Gjest Siwert Skrevet 6. mai 2020 #1901 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) 2 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Nå misforstår du med vilje. Hvis man kal påvirke andre til å kjøpe produkter man mottar som spons (med avtale om reklamering) er det et poeng at produktet frister og følgere blir påvirket av influenseren til å kjøpe. Har ikke sett at hun reklamerer for det, bare vippeserum. Og trodde du skulle beskylde meg for å være Talla igjen. Beklager. Endret 6. mai 2020 av Siwert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1902 Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, Siwert skrev: Har ikke sett at hun reklamerer for det, bare vippeserum. Og trodde du skulle beskylde meg for å være Talla igjen. Beklager. Alltid like saklige Siwert 😂😂 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine01 Skrevet 6. mai 2020 #1903 Del Skrevet 6. mai 2020 Merkelig lite aktivitet fra talla i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1904 Del Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, Kristine01 skrev: Merkelig lite aktivitet fra talla i dag. Bortsett fra at hu bretta ut om minstemanns sykdom... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_fjong1 Skrevet 6. mai 2020 #1905 Del Skrevet 6. mai 2020 Hvorfor kan hun ikke jobbe, men hun kan dra på Ikea og butikken stadig vekk? Hun utsetter vel seg selv og barna for mer smitte der enn i studioet sitt. Men jeg regner med hun ikke ønsker å dra på jobb igjen i det hele tatt. Så jeg tror hun kommer til å melke dette korona greiene så lenge hun kan. Hun har jo selv sagt at om hun kunne, så hadde hun gått hjemme! 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1906 Del Skrevet 6. mai 2020 3 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Bortsett fra at hu bretta ut om minstemanns sykdom... Og dro til IKEA 🤷🏻♀️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1907 Del Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, Frøken_fjong1 skrev: Hvorfor kan hun ikke jobbe, men hun kan dra på Ikea og butikken stadig vekk? Hun utsetter vel seg selv og barna for mer smitte der enn i studioet sitt. Men jeg regner med hun ikke ønsker å dra på jobb igjen i det hele tatt. Så jeg tror hun kommer til å melke dette korona greiene så lenge hun kan. Hun har jo selv sagt at om hun kunne, så hadde hun gått hjemme! Fremstår så sinnsykt uproft når hun begrunner fraværet med smittefare, også drar hu på IKEA?! Dersom hun og kunden begge bruker munnbind. Forbud mot alle syke kunder. Spriter alle overflater etter hver eneste kunde. Skifter klær før hun drar fra jobb, og går rett i dusjen når hu kommer hjem. Så vil jeg si det er tryggere en å oppholde seg på IKEA! Det er så lite substans å være så sosial dersom man faktisk - i følge Talla selv, driter i barnet sitt om man ikke holder seg hjemme. At kundene ikke reagerer hardere. Hadde bedt om å få refundert gavekortet mitt. Noen har jo faktisk betalt flere tusen kroner... 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 6. mai 2020 #1908 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) 17 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Hva liker du med Talla? Jeg likte henne før jeg skjønte at det kun er fasade, skuespill og løgn fra den kanten. Som jeg har skrevet før her så er det 3 sider av en sak. Tallas, deres og sannheten. Jeg tar ikke alt for god fisk hverken fra henne eller dere. Syns hun gjør mye bra også. Endret 6. mai 2020 av Siwert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chroma Skrevet 6. mai 2020 #1909 Del Skrevet 6. mai 2020 7 minutter siden, Siwert skrev: Som jeg har skrevet før her så er det 3 sider av en sak. Tallas, deres og sannheten. Det har du helt rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 6. mai 2020 #1910 Del Skrevet 6. mai 2020 39 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Fremstår så sinnsykt uproft når hun begrunner fraværet med smittefare, også drar hu på IKEA?! Dersom hun og kunden begge bruker munnbind. Forbud mot alle syke kunder. Spriter alle overflater etter hver eneste kunde. Skifter klær før hun drar fra jobb, og går rett i dusjen når hu kommer hjem. Så vil jeg si det er tryggere en å oppholde seg på IKEA! Det er så lite substans å være så sosial dersom man faktisk - i følge Talla selv, driter i barnet sitt om man ikke holder seg hjemme. At kundene ikke reagerer hardere. Hadde bedt om å få refundert gavekortet mitt. Noen har jo faktisk betalt flere tusen kroner... De får ikke tilbake pengene, veit ei som har prøvd.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1911 Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, Pålur skrev: De får ikke tilbake pengene, veit ei som har prøvd.... Hva er egentlig reglene for kjøp av gavekort når selgeren ikke har produktet tilgjengelig? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1912 Del Skrevet 6. mai 2020 Akkurat nå, BloodyMaryFairy skrev: Hva er egentlig reglene for kjøp av gavekort når selgeren ikke har produktet tilgjengelig? Da må de vel gå til forbrukertilsynet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hormontrollet Skrevet 6. mai 2020 #1913 Del Skrevet 6. mai 2020 43 minutter siden, Frøken_fjong1 skrev: Hvorfor kan hun ikke jobbe, men hun kan dra på Ikea og butikken stadig vekk? Hun utsetter vel seg selv og barna for mer smitte der enn i studioet sitt. Men jeg regner med hun ikke ønsker å dra på jobb igjen i det hele tatt. Så jeg tror hun kommer til å melke dette korona greiene så lenge hun kan. Hun har jo selv sagt at om hun kunne, så hadde hun gått hjemme! Jeg skjønner ikke det her overhodet. Hun må jo hive seg rundt å jobbe. For i utgangspunktet så har ingen nå krav på omsorgspenger lengre når de kan jobbe igjen. I mine øyne driver hun med ren utnytting og latskap. Jeg kan ikke forstå annet enn at kundemassen hennes bare må bli mindre og mindre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #1914 Del Skrevet 6. mai 2020 Jeg håper folk begynner å gjøre det. For det hun sier og viser på snap henger ikke sammen. Er man redd for smitte så reiser man ikke på alle mulige butikker , frisør og neglstudio 😅 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1915 Del Skrevet 6. mai 2020 4 minutter siden, Ispitonyou skrev: Da må de vel gå til forbrukertilsynet? Jeg vil tro at kunder kam benytte seg av angreretten? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 6. mai 2020 #1916 Del Skrevet 6. mai 2020 3 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Hva er egentlig reglene for kjøp av gavekort når selgeren ikke har produktet tilgjengelig? Hun sendte melding den gangen hun kun tok i mot cash kunder og fikk ikke svar før Coronautbruddet en mnd senere. Har sett meldingene, ikke noe ydmykt svar der i gården...som forventet, egentlig. Tror hun har gidd opp, hun åpner ikke meldingene lenger. Ikke veldig mange tusen dette dreier seg om, men irriterende nok. Hun har bestilt seg time på Attitude for de har nemlig åpnet igjen😉 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1917 Del Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, Pålur skrev: Hun sendte melding den gangen hun kun tok i mot cash kunder og fikk ikke svar før Coronautbruddet en mnd senere. Har sett meldingene, ikke noe ydmykt svar der i gården...som forventet, egentlig. Tror hun har gidd opp, hun åpner ikke meldingene lenger. Ikke veldig mange tusen dette dreier seg om, men irriterende nok. Hun har bestilt seg time på Attitude for de har nemlig åpnet igjen😉 Uavhengig summen, rett skal være rett. Og ei som misbruker kundenes tillit grovt, kan ikke forvente noe annet en at kunder flykter. Jeg har forstått det som at angreretten gjelder, og at selgeren må spesifisere før kjøp om gavekortet kun er ment for kjøp av vare. Hvis ikke kan man kreve å få penger i retur. Utrolig nifst å behandle kundene sine på en så nedlatende måte. Det handler om å være serviceminded. Uten kunder kan hun ikke drive foretaket sitt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 6. mai 2020 Forfatter #1918 Del Skrevet 6. mai 2020 MEN hvor får hun pengene fra? 😉 kan nok hende hun faktisk tattoverer folk uten gavekort men bare at det er hysj hysj 😉 Hun får ikke noe tilskudd til bedriften (det kan man sjekke på nett) hun sier at hun ikke får noe stønader fra nav. Men har likevel husleie (der hun bor ) , huslån (hus i Larvik) pluss husleie på studio. Og så må vi ikke glemme at hun har mange tusen kroner i gjeld pr mnd (rundt 20-30 tusen pr mnd ) Så talla hvordan får du inn 45-60.000kr KUN til husleier og gjeld i mnd nå? Og du har også råd til å tilfredsstille shoppaholiker personligheten din 🤷♀️ det undres!! 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1919 Del Skrevet 6. mai 2020 Akkurat nå, Lolland78 skrev: MEN hvor får hun pengene fra? 😉 kan nok hende hun faktisk tattoverer folk uten gavekort men bare at det er hysj hysj 😉 Hun får ikke noe tilskudd til bedriften (det kan man sjekke på nett) hun sier at hun ikke får noe stønader fra nav. Men har likevel husleie (der hun bor ) , huslån (hus i Larvik) pluss husleie på studio. Og så må vi ikke glemme at hun har mange tusen kroner i gjeld pr mnd (rundt 20-30 tusen pr mnd ) Så talla hvordan får du inn 45-60.000kr KUN til husleier og gjeld i mnd nå? Og du har også råd til å tilfredsstille shoppaholiker personligheten din 🤷♀️ det undres!! Dersom det stemmer... fyf.. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1920 Del Skrevet 6. mai 2020 8 minutter siden, Lolland78 skrev: MEN hvor får hun pengene fra? 😉 kan nok hende hun faktisk tattoverer folk uten gavekort men bare at det er hysj hysj 😉 Hun får ikke noe tilskudd til bedriften (det kan man sjekke på nett) hun sier at hun ikke får noe stønader fra nav. Men har likevel husleie (der hun bor ) , huslån (hus i Larvik) pluss husleie på studio. Og så må vi ikke glemme at hun har mange tusen kroner i gjeld pr mnd (rundt 20-30 tusen pr mnd ) Så talla hvordan får du inn 45-60.000kr KUN til husleier og gjeld i mnd nå? Og du har også råd til å tilfredsstille shoppaholiker personligheten din 🤷♀️ det undres!! For det virker ikke som at det er så veldig trangt økonomisk akkurat .. 😳😳 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg