Hormontrollet Skrevet 7. mai 2020 #1941 Del Skrevet 7. mai 2020 34 minutter siden, RockOn skrev: Men gikk de (var det Bent Høie? 🤔) ikke ut og sa at kommunelegene ikke kunne lage egne "regler"? For hvis hun kan følge de retningslinjene som gjelder, så forstår jeg ikke hvorfor hun må ha godkjenning av kommunelegen? Og mannen min har en jobb som gjør at han må ha godkjenninger og drøfte ulike situasjoner med kommunelegen, og det er da bare å sende en mail, hvis ikke man får svar så ringer man. Har sjeldent tatt mer enn maks noen dager før han har fått svar. Men dette har jo selvfølgelig noe med hvor interessert man er i å få dette unnagjort. Men hvordan skal hun gjøre det hvis hun må ta alle med gavekort nå utover? Hun må jo tjene penger også, så det må jo bli en del forskyvninger der. Og så lenge alle får en time innen det året så er det vel ikke sånn at forbrukertilsynet gjør noe? Er verre hvis alle klager, og hun går konkurs. Da får jo ingen noe.. Synes jo hun må få en sjanse til å få åpnet igjen før man kritisere.. Hvorfor hun ikke gjør det hun kan for åpne fortest mulig kan jeg ikke svare på da det bare er rart. Alle som skal drive med tatovering eller piercing må få sine lokaler godkjent av kommuneoverlege etter forskrift. Dette er altså uavhengig av corona, men handler om hygiene, smitte og at lokalet er godkjent til denne type virksomhet. Dersom negledama skal jobbe i samme lokaler en periode er det jo spørsmål om hun får godkjent lokalene før negledama flytter ut. Det blir som kjent mye støv av pussing og filing av negler. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 7. mai 2020 #1942 Del Skrevet 7. mai 2020 7 minutter siden, Hormontrollet skrev: Alle som skal drive med tatovering eller piercing må få sine lokaler godkjent av kommuneoverlege etter forskrift. Dette er altså uavhengig av corona, men handler om hygiene, smitte og at lokalet er godkjent til denne type virksomhet. Dersom negledama skal jobbe i samme lokaler en periode er det jo spørsmål om hun får godkjent lokalene før negledama flytter ut. Det blir som kjent mye støv av pussing og filing av negler. Aha, det visste jeg ikke. Men kommer det til å ta flere måneder å få en sånn godkjennelse? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. mai 2020 #1943 Del Skrevet 7. mai 2020 1 time siden, RockOn skrev: Men gikk de (var det Bent Høie? 🤔) ikke ut og sa at kommunelegene ikke kunne lage egne "regler"? For hvis hun kan følge de retningslinjene som gjelder, så forstår jeg ikke hvorfor hun må ha godkjenning av kommunelegen? Kan tenke meg det er i forbindelse med å dele lokale med en negleteknikker. Talla tattoverer folk, som får åpen sår av det. Å negledama sliper ned negler osv og lager mye støv. Vil tro det blir mye svsestøv i lufta når det slipes ned f.eks gamle gelnegler, å det kan kanskje potensiellt sette seg i huden som er nytattovert. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 7. mai 2020 #1944 Del Skrevet 7. mai 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og svar. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 7. mai 2020 #1945 Del Skrevet 7. mai 2020 Merkelig måte å snakke til følgerne sine på? Fryktelig hånlig egentlig, med tanke på hva de faktisk gjør for henne så er hun bare respektløs .. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 7. mai 2020 #1946 Del Skrevet 7. mai 2020 41 minutter siden, Ispitonyou skrev: Merkelig måte å snakke til følgerne sine på? Fryktelig hånlig egentlig, med tanke på hva de faktisk gjør for henne så er hun bare respektløs .. Sånn har det vel alltid vært... 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 7. mai 2020 #1947 Del Skrevet 7. mai 2020 43 minutter siden, Ispitonyou skrev: Merkelig måte å snakke til følgerne sine på? Fryktelig hånlig egentlig, med tanke på hva de faktisk gjør for henne så er hun bare respektløs .. Hun gjør det jo som ett svar til det som skrives her inne om henne, å for å provosere til mer skriving her inne. Som igjen øker seertallene hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 7. mai 2020 #1948 Del Skrevet 7. mai 2020 Akkurat nå, Flettfrid skrev: Hun gjør det jo som ett svar til det som skrives her inne om henne, å for å provosere til mer skriving her inne. Som igjen øker seertallene hennes. Er jo en helt fantastisk måte å gjøre det på! Veldig god PR, det skal hun virkelig ha all creeds for 👏🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 7. mai 2020 #1949 Del Skrevet 7. mai 2020 5 minutter siden, Pålur skrev: Sånn har det vel alltid vært... Med tanke på at hun ikke har noe forhold til kvinneguiden 🤷🏻♀️😂 Bitch! You stupid! 