Miss.Wildfox Skrevet 29. april 2020 #1781 Del Skrevet 29. april 2020 12 minutter siden, Siwert skrev: Jeg har ikke startet denne tråden. Men du bidrar til å holde liv i den, mer enn noen andre. 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 29. april 2020 #1782 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) 1 time siden, Vrinsk skrev: Først og fremst er det ikke spesiell kostnad eller risiko, på å få trykt opp bøker, og utgitt som selvstendig forlag. Dette er ikke for å være kronisk negativ, men mange av mandalaene er jo nesten halverte pga hun/forlaget ikke har skalert det til siden? Selv om jeg er web designer, så kan det jo ikke kun være meg som reagerer på den dårlige posisjoneringen. Syns det er flott at hun har skapt noe, og fint hun er så stolt, men hun må jo gjøre det ordentlig!? Helt enig i at det bør gjøres ordentlig, det var dårlig posisjonering på flere av tegningene, ja. Håper og tror hun/forlaget retter opp i det som ble feil i denne runden. Når det gjelder det å selge prøver/første opplag som inneholder feil, burde hun jo prise deretter. Noen skrev at dette var en dyr pris sammenlignet med andre fargeleggingsbøker som selges. Fargeleggingsbøker har vært populært i mange år nå, og som mye annet, blir slike satt ned i pris etterhvert, men mange av de har kostet mer da de først ble utgitt. Og ja, prisen Talla har satt nå er nok litt høy, men likevel ikke en upris - gitt at produktene ikke inneholder feil, selvfølgelig. Dessverre gjorde de jo det denne gangen.. Endret 29. april 2020 av Ultimatum Rettet skrivefeil 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 29. april 2020 #1783 Del Skrevet 29. april 2020 44 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Men du bidrar til å holde liv i den, mer enn noen andre. Javel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 29. april 2020 Forfatter #1784 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Siwert skrev: Jeg har ikke startet denne tråden. Hva er målet ditt med å holde liv i denne tråden? Målet mitt er at vi kan snakke om en person som har valgt å satse på SoMe. En tråd vi kan dele erfaringer, spørsmål og diskusjon om en såkalt influenser på snap/insta. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 29. april 2020 #1785 Del Skrevet 29. april 2020 2 timer siden, Ultimatum skrev: Enig i at det er på tide å komme seg i jobb igjen. Det at hun reiser til frisør og fikser neglene, men samtidig velger å ikke jobbe, forstår jeg ingenting av. Angående etterlysning av timer - svarer hun de som ønsker å betale med annet enn gavekort? Det vet jeg ikke, men hun i min familie som har gavekort fikk kort og avvisende svar i starten av Februar og ikke fått svar i det heletatt på den siste....😒 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 29. april 2020 #1786 Del Skrevet 29. april 2020 57 minutter siden, Pålur skrev: Det vet jeg ikke, men hun i min familie som har gavekort fikk kort og avvisende svar i starten av Februar og ikke fått svar i det heletatt på den siste....😒 Det forstår jeg er veldig kjipt ja.. Vanskelig å si om det gjelder alle, men det er jo ikke greit uansett. Hun har vel nevnt en venteliste såvidt jeg husker, så folk burde fått litt info snart, om hun skal starte opp igjen fra begynnelsen av mai.. Håper ting faller på plass snart, så det ordner seg for både henne og kundene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenTippTopp Skrevet 29. april 2020 #1787 Del Skrevet 29. april 2020 Arkene i «boken» er jo så tynne at man ikke kan farge på de med tusj.. dette er ikke godt nok til den prisen.. du så jo mønsteret på andre siden igjennom arket.. 🥴 på de snappene hun delte fra venninnen sin kunne det se ut som at fargene nesten gikk gjennom arket.. God ide Talla, men ikke godt nok.. Var veldig lite variasjon i mønstrene også.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kalini Skrevet 29. april 2020 #1788 Del Skrevet 29. april 2020 å der sa Talla at hun hadde knekt bort litt av det røde på neglen som var STØP... hun påstod jo at det røde var negllakk for litt siden......! har vært å støpet negler under lockdown hun.. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 29. april 2020 #1789 Del Skrevet 29. april 2020 54 minutter siden, FrøkenTippTopp skrev: Arkene i «boken» er jo så tynne at man ikke kan farge på de med tusj.. dette er ikke godt nok til den prisen.. du så jo mønsteret på andre siden igjennom arket.. 🥴 på de snappene hun delte fra venninnen sin kunne det se ut som at fargene nesten gikk gjennom arket.. God ide Talla, men ikke godt nok.. Var veldig lite variasjon i mønstrene også.. Hun sa jo det selv og, at man må bruke blyant. Akkurat det er et vanlig problem når det kommer til fargeleggingsbøker, mange av de mest populære har fått kritikk for akkurat det. For tynne sider til å farge med tusj. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 29. april 2020 #1790 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Ultimatum skrev: Det forstår jeg er veldig kjipt ja.. Vanskelig å si om det gjelder alle, men det er jo ikke greit uansett. Hun har vel nevnt en venteliste såvidt jeg husker, så folk burde fått litt info snart, om hun skal starte opp igjen fra begynnelsen av mai.. Håper ting faller på plass snart, så det ordner seg for både henne og kundene. Jeg undrer meg. Det fremstår for meg som at du nesten svarer for henne. Som at du skulle være en form for sekretær. Du har liksom en kontring til alt som blir sagt og diskutert her. Og spesielt har du kontret skepsis mot tegneboka som om det var ditt eget kjøtt og blod du beskyttet. Bare en tanke. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superbobla Skrevet 30. april 2020 #1791 Del Skrevet 30. april 2020 Synes det er riktig så bra idè jeg med den boka. Kommer faktisk til å kjøpe den når de har fått rettet opp feilene. Snapping og kjøring derimot. No go. Den kritikken bør ikke være vanskelig å ta til seg. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 30. april 2020 #1792 Del Skrevet 30. april 2020 26 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Jeg undrer meg. Det fremstår for meg som at du nesten svarer for henne. Som at du skulle være en form for sekretær. Du har liksom en kontring til alt som blir sagt og diskutert her. Og spesielt har du kontret skepsis mot tegneboka som om det var ditt eget kjøtt og blod du beskyttet. Bare en tanke. Men i alle dager. For en unødvendig kommentar. Nå som jeg er aktivt med i selve debatten, så er det feil det og? Du får gjerne komme med nok et forsøk på å latterliggjøre meg, det føles sikkert godt. Så var det dette med forskjellige meninger. Er det kun lov til en viss grad? Jeg kontrer ikke alt som blir skrevet her, du får gå gjennom tråden igjen før du slenger ut påstander. Hva skal til for at du blir fornøyd, mon tro? Bare et spørsmål, eller en tanke, om du vil. Når det gjelder tegneboka er svaret enkelt: Jeg syns det var et positivt tiltak. Og uansett hvor mye man vrir og drar det i negativ retning, syns jeg fortsatt det var et positivt tiltak. Så har jeg en del år i bokbransjen bak meg, jeg er boknerd og også glad i tegnebøker. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 30. april 2020 #1793 Del Skrevet 30. april 2020 49 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Jeg undrer meg. Det fremstår for meg som at du nesten svarer for henne. Som at du skulle være en form for sekretær. Du har liksom en kontring til alt som blir sagt og diskutert her. Og spesielt har du kontret skepsis mot tegneboka som om det var ditt eget kjøtt og blod du beskyttet. Bare en tanke. Jeg undrer meg også; hvorfor føler du stadig et behov for å gå på enkeltpersoner her? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 30. april 2020 #1794 Del Skrevet 30. april 2020 10 minutter siden, Ultimatum skrev: Jeg undrer meg også; hvorfor føler du stadig et behov for å gå på enkeltpersoner her? Må vel få lov å stille deg et spørsmål uten at det blir feil. Jeg går ikke etter enkeltpersoner. Beklager hvis du oppfatter det på den måten. Jeg synes som sagt du kontrer alle kritiske kommentarer med en oppklaring/forklaring. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 30. april 2020 #1795 Del Skrevet 30. april 2020 Det er merkelig hvordan kritikerne blir kontret i tråden når det kommer «nøytrale» parter inn i debatten, mens elskerne som kun fyrer løs på kritikerne for sine meninger med diverse ufine kallenavn ikke blir stilt spørsmålstegn ved. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 30. april 2020 #1796 Del Skrevet 30. april 2020 17 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Må vel få lov å stille deg et spørsmål uten at det blir feil. Jeg går ikke etter enkeltpersoner. Beklager hvis du oppfatter det på den måten. Jeg synes som sagt du kontrer alle kritiske kommentarer med en oppklaring/forklaring. Jeg må da også få lov til å svare, siden du kommenterte meg spesifikt. Du må gjerne gjemme det bak at du "Bare stilte et spørsmål" (noe du forøvrig ikke gjorde, du bare lot kommentaren henge der, helt ut av det blå), eller at det "bare er en tanke". Men meningen din med kommentaren er like tydelig likevel. Jeg har ikke kontret en eneste av kommentarene som har kommet angående snapping under kjøring, hvordan huset hennes så ut innvendig, kommentarer om neglene hennes, ikke merking av reklame, osv. osv. Ingen oppklaring/forklaring på veldig mye av det som snakkes om her. Men du synes likevel at jeg kontrer alle kritiske kommentarer.. Beklager altså, men det blir for dumt. Så spør jeg igjen; hva skal til for at du blir fornøyd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 30. april 2020 #1797 Del Skrevet 30. april 2020 17 minutter siden, Miss.Wildfox skrev: Det er merkelig hvordan kritikerne blir kontret i tråden når det kommer «nøytrale» parter inn i debatten, mens elskerne som kun fyrer løs på kritikerne for sine meninger med diverse ufine kallenavn ikke blir stilt spørsmålstegn ved. De blir vel stilt spørsmålstegn ved hele tiden? Det som er merkelig, er at det virker som det ikke er godkjent å kommentere det man ønsker. Da er det ikke lenger en debatt som føres her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 30. april 2020 #1798 Del Skrevet 30. april 2020 7 timer siden, Lolland78 skrev: Hva er målet ditt med å holde liv i denne tråden? Målet mitt er at vi kan snakke om en person som har valgt å satse på SoMe. En tråd vi kan dele erfaringer, spørsmål og diskusjon om en såkalt influenser på snap/insta. Jeg holder vel ikke noe mer liv i denne tråden enn noen andre. Jeg kommenterer på det jeg vil, selvom jeg har en annen mening enn dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. april 2020 #1799 Del Skrevet 30. april 2020 7 timer siden, kalini skrev: å der sa Talla at hun hadde knekt bort litt av det røde på neglen som var STØP... hun påstod jo at det røde var negllakk for litt siden......! har vært å støpet negler under lockdown hun.. Det hun snakker om er den typen neggelakk som lager ett tykt dekke. Shellac eller gellac er det hun har brukt på de, den negelakken blir som ett tykt støpt lag. Noe man selv kan ha på om man har en liten uv-lampe, som mange har i dag 😊 Hadde hun hatt støpte neggler,hadde de vært tykkere enn det der. Hun sa å at hun skulle støpe på tipp på en negl som var knekkt. Man ser jo tydelig at det er hennes negler på det hun la ut i går. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 30. april 2020 #1800 Del Skrevet 30. april 2020 25 minutter siden, Superjanne skrev: Dette er er oppussingsprosjekt og alt av det elektriske annlegget må byttes. Det koster. Står at el anlegget er påkostet, å det er byttet sikkringsskap. Men det er jo ett over 60 år gamelt hus, å det bærer tydelig preg av behov for my vedlikehold. Rart de ikke har ferdigstillt kjøkkenet skikkelig. Det er hvertfall noe jeg ser ekstra nøye på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg