Gå til innhold

Kan Donald ha inspirert al-Qaida?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Tusenfrydmorderator du sporer av debatten med å bli personfokusert, dette er brudd på reglementet.....bare så du vet det....dette kunne ha blitt en seriøs debatt...... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Det er derfor du legger den på snikk-snakk... at det skulle bli seriøst... jamen jeg er seriøst. Du spør hva jeg tror - måtte jeg tro noe om noe som står i VG altså?

Åja... men du skjønner jeg leser ikke VG, jeg, så da kan jeg ikke tro noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor seriøs eller ikke tråden skal være, skal vi vel holde oss til tema og ikke person..........eller hva....??? Selv for en moderator..... :ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, care, det er klart det. Men jeg trodde faktisk du hadde lagt den inn som en raritet fra den store verden, siden den lå her på snikk-snakk - så det er min feil at jeg begynte å fleipe.

Beklager *skammer seg* Det var ikke meningen å ødelegge tråden din.

Og du har helt rett, det er ingen særregler for morderatorer :lol: heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusenfryd, det er ikke noe å bry seg om, Care tror nemlig at donald har overtatt som nostrefadeus, ... vannvittige greier.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler2: Selvsagt la jeg den inn som en raritet Tusenfryd. Men jeg klarte ikke å dy meg når du begynnte å bli waco. Derfor måtte jeg bare pushe deg litt. *Skammer meg* :oops:

Sotty me

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stille spørsmålstegn vedrørende enkelte mennesker variasjon innefor temaer, så blir det kalt å "ta en Waco"...?

Hallo, jeg tror mange har misforstått jeg.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å stille spørsmålstegn vedrørende enkelte mennesker variasjon innefor temaer, så blir det kalt å "ta en Waco"...?

Jeg synes du skal føle deg beæret, Waco.... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*litt fornærmet'

Jeg tok ikke en Waco, jeg tok en engel - er vi ikke på engelsiden da...?

Ja, det var utenom temaet, men jeg må få lov å forsvare meg litt... hmmm.. nå kommer vel snart en morderator og flytter meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Dette ble bare morsomere og morsomere å lese. Dere snakker helt forbi hverandre alle sammen.. maken til misforståelser skal man lete lenge etter!

Og for å spore tilbake til "temaet"; ja, jeg tror at Don Rosa hadde al-Qaida i tankene da han laget denne historien... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke spore helt av da. Melian. Så du mener Magica datryll og B-gjengen er morgendagens terrorister?

At vi må se med gru hva dolly kan finne på av faenskap mellom rivaliseringen donald og anton, før vi kan risikere at ei skrulledame på kg har ment at dette er forutsigbarheter?`

W

Sjeleglad det er menn som forsatt har styringen her i verden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...