😂😂😂 (ikke deg altså, den er rettet mot Talla) 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 7. mai 2020 #1950 Del Skrevet 7. mai 2020 13 minutter siden, Flettfrid skrev: Hun gjør det jo som ett svar til det som skrives her inne om henne, å for å provosere til mer skriving her inne. Som igjen øker seertallene hennes. Ikke for alle, jeg sluttet å følge henne av den grunn. Orket ikke mer av den spydige tonen, snapene bestod jo av bare klaging til slutt, og at hun er så opp å ned med hva hun sier, så selvmotsigende at det er til å få fnatt av. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hollie321 Skrevet 7. mai 2020 #1951 Del Skrevet 7. mai 2020 5 minutter siden, Tiasina skrev: Ikke for alle, jeg sluttet å følge henne av den grunn. Orket ikke mer av den spydige tonen, snapene bestod jo av bare klaging til slutt, og at hun er så opp å ned med hva hun sier, så selvmotsigende at det er til å få fnatt av. Samme her! Orket ikke flere snaper med den pekefingeren hennes mot skjermen. 🙄😑 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 7. mai 2020 #1952 Del Skrevet 7. mai 2020 1 minutt siden, Hollie321 skrev: Samme her! Orket ikke flere snaper med den pekefingeren hennes mot skjermen. 🙄😑 Signerer dette. Jeg meldte meg av i dag. Its a rollercoaster mellom å smiske og å være hånlig. Veldig lite interessant. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 7. mai 2020 #1953 Del Skrevet 7. mai 2020 11 timer siden, Hormontrollet skrev: Men dette er også en ting jeg ikke skjønner noe av! Når hun har dårlig økonomi, hvorfor prioriterer hun å bytte til ett lokale som muligens ikke hun kan bruke før 1.september. Som hun i tillegg bruker penger på å pusse opp, enn å starte opp nå i de lokalene hun allerede er i. Prioriteringen burde være å ta unna kunder som har kjøpt gavekort/verdikuponger og kunder som betaler med kort/kontant for å få inn friske penger? Virker lite gjennomtenkt og det er som å vise fingeren til de som deltok på spleisen som oppriktig syns synd på hu. Sååå krise var det vel tydeligvis ikke? Hu fikk jo inn en del på spleisen. De pengene gikk nok til annet enn å betale gjeld med. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodaneida Skrevet 7. mai 2020 #1954 Del Skrevet 7. mai 2020 Har hun lukka storyen sin nå? Sånn at man må følge henne for å se togkræsjet? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MzMe Skrevet 7. mai 2020 #1955 Del Skrevet 7. mai 2020 7 minutter siden, Jodaneida skrev: Har hun lukka storyen sin nå? Sånn at man må følge henne for å se togkræsjet? Togkræsjet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonaen Skrevet 7. mai 2020 #1956 Del Skrevet 7. mai 2020 6 minutter siden, Jodaneida skrev: Har hun lukka storyen sin nå? Sånn at man må følge henne for å se togkræsjet? Da følger jeg heller med her 😊 jeg kan ikke abonnere. Hun er ikke verd det. Hun kan ikke dukke opp på min snap her og der, uten at jeg ønsker det selv. Nei huff. Hold meg oppdatert her da dere 🍿🍿 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 7. mai 2020 #1957 Del Skrevet 7. mai 2020 12 minutter siden, Jodaneida skrev: Har hun lukka storyen sin nå? Sånn at man må følge henne for å se togkræsjet? Aner ikke, men når jeg trykker på brukernavnet hennes på "venner" siden, eller hva jeg skal kalle det, er det bare snappen av hylla som dukker opp, mens på "abonnemeter" så dukker hele storyen opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 7. mai 2020 #1958 Del Skrevet 7. mai 2020 3 timer siden, Flettfrid skrev: Hun gjør det jo som ett svar til det som skrives her inne om henne, å for å provosere til mer skriving her inne. Som igjen øker seertallene hennes. Hun er nok ikke så avansert. Dessuten. Hvor mange aktive og hvor mange liker osv ser du i denne tråden? Det er ikke så mange at det vil vise seg som en enorm forskjell på hennes views. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 8. mai 2020 #1959 Del Skrevet 8. mai 2020 På joviale i dag så sier hun at hun ikke orka å tatovere i en gammel sykehusbygning, så hun holdt ut i 2mnd før hun flyttet til "singel studio". Tatoverte hun noen i det hele tatt i det andre lokalet? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 8. mai 2020 #1960 Del Skrevet 8. mai 2020 51 minutter siden, GulSitron skrev: På joviale i dag så sier hun at hun ikke orka å tatovere i en gammel sykehusbygning, så hun holdt ut i 2mnd før hun flyttet til "singel studio". Tatoverte hun noen i det hele tatt i det andre lokalet? Er det ikke det ene så er det noe annet.. mye hun får for seg hun der.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg