Gjest Coolaid Skrevet 11. juni 2005 #1 Del Skrevet 11. juni 2005 Ok, datteren min på 8 fikk seg disco kule til bursdagen av noen i familien. Det som plager meg er at den kom med en batteridrevet motor. Det vil si at når det henger i taket, blir det veldig vanskelig for henne å slå den på, klatre opp i gardintrapp er ikke kult hver enda gang..... Jeg har lyst å skaffe meg motor som kan kobles til en lysbryter e.l...... Hvor får man tak i det? Eller kanskje det går ann å koble noe greier på baterimotoren slik at den ikke går på batteri men strøm?.... Kan noen hjelpe meg med gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 11. juni 2005 #2 Del Skrevet 11. juni 2005 Hadde vært så fint med antydning til problemområdet i overskrift, da kanskje du får svar fra noen som vet Har ellers ikke noe godt råd til deg, men håper du finner en løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 11. juni 2005 #3 Del Skrevet 11. juni 2005 Eller du kan kjøpe en lysbryter og koble på ledningen. Det er ikke så vanskelig, tror jeg skulle klart det. Vet ikke hvordan det er mtp brannforskrifter og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gaja ii Skrevet 11. juni 2005 #4 Del Skrevet 11. juni 2005 på clas ohlson får du kjøpt en fjernkontroll og noe som ser ut som en tidsbryter som du enkelt setter mellom lampa og strømmen (øøh sånne elektriske ting er jeg ikke så god til å forklare; mellom støpslet og den andre tingen). Så har dattera di fjernkontroll på diskolyset; kulere kan det vel ikke bli? 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå