Ultimatum Skrevet 27. april 2020 #1681 Del Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Jeg er ikke medlem av gruppa jeg, aner ikke hva den heter engang. Men logikken min tilsier meg dette er grunnen. Jeg vet selvfølgelig ikke, men så kjent er ikke adeno i allmennheten. Men at Talla har fått en stor følgerskare av kvinner med samme lidelser er logisk. Ja, det er logisk nok det. Skal ikke legge ut mer i det vide og brede om hva jeg først forsøkte å poengtere, de som ønsket å forstå har antagelig gjort det, resten får jeg ikke gjort noe med uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #1682 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Såå, i dag er hun i studioet og tattoverer seg selv. Hvorfor prioriterer hun ikke kundene sine som allerede har ventet i flere evigheter pga covid-19? Eller er dette noe hu gjorde for lenge siden? Endret 28. april 2020 av GulSitron 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 28. april 2020 #1683 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) 9 minutter siden, GulSitron skrev: Såå, i dag er hun i studioet og tattoverer seg selv. Hvorfor prioriterer hun ikke kundene sine som allerede har ventet i flere evigheter pga covid-19? Eller er dette noe hu gjorde for lenge siden? Det var noe hun delte fra kamerarullen, noe hun gjorde en gang i fjor. 11mnd siden fra kamersrullen eller noe i den dur står det. Du ser jo å at hun har en helt annen hårfarge og hårlengde der enn nå. Endret 28. april 2020 av Flettfrid Rettet skrivefeil. La til tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #1684 Del Skrevet 28. april 2020 29 minutter siden, Flettfrid skrev: Det var noe hun delte fra kamerarullen, noe hun gjorde en gang i fjor. 11mnd siden fra kamersrullen eller noe i den dur står det. Du ser jo å at hun har en helt annen hårfarge og hårlengde der enn nå. Hos meg stod det bare "for 3timer siden fra kamerarullen". og på snappen stod det et eller annet "yesterday" Så senere at det var for lenge siden, så jeg legger meg flat. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1685 Del Skrevet 28. april 2020 Ikke rart hun ikke får solgt noe på den instakontoen sin, det er jo ikke akkurat loppis-priser. Hvem betaler 1400 for ei gammel dør. Vil hun ikke selge ting egentlig? Høye priser=ingen kjøpere. Så har man iallefall «prøvd» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 28. april 2020 #1686 Del Skrevet 28. april 2020 12 minutter siden, Justsaying skrev: Ikke rart hun ikke får solgt noe på den instakontoen sin, det er jo ikke akkurat loppis-priser. Hvem betaler 1400 for ei gammel dør. Vil hun ikke selge ting egentlig? Høye priser=ingen kjøpere. Så har man iallefall «prøvd» Ja jeg vil si at hun har prøvd ja. Det er marked for slike dører og de går for mye penger. Også går det sikkert ann å prute litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #1687 Del Skrevet 28. april 2020 13 minutter siden, Justsaying skrev: Ikke rart hun ikke får solgt noe på den instakontoen sin, det er jo ikke akkurat loppis-priser. Hvem betaler 1400 for ei gammel dør. Vil hun ikke selge ting egentlig? Høye priser=ingen kjøpere. Så har man iallefall «prøvd» Jeg synes det er litt rart at hun ikke bruker Finn.no. Hun må bare påpeke nøye i annonsen at tingene må hentes eller at de kan sendes mot at kjøper betaler frakt. I tillegg så blir tingene kanskje sett 100% mer på Finn enn på Instagram 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 28. april 2020 #1688 Del Skrevet 28. april 2020 Nå må hun fader meg seriøst slutte å snakke til telefonen sin mens hun kjører bil. Titter jo på telefonen støtt.... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 28. april 2020 #1689 Del Skrevet 28. april 2020 Og synge.... Og å sette på kamera mens hun kjører... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vrinsk Skrevet 28. april 2020 #1690 Del Skrevet 28. april 2020 (endret) Har hun adressert sykdommen noe mer på snapchat etter det tok litt av her igår? Jeg følger henne ikke lenger på snap.. Endret 28. april 2020 av Vrinsk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 28. april 2020 #1691 Del Skrevet 28. april 2020 44 minutter siden, neiognei skrev: Nå må hun fader meg seriøst slutte å snakke til telefonen sin mens hun kjører bil. Titter jo på telefonen støtt.... Det vittige er at hun har skrevet et hissig blogginnlegg om mobilbruk og kjøring tidligere. Det er slettet men kom opp på den linken som ble delt for lenge siden der man kan finne igjen slettede innlegg. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #1692 Del Skrevet 28. april 2020 41 minutter siden, Vrinsk skrev: Har hun adressert sykdommen noe mer på snapchat etter det tok litt av her igår? Jeg følger henne ikke lenger på snap.. Ikke som jeg har sett i dag, hverken på Instagram eller snap 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1693 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, Siwert skrev: Ja jeg vil si at hun har prøvd ja. Det er marked for slike dører og de går for mye penger. Også går det sikkert ann å prute litt. Selger du for 900,-? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1694 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, GulSitron skrev: Jeg synes det er litt rart at hun ikke bruker Finn.no. Hun må bare påpeke nøye i annonsen at tingene må hentes eller at de kan sendes mot at kjøper betaler frakt. I tillegg så blir tingene kanskje sett 100% mer på Finn enn på Instagram Nettopp! Hvem selger på Insta, det er jo på Finn folk som vil kjøpe ting leter. Bare tull dette. Tulletalla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1695 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, Vrinsk skrev: Har hun adressert sykdommen noe mer på snapchat etter det tok litt av her igår? Jeg følger henne ikke lenger på snap.. @Baresierdet hadde en observasjon, hun får dele den selv😇 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pålur Skrevet 28. april 2020 #1696 Del Skrevet 28. april 2020 2 timer siden, Siwert skrev: Ja jeg vil si at hun har prøvd ja. Det er marked for slike dører og de går for mye penger. Også går det sikkert ann å prute litt. Kjøpte 4 slike dører til ett prosjekt på hytta, betalte totalt 400,-....billig ja, men 1400,- for ei er urimelig dyrt! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1697 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, neiognei skrev: Nå må hun fader meg seriøst slutte å snakke til telefonen sin mens hun kjører bil. Titter jo på telefonen støtt.... 1 time siden, neiognei skrev: Og synge.... Og å sette på kamera mens hun kjører... Skyt meg hvis jeg tar feil, helst i foten - men sitter hun ikke på bare? Hun sitter iallefall på passasjersiden eller er det speilvendt? Aldri klart p se det det helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1698 Del Skrevet 28. april 2020 Hun har i det minste kommet seg til frisøren, enten glemt å merke med reklame eller glemt å merke med Spleis 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanakass Skrevet 28. april 2020 #1699 Del Skrevet 28. april 2020 37 minutter siden, Justsaying skrev: Hun har i det minste kommet seg til frisøren, enten glemt å merke med reklame eller glemt å merke med Spleis 🙄 Og hun følger heller ikke rådet om å ikke bruke telefonen mens man er hos frisøren! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 28. april 2020 #1700 Del Skrevet 28. april 2020 7 minutter siden, kanakass skrev: Og hun følger heller ikke rådet om å ikke bruke telefonen mens man er hos frisøren! Godt poeng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg