Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1621 Del Skrevet 27. april 2020 14 minutter siden, BloodyMaryFairy skrev: Hensikten må vel være å finne ut den riktige identiteten til brukeren. Og hvem er det som er hissig på det? Jo @Såfii. Veldig, veldig merkelig sammentreff. Liten tro på bortforklaringer om at mange kan være interessert i å oute mobberne i denne tråden. Akkurat som denne tråden er no verre en AB og SE sine. Kan noen ringe blogg om toppbloggere, Adelina 😂 Hvorfor gjør ingen det? 😂😂 Hadde vært hysterisk!!!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 27. april 2020 Forfatter #1622 Del Skrevet 27. april 2020 Får håpe hun roer seg og ikke minst begynner å være ærlig. En mer ærlig talla trengs. Vi er mange som følger henne, som har fulgt henne fra start og mange som kjenner til henne. Synd hun føler hun må "legge på" og lyve for å virke mer interessant. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 27. april 2020 #1623 Del Skrevet 27. april 2020 Stiller forøvrig samme spørsmålet som @Ultimatum. Siden dere er en vennegjeng som kjenner hverandre inne her, hvorfor på død og liv må dere diskutere Talla her inne? Hvorfor ikke bare opprette en gruppe på face/snap? Cred til den som gir meg ett saklig svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1624 Del Skrevet 27. april 2020 3 minutter siden, Såfii skrev: Stiller forøvrig samme spørsmålet som @Ultimatum. Siden dere er en vennegjeng som kjenner hverandre inne her, hvorfor på død og liv må dere diskutere Talla her inne? Hvorfor ikke bare opprette en gruppe på face/snap? Cred til den som gir meg ett saklig svar. Hvor får du det fra at det er en vennegjeng her inne? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 27. april 2020 #1625 Del Skrevet 27. april 2020 5 minutter siden, Ispitonyou skrev: Hvor får du det fra at det er en vennegjeng her inne? Forstår jo det utfra ting som blir skrevet her da. Og tror faktisk det har blitt nevnt i tråden tidligere, at dere er fler som kjenner Talla her og «vet» tidligere historier om hva som er «rett og galt» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 27. april 2020 #1626 Del Skrevet 27. april 2020 9 minutter siden, Ispitonyou skrev: Hvor får du det fra at det er en vennegjeng her inne? Les innlegget til Ultimatum da, så skjønner du det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 27. april 2020 #1627 Del Skrevet 27. april 2020 9 minutter siden, Ispitonyou skrev: Hvor får du det fra at det er en vennegjeng her inne? Jeg kan svare angående spørsmålet jeg stilte tidligere her, om det er en vennegjeng eller om det bare er folk som kjenner til hverandre, vet jeg ingenting om. Men Snorkfrøken har blant annet skrevet at "alle" her inne vet hvem denne venninna med sykdomshistorien er, da regner jeg med at det er flere her som kjenner til både henne og hverandre. Mange er så ivrige på å diskutere uten innblanding fra oss andre, derfor må vel det være enklere å gjøre i en privat gruppe? Da kan deres "sannhet" få leve og diskuteres i fred mellom de som kjenner hverandre? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 27. april 2020 Forfatter #1628 Del Skrevet 27. april 2020 18 minutter siden, Såfii skrev: Stiller forøvrig samme spørsmålet som @Ultimatum. Siden dere er en vennegjeng som kjenner hverandre inne her, hvorfor på død og liv må dere diskutere Talla her inne? Hvorfor ikke bare opprette en gruppe på face/snap? Cred til den som gir meg ett saklig svar. Tenk hvis vi har begge deler ? 🤔🙃 Hvorfor skal ikke vi kunne delta i et forum og tråd der flere av følgerne hennes er? Vi er da ikke noe annerledes enn de fleste andre ukjente her. Er flere her som har kjennskap til talla ( enten via jobb ,skole , fritid ++) er ikke dermed sagt at vi kjenner hverandre personlig og er venner på SoMe. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1629 Del Skrevet 27. april 2020 6 minutter siden, Ultimatum skrev: Jeg kan svare angående spørsmålet jeg stilte tidligere her, om det er en vennegjeng eller om det bare er folk som kjenner til hverandre, vet jeg ingenting om. Men Snorkfrøken har blant annet skrevet at "alle" her inne vet hvem denne venninna med sykdomshistorien er, da regner jeg med at det er flere her som kjenner til både henne og hverandre. Mange er så ivrige på å diskutere uten innblanding fra oss andre, derfor må vel det være enklere å gjøre i en privat gruppe? Da kan deres "sannhet" få leve og diskuteres i fred mellom de som kjenner hverandre? Så da mener du det @snorkfrøken sier pålitelig? Da regner jeg med såfii er Talla, siden det mer eller mindre er hva du indirekte konkludere med. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 27. april 2020 #1630 Del Skrevet 27. april 2020 (endret) 5 minutter siden, Lolland78 skrev: Tenk hvis vi har begge deler ? 🤔🙃 Hvorfor skal ikke vi kunne delta i et forum og tråd der flere av følgerne hennes er? Vi er da ikke noe annerledes enn de fleste andre ukjente her. Er flere her som har kjennskap til talla ( enten via jobb ,skole , fritid ++) er ikke dermed sagt at vi kjenner hverandre personlig og er venner på SoMe. Men da slipper dere å bli "plaget" av oss Endret 27. april 2020 av Siwert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 27. april 2020 #1631 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Ispitonyou skrev: Så da mener du det @snorkfrøken sier pålitelig? Da regner jeg med såfii er Talla, siden det mer eller mindre er hva du indirekte konkludere med. Hva??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 27. april 2020 #1632 Del Skrevet 27. april 2020 4 minutter siden, Lolland78 skrev: Tenk hvis vi har begge deler ? 🤔🙃 Hvorfor skal ikke vi kunne delta i et forum og tråd der flere av følgerne hennes er? Vi er da ikke noe annerledes enn de fleste andre ukjente her. Er flere her som har kjennskap til talla ( enten via jobb ,skole , fritid ++) er ikke dermed sagt at vi kjenner hverandre personlig og er venner på SoMe. Hvordan i all verden vet du at det er flere som har kjennskap til henne enten via jobb, skole, fritid og at dere ikke kjenner hverandre personlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 27. april 2020 Forfatter #1633 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Såfii skrev: Hvordan i all verden vet du at det er flere som har kjennskap til henne enten via jobb, skole, fritid og at dere ikke kjenner hverandre personlig?? Da burde du lese tråden på nytt flere kjenner henne gjennom familiemedlemmer, jobb og skole. Tips : Les mer og skriv mindre. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1634 Del Skrevet 27. april 2020 2 minutter siden, Såