Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, Bente1234 skrev:

Taxi= ta det🙈 auto korrekt

Nei Bente hvordan går det har du flyttet inn i din nye hybel. Jeg bor også på hybel i Oslo to rom,men det går greit

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Blondie65
Skrevet
53 minutter siden, -lykke- skrev:

Å herregud, ro ned litt. Er ikke alltid jeg gidder å lese gjennom alt som er skrevet i en tråd. Jeg svarte på hovedinnlegget til Ts. Og hvem har gjort deg til dommer her? Jeezes

Herregud selv. Svar på det TS spør om hvis du ikke har tenkt å lese hele tråden.

Gjest Blondie65
Skrevet
6 timer siden, Katarina441 skrev:

Du kan ikke trekke det fra depositumet når du har valgt å ta i mot nøkkelen, da har du godkjent utvasken. 

Du også må lese hele tråden.

AnonymBruker
Skrevet

Dette kan vaskes på 1time. Ta 500 kr for jobben. Må ikke være så grisk som de andre på KG som vil ta 3000-4000 for å vaske en ovn og noen få flater.

Anonymkode: 6b99b...b56

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan vaskes på 1time. Ta 500 kr for jobben. Må ikke være så grisk som de andre på KG som vil ta 3000-4000 for å vaske en ovn og noen få flater.

Anonymkode: 6b99b...b56

Grisk? 

Utvask av bolig er noe annet enn uksvask. Men du er kanskje ikke så nøye på om tak og vegger er vasket, om det er vasket inne i skap og sånt? Det er jeg når jeg skal flytte inn i en bolig.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Blondie65 skrev:

Grisk? 

Utvask av bolig er noe annet enn uksvask. Men du er kanskje ikke så nøye på om tak og vegger er vasket, om det er vasket inne i skap og sånt? Det er jeg når jeg skal flytte inn i en bolig.

Tja. Det står vel heller ikke at alt er uvasket og at man nesten må sanere boligen: "Ikke veldig skittent, men støv på alle flater, matrester i kjøleskap, fryser ikke avrimet, ovn ikke vasket osv"

Å få vekk støv på flater, matrester og vaske ovn, fryser/hvitevarer tar ikke så ekstremt lang tid. Tipper 1-2 timer, så jeg syntes ikke det er rimelig å ta mer enn maks 1500,- for det. Ikke mange tusen sånn som noen antyder...

Anonymkode: f22cf...c40

Gjest Blondie65
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Det står vel heller ikke at alt er uvasket og at man nesten må sanere boligen: "Ikke veldig skittent, men støv på alle flater, matrester i kjøleskap, fryser ikke avrimet, ovn ikke vasket osv"

Å få vekk støv på flater, matrester og vaske ovn, fryser/hvitevarer tar ikke så ekstremt lang tid. Tipper 1-2 timer, så jeg syntes ikke det er rimelig å ta mer enn maks 1500,- for det. Ikke mange tusen sånn som noen antyder...

Anonymkode: f22cf...c40

Det er forskjell på dette forslaget og det den jeg svarte skrev, bare sånn at det er sagt. Du har ganget det beløpet med 3.

Når TS skriver utvask forutsetter jeg at det er snakk om utvask og jeg hadde ikke rørt en utvask for mindre enn 3.000.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Blondie65 skrev:

Du også må lese hele tråden.

Å du må slutte å tro at du bestemmer

Anonymkode: d586a...beb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

om du ikke er en profesjonell vasker, mister arbeidstid og reiser langt for å gjøre jobben ville jeg tatt mindre enn profesjonelle. 1500,- kanskje?😊

Anonymkode: d9b99...112

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...