligheten en liten ansiktsløftning når vi bytter leieboer.

Spør utleier du. Men noen hull etter skruer/spikre synes jeg at h*n bør tåle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vi flyttet inn var her slike hull, noen delvis stygge/store også. Ja, og en skrue som sto i veggen (den hadde jeg glemt helt til nå, vi hang en liten Brann-vimpl på den den dagen vu flyttet inn, bar sånn på spøk, og den henger visst der enda... Vi har bodd her i 3 år..) Huseier (daværende, solgt i mellomtiden, og skal rives om et par år) var streng på at det BARE skal være gips-oppheng (dog, den skruen er en helt vanig en...) men sa ikke at vi måtte sparkle igjen hullene. Det kommer vi heller kke til å gjøre. Vi får jo ikke lov til å male veggene, skal vi liksom sparkle hullene og la det være hvite flekker? Ser da vel verre ut det enn hullene. (dog, med ny eier får vi kanskje lov til å male, hovedårsak til at v iikke fikk male var jo at det var huseiers kjæreste som hadde valgt fargene her...)

Ingen av de hyllene som er her er laget med søte små gipsoppheng, det er gorove hull laget " på vanlig vis) med store skruer. Vi hang ting over slik at vi ikke skulle se dem, men et par av de er faktsik rett over pulten her og ikke tilekket lengre.

Tror jeg sier meg enig med Lea her: Det varierer. Spørr huseier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er huseier ;) Har solgt leiligheten... så lurer på som er vanlig ved overtagelse!

Jeg kjøpte leilighet, og der var det hull i massevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...