kalini Skrevet 30. april 2020 #1801 Skrevet 30. april 2020 49 minutter siden, Flettfrid skrev: Det hun snakker om er den typen neggelakk som lager ett tykt dekke. Shellac eller gellac er det hun har brukt på de, den negelakken blir som ett tykt støpt lag. Noe man selv kan ha på om man har en liten uv-lampe, som mange har i dag 😊 Hadde hun hatt støpte neggler,hadde de vært tykkere enn det der. Hun sa å at hun skulle støpe på tipp på en negl som var knekkt. Man ser jo tydelig at det er hennes negler på det hun la ut i går. man ser tydelig at neglene hennes er mye tykkere en en vanlig negl med shellac. De blir ikke tykkere av shellac. Den er like tynn som en normal negllakk. 7
Lerke987 Skrevet 30. april 2020 #1802 Skrevet 30. april 2020 Synes det var et koselig hus, og fin hage! 🙂 7
Gjest Jegserdeg Skrevet 30. april 2020 #1803 Skrevet 30. april 2020 På 27.4.2020 den 15.54, Lunabelle skrev: Man må ha tunga rett i munnen for å følge med i denne tråden, det er sikkert og visst. Men saken er vel at flere mener at Talla har "stjålet" en annens sykdom og bretter ut om både diagnoser, operasjoner, smerter mm. Og nå i går stod "eieren" av sykdommen frem her inne og fortalte sin versjon av saken. Kort fortalt... En annen ting er at Talla selv har laget forkjellige profiler for å vinkle alt mot noe helt annet, jeg forstår det slik at folk faktisk ikke orker, å lese denne tråden her for å spore av og sette seg selv i et bedre lys for alt hun har sagt på snapchat🤦♀️
Rot Skrevet 30. april 2020 #1804 Skrevet 30. april 2020 13 timer siden, kalini skrev: å der sa Talla at hun hadde knekt bort litt av det røde på neglen som var STØP... hun påstod jo at det røde var negllakk for litt siden......! har vært å støpet negler under lockdown hun.. Ho sa feil. Ho sa jo at neglene var naturlige og det såg vitterleg ikkje ut som falske negler. Du kan jo prøve å legge godvilja til i stedet for å henge deg opp i eitt ord som ho sa feil. 3
Rot Skrevet 30. april 2020 #1805 Skrevet 30. april 2020 3 timer siden, Jegserdeg skrev: En annen ting er at Talla selv har laget forkjellige profiler for å vinkle alt mot noe helt annet, jeg forstår det slik at folk faktisk ikke orker, å lese denne tråden her for å spore av og sette seg selv i et bedre lys for alt hun har sagt på snapchat🤦♀️ Er du seriøs no? 1
Superbad94 Skrevet 30. april 2020 #1806 Skrevet 30. april 2020 Hvis man søker opp adressen til huset til F på 1881.no og trykker på personer som bor på denne adressen er det kun en Heidi som har adresse der. Kanskje han leier det ut? Men man finner ikke adressen til verken Talla eller F når man søker de opp på 1881. Merkelig å skulle ha hemmelig adresse, de er ikke A-kjendiser akkurat 3
Den røde fare Skrevet 30. april 2020 #1807 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Superbad94 skrev: Hvis man søker opp adressen til huset til F på 1881.no og trykker på personer som bor på denne adressen er det kun en Heidi som har adresse der. Kanskje han leier det ut? Men man finner ikke adressen til verken Talla eller F når man søker de opp på 1881. Merkelig å skulle ha hemmelig adresse, de er ikke A-kjendiser akkurat WTF? 7
Superbad94 Skrevet 30. april 2020 #1808 Skrevet 30. april 2020 7 minutter siden, Den røde fare skrev: WTF? Wtf som i "haha, du er en galen stalker med fritids som søker opp adressen på 1881" eller "shit, hvorfor bor det et annet kvinnemenneske der?" 6
Lunabelle Skrevet 30. april 2020 #1809 Skrevet 30. april 2020 16 minutter siden, Superbad94 skrev: Hvis man søker opp adressen til huset til F på 1881.no og trykker på personer som bor på denne adressen er det kun en Heidi som har adresse der. Kanskje han leier det ut? Men man finner ikke adressen til verken Talla eller F når man søker de opp på 1881. Merkelig å skulle ha hemmelig adresse, de er ikke A-kjendiser akkurat Hvorfor i all verden har du søkt opp det? Du finner ikke meg på 1881 heller. Ikke fordi jeg har hemmelig adresse, men fordi telefonnummeret er registrert på bedriften min. Har ikke noe med å være A-kjendis eller noe annet. 10
Gjest RockOn Skrevet 30. april 2020 #1810 Skrevet 30. april 2020 7 timer siden, Superjanne skrev: Dette er er oppussingsprosjekt og alt av det elektriske annlegget må byttes. Det koster. Det må være dyrt til at det er et oppussingsprosjekt? Jeg syntes hun hadde gjort huset så fint da de bodde der både med farger innredning, jeg kjente det nesten ikke igjen nå. Hun må være flink med farger og interiør for det huset så ikke så bra ut innvendig nå. Hva er det egentlig som er feil med boka hennes forresten? Jeg synes da jeg har sett flere bøker der mønsteret ikke får plass på siden 🤔
Den røde fare Skrevet 30. april 2020 #1811 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, Superbad94 skrev: Wtf som i "haha, du er en galen stalker med fritids som søker opp adressen på 1881" eller "shit, hvorfor bor det et annet kvinnemenneske der?" Heller nok mest til den første😅 Litt spesielt å søke opp adresser, men hver sin smak👍 4
kalini Skrevet 30. april 2020 #1812 Skrevet 30. april 2020 2 timer siden, Rot skrev: Ho sa feil. Ho sa jo at neglene var naturlige og det såg vitterleg ikkje ut som falske negler. Du kan jo prøve å legge godvilja til i stedet for å henge deg opp i eitt ord som ho sa feil. legge godvilja til? du SER jo at neglen er tykk og klumpete! som med støp! ingen (utenom de med heftig neglsopp) har så tykke negler naturlig!! 9
Gjest RockOn Skrevet 30. april 2020 #1813 Skrevet 30. april 2020 (endret) 2 minutter siden, Superjanne skrev: Tror kanskje du burde laste ned prospektet. Pluss jeg skrev med henne ang strømmen ifjor som mannen min så så mye feil der inne når hun siste frem alle feila i innlegget på snap og mann min er elektriker. Et Kinderegg ser også fint ut men det kan være noe dritt inni. Jeg tror deg jeg, bare synes prisen var stiv til å være et oppussingsprosjekt. Og ellers mente jeg kun at det var fint innredet og malt, ikke at det betyr at huset er av bra kvalitet. Hva sa hun da du skrev med henne angående strømmen? Endret 30. april 2020 av RockOn
Gjest RockOn Skrevet 30. april 2020 #1814 Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Superjanne skrev: Bare en tomt er værdt halvparten, så er det grunn å bare regne ut. Er et attraktivt område i Larvik dette. Ja, da er det klart det blir lagt på litt.
Lolland78 Skrevet 30. april 2020 Forfatter #1815 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, RockOn skrev: Ja, da er det klart det blir lagt på litt. Hun hadde skjøteledning fra gangen til komfyren, det hang en ledig fritt fra taket med strøm i. Hun sa dette selv på Snap fordi hun var livredd for at det skulle slå ned når det var lyn. 7
Miss.Wildfox Skrevet 30. april 2020 #1816 Skrevet 30. april 2020 Jeg tror det var smart å male huset lyst for de færreste vil ha det så mørkt og tungt som hun hadde det. Men stilen hennes er veldig lekker og gjennomført, det skal hun ha. Hun har vært flink til å sette sammen interiøret og skape en lun atmosfære på sine premisser, bohemian style. Hun la for noen måneder siden ut originalbildene på bloggen, fra prospektet da de kjøpte, og det er helt vilt hvor mye de har «fikset selv» uten å fullføre. Huset hadde ingen feil eller mangler Men mangler sjel den gang. Se bare på veggen de har revet til kjøkkenet, de har jo fremdeles ikke fikset overgangen annet enn å male den hvit. 10
Nnilm Skrevet 30. april 2020 #1817 Skrevet 30. april 2020 3 timer siden, kalini skrev: legge godvilja til? du SER jo at neglen er tykk og klumpete! som med støp! ingen (utenom de med heftig neglsopp) har så tykke negler naturlig!! Ærlig talt, er du hudpleier? Driver du med negler? Jeg har ikke sopp (i følge deg har jeg også heftig neglsopp). Ingen tror at mine negler med shellac er mine ( helst fordi de er lange og like ). Jeg har litt tykkere negler enn mange andre, de er også litt klumpete noen veier, ingen er da like. Så idiotisk med folk som tror de vet alt 100% sikkert, 6
Gjest Huder Skrevet 30. april 2020 #1818 Skrevet 30. april 2020 På 29.4.2020 den 20.10, BloodyMaryFairy skrev: https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=177199928 skinner gjennom at de har gått tomme for penger her .. kjøkkenet er langt fra ferdigstilt, hvis det ser bæd ut på bilder, er det nok mye verre i virkeligheten.
Ultimatum Skrevet 30. april 2020 #1819 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, Nnilm skrev: Ærlig talt, er du hudpleier? Driver du med negler? Jeg har ikke sopp (i følge deg har jeg også heftig neglsopp). Ingen tror at mine negler med shellac er mine ( helst fordi de er lange og like ). Jeg har litt tykkere negler enn mange andre, de er også litt klumpete noen veier, ingen er da like. Så idiotisk med folk som tror de vet alt 100% sikkert, Ja, her sitter det mange som kan og vet alt. Bare følg med og bli opplyst. Og om du tenker, mener eller viser til noe annet, så tar du feil uansett🤷♀️ 1
Inochan Skrevet 30. april 2020 #1820 Skrevet 30. april 2020 Altså her har Talla vært hos frisør, og ikke bare bruker hun telefon under besøket, men frisøren har jo ikke maske eller noe... Kunne jo dokumentert at man har vært hos frisør etter man har vært der! Bryr meg ikke om hvordan salongen ser ut, men resultatet... Synes Talla så rimelig lik ut på håret idag som til vanlig 😂 9
Anbefalte innlegg