BloodyMaryFairy Skrevet 5. mai 2020 #1881 Del Skrevet 5. mai 2020 Vil tro hun mister endel kunder på denne oppførselen som hun har fremvist i det siste . Dråpen er vel det faktum at de som har kjøpt gavekort blir prioritert bakerst i kundekøen hennes. Foretaket hennes er jo faktisk dønn avhengig av omdømme hennes. Dersom hun fortsetter i samme trakten vil hun til slutt være kjent som useriøs og uærlig. Er det noe man IKKE ser etter når man skal forevige kunst på kroppen må det vel være useriøse og uærlige artister. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 5. mai 2020 #1882 Del Skrevet 5. mai 2020 Tråden er ryddet for brudd på regler om opphavsrett, krenkende innlegg, spekulasjoner og ryktespredning med svar. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 5. mai 2020 #1883 Del Skrevet 5. mai 2020 11 timer siden, hufsa87 skrev: Hva er snap navnet? Tallatroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristine01 Skrevet 5. mai 2020 #1884 Del Skrevet 5. mai 2020 Hvor lenge har f og talla vært sammen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 5. mai 2020 Forfatter #1885 Del Skrevet 5. mai 2020 36 minutter siden, Kristine01 skrev: Hvor lenge har f og talla vært sammen? 4år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 6. mai 2020 #1886 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) Jeg synes det er litt trist.. Jeg vet mer om sykdomsbildet til lille A enn jeg vet om pappan min.. Jeg synes det er litt skremmende at diagnoser (som ikke er fastsatt av lege/behandler) flyr fritt og er noe hun velger å dele med Gud-vet-hvor-mange følgere! Det er et barn som ikke kan samtykke til at kanskje flere tusen får vite diagnoser og sykdomsbilde og hvordan det har oppstått. Jeg er gravid selv og det hadde aldri falt meg inn å dele så mye sensitivt om min sønn. Kunne delt det med familie og nære venner, men ikke helt ukjente folk Endret 6. mai 2020 av GulSitron Skriveleif 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1887 Del Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, GulSitron skrev: Jeg synes det er litt trist.. Jeg vet mer om sykdomsbildet til lille A enn jeg vet om pappan min.. Jeg synes det er litt skremmende at diagnoser (som ikke er fastsatt av lege/behandler) flyr fritt og er noe hun velger å dele med Gud-vet-hvor-mange følgere! Det er et barn som ikke kan samtykke til at kanskje flere tusen får bote diagnoser og sykdomsbilde og hvordan det har oppstått. Jeg er gravid selv og det hadde aldri falt meg inn å dele så mye sensitivt om min sønn. Kunne delt det med familie og nære venner, men ikke helt ukjente folk Det er mye hu overhodet ikke bør dele offentlig!! Men hu gjør det vist likevel... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockOn Skrevet 6. mai 2020 #1888 Del Skrevet 6. mai 2020 Så i dag at hun har fått nye lokaler? Er det hjemme hos seg selv? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 6. mai 2020 #1889 Del Skrevet 6. mai 2020 2 minutter siden, RockOn skrev: Så i dag at hun har fått nye lokaler? Er det hjemme hos seg selv? Nei, det er vel de gamle lokalene til negldama hennes tror jeg. Negldama flytta til lokalet vegg-i-vegg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 6. mai 2020 #1890 Del Skrevet 6. mai 2020 Vet dette er usaklig...men når din største drøm er å bli influenser og du går rundt med skabbete hudfarge etter selvbruning så blir det lizzom litt snodig. Og ikke for å snakke om fingrene 🙈 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1891 Del Skrevet 6. mai 2020 Talla lider av Trump syndromet, alt hun sier er riktig, alt annet er fake news! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 6. mai 2020 #1892 Del Skrevet 6. mai 2020 30 minutter siden, Ispitonyou skrev: Talla lider av Trump syndromet, alt hun sier er riktig, alt annet er fake news! 😂 der sa du det 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 6. mai 2020 #1893 Del Skrevet 6. mai 2020 1 time siden, Pålur skrev: Vet dette er usaklig...men når din største drøm er å bli influenser og du går rundt med skabbete hudfarge etter selvbruning så blir det lizzom litt snodig. Og ikke for å snakke om fingrene 🙈 Det er jo bare slemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 6. mai 2020 #1894 Del Skrevet 6. mai 2020 53 minutter siden, Siwert skrev: Det er jo bare slemt Slemt å glemme å gni inn kroppen og dusje etter selvbruning? Eller det å glemme bruke påføringsvotten som er med? Nei, vil ikke kalle det slemt, bare latskap og sløvhet🥳 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 6. mai 2020 #1895 Del Skrevet 6. mai 2020 10 minutter siden, Pålur skrev: Slemt å glemme å gni inn kroppen og dusje etter selvbruning? Eller det å glemme bruke påføringsvotten som er med? Nei, vil ikke kalle det slemt, bare latskap og sløvhet🥳 Du misforstår meg nå. Kommentaren din er slem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 6. mai 2020 #1896 Del Skrevet 6. mai 2020 8 minutter siden, Siwert skrev: Du misforstår meg nå. Kommentaren din er slem. Mitt råd er, om du ønsker å bli influenser så følg beskrivelsen på produktene du bruker...enklere å få spons da! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1897 Del Skrevet 6. mai 2020 3 minutter siden, Pålur skrev: Mitt råd er, om du ønsker å bli influenser så følg beskrivelsen på produktene du bruker...enklere å få spons da! Enig, hvem vil kjøpe en så skjoldete tan? 🤷🏻♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 6. mai 2020 #1898 Del Skrevet 6. mai 2020 1 minutt siden, Pålur skrev: Mitt råd er, om du ønsker å bli influenser så følg beskrivelsen på produktene du bruker...enklere å få spons da! Javel, sikkert bra det. Men jeg har ingen ønsker om å bli influenser og jeg bruker ikke slike produkter. Og spons trenger jeg ikke, fast kommunaljobb i eldreomsorgen jeg😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 6. mai 2020 #1899 Del Skrevet 6. mai 2020 11 minutter siden, Siwert skrev: Javel, sikkert bra det. Men jeg har ingen ønsker om å bli influenser og jeg bruker ikke slike produkter. Og spons trenger jeg ikke, fast kommunaljobb i eldreomsorgen jeg😀👍 Takk for informasjon 🤷🏻♀️ 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 6. mai 2020 #1900 Del Skrevet 6. mai 2020 (endret) 17 minutter siden, Siwert skrev: Javel, sikkert bra det. Men jeg har ingen ønsker om å bli influenser og jeg bruker ikke slike produkter. Og spons trenger jeg ikke, fast kommunaljobb i eldreomsorgen jeg😀👍 Nå misforstår du med vilje. Hvis man kal påvirke andre til å kjøpe produkter man mottar som spons (med avtale om reklamering), er det et poeng at produktet frister, og følgere blir påvirket av influenseren til å kjøpe. Endret 6. mai 2020 av BloodyMaryFairy 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg