Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Gjest Siwert
1 minutt siden, Ispitonyou skrev:

Men du synes det er helt innafor å sende «trusler» påstander og synsing i innboks til flere her inne? 

Men i alle dager?! Hvor kommer det fra? Nå må dere gjøre som dere sjøl sier. Altså lese. Hvor i innlegget til Ultimatum kan du lese det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Men du synes det er helt innafor å sende «trusler» påstander og synsing i innboks til flere her inne? 

Kan du fortelle meg hvor jeg har sagt at det er innafor? Hvilket av mine innlegg er det som viser at jeg støtter det?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ultimatum skrev:

Kan du fortelle meg hvor jeg har sagt at det er innafor? Hvilket av mine innlegg er det som viser at jeg støtter det?

Var et spørsmål, vet ikke om du kan se spørsmålstegnet? Begrunner det med at du ikke nevner denne «trakasseringen» noen her ikke har hatt til samtlige, men fint kan uttale deg om synsingen rundt denne venninna? 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
6 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Var et spørsmål, vet ikke om du kan se spørsmålstegnet? Begrunner det med at du ikke nevner denne «trakasseringen» noen her ikke har hatt til samtlige, men fint kan uttale deg om synsingen rundt denne venninna? 

"trakasseringen" noen her ikke har hatt til samtlige, men fint kan uttale deg om synsingen rundt denne venninna?? 

Hæ?? Jeg bare.... hæ??? 

Endret av Siwert
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Baresierdet skrev:

Det er ikke greit å prøve å komme seg inn på andres brukere, med passord. Og dette menneske som blir beskyldt, har truet med å finne ut hvem folk er tidligere både i innlegg her, og i innboksen til folk. 

Det er en syk ting å gjøre, og hva er hensikten med å prøve å logge inn på andres brukere? 

Ja, eg skreiv jo at det ikkje var greit å gjere. Det er heller ikkje greit å beskylde nokon for det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Rot skrev:

Ja, eg skreiv jo at det ikkje var greit å gjere. Det er heller ikkje greit å beskylde nokon for det. 

Rot, hvor er du opprinnelig ifra? For er vell 1 år siden du var aktiv inne på jovialemammaer.. Og bet meg merke i at du ikke hadde noe dialekt da 🤷🏻‍♀️

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Rot skrev:

Ah, så nå vil de hjelpe Talla? Korleis i alle dagar skal de få det til, når det er så opptekne av å finne noko å ta ho på og kritisere?

Om ikke jeg husker feil, var du Tallas moralske vokter i JM tråden også... 🤔

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Vet ikke når det ble min oppgave å arrestere enkeltpersoner her. Mitt spørsmål og min oppfordring gikk til de som kjenner/kjenner til hverandre, i flertall. 

Jeg kommenterer det jeg ønsker, du trenger ikke automatisk konkludere med at jeg da støtter alt annet som blir sagt og gjort her. Personangrep og trakassering er selvfølgelig ikke greit nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Snorkfrøken skrev:

Rot, hvor er du opprinnelig ifra? For er vell 1 år siden du var aktiv inne på jovialemammaer.. Og bet meg merke i at du ikke hadde noe dialekt da 🤷🏻‍♀️

Eg skriv ikkje dialekt, men nynorsk 😊 Eitt av to godkjende skriftspråk i Noreg og mitt hovudmål. På arbeid må eg skrive bokmål, men privat prøvar eg å bruke nynorsk mest mogeleg. Det hender eg gløymer meg. Difor kan de sikkert, dersom de tek dykk bryet med å leite gjennom tidlegare innlegg av meg, finne innlegg skrivne på begge skriftspråka. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ultimatum skrev:

Vet ikke når det ble min oppgave å arrestere enkeltpersoner her. Mitt spørsmål og min oppfordring gikk til de som kjenner/kjenner til hverandre, i flertall. 

Jeg kommenterer det jeg ønsker, du trenger ikke automatisk konkludere med at jeg da støtter alt annet som blir sagt og gjort her. Personangrep og trakassering er selvfølgelig ikke greit nei.

Det gjør de fleste, kommenterer hva de ønsker. Men da kan dessverre ikke jeg svare på hva du lurer på eller følge din oppfordring. Kjenner ingen her 🤷🏻‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rot skrev:

Eg skriv ikkje dialekt, men nynorsk 😊 Eitt av to godkjende skriftspråk i Noreg og mitt hovudmål. På arbeid må eg skrive bokmål, men privat prøvar eg å bruke nynorsk mest mogeleg. Det hender eg gløymer meg. Difor kan de sikkert, dersom de tek dykk bryet med å leite gjennom tidlegare innlegg av meg, finne innlegg skrivne på begge skriftspråka. 

👍🏻

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ultimatum skrev:

Nei, på ingen måte. Men h*n bruker det som et argument til hvorfor alle bør forstå at denne "sannheten" faktisk er den rette. Jeg kjenner, så vidt jeg vet, ingen i denne tråden, og syns bare hele opplegget blir merkelig og enda mer mistenkelig når det er flere her som kjenner hverandre, og derfor støtter hverandres påstander.

Kjenner ingen her inne, såvidt jeg vet pga anonyme brukere. Det jeg helt sikkert vet er hva familie og slekt sier om henne, og det er utrolig likt det som blir skrevet her og det jeg selv ser av henne på Snap.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Snorkfrøken skrev:

Om ikke jeg husker feil, var du Tallas moralske vokter i JM tråden også... 🤔

Då hugsar du i tilfelle noko eg ikkje er kjent med. Trur kanskje vi har ei ulik forståing av uttrykket «moralsk vokter»? 😉 

Mogeleg eg har forsvart ho eller andre der, men sånt går ikkje eg rundt og held oversikt over. Eg skriv det eg meiner der og då. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Det gjør de fleste, kommenterer hva de ønsker. Men da kan dessverre ikke jeg svare på hva du lurer på eller følge din oppfordring. Kjenner ingen her 🤷🏻‍♀️

Nei, jeg aner ikke hvem som kjenner hvem, og jeg vil ikke gå på enkeltpersoner. Regner med at dem det gjelder, vet godt selv hvem de er🤷‍♀️ 

Det var du som gikk rimelig kjapt i forsvar, og kom med de påfølgende spørsmålene/anklagene. Jeg kjenner heller ingen her, hverken noen av Talla sine gamle venninner, eller noen av de brukerene du nevnte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ultimatum skrev:

Nei, jeg aner ikke hvem som kjenner hvem, og jeg vil ikke gå på enkeltpersoner. Regner med at dem det gjelder, vet godt selv hvem de er🤷‍♀️ 

Det var du som gikk rimelig kjapt i forsvar, og kom med de påfølgende spørsmålene/anklagene. Jeg kjenner heller ingen her, hverken noen av Talla sine gamle venninner, eller noen av de brukerene du nevnte. 

Vil si det er forskjell på forsvar og et oppriktig spørsmål? Jeg bare spør, om du følte det anklagende så beklager jeg det 🤷🏻‍♀️ Er vel sånn man får bedre forståelse hvordan andre tenker? Ved å stille spørsmål ..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pålur skrev:

Kjenner ingen her inne, såvidt jeg vet pga anonyme brukere. Det jeg helt sikkert vet er hva familie og slekt sier om henne, og det er utrolig likt det som blir skrevet her og det jeg selv ser av henne på Snap.

Samme her, jeg aner ikke hvem folk er, og det var det jeg trodde var litt av poenget. Syns det da ble litt merkelig når det ser ut som flere her kjenner hverandre. Men, jeg skal la den ligge 😊

Utrolig kjipt om din familie har hatt dårlige opplevelser med henne. Og jeg mener ikke å tråkke deg eller noen andre på tærne når jeg sier at; på grunn av de anonyme brukerene her inne, er det jo umulig å vite hva som er sant og ikke. Skjønner jo at du stoler på familie og slekt, det ville jeg gjort selv, men det blir likevel ikke sant for resten av brukerne her.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
7 minutter siden, Ispitonyou skrev:

Vil si det er forskjell på forsvar og et oppriktig spørsmål? Jeg bare spør, om du følte det anklagende så beklager jeg det 🤷🏻‍♀️ Er vel sånn man får bedre forståelse hvordan andre tenker? Ved å stille spørsmål ..

Joda, absolutt. Jeg oppfattet det anklagende, sikkert fordi noen av oss stadig blir satt i bås. Gikk nok litt i forsvar selv der, gitt. Takk for oppklaringen!😊

Endret av Ultimatum
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rot skrev:

Men alle kan vel enkel matte.

1 + 1 =? 

Det er ikke vanskelig å skjønne hvem som har gjort hva, når vedkommende gjentatte ganger har truet både i innlegg, og i innboks. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siwert
3 minutter siden, Baresierdet skrev:

Men alle kan vel enkel matte.

1 + 1 =? 

Det er ikke vanskelig å skjønne hvem som har gjort hva, når vedkommende gjentatte ganger har truet både i innlegg, og i innboks. 

Nå må du være så snill å slutte med den spekuleringa di. Hvor mange ganger skal folk måtte fortelle deg og flere at de ikke Talla? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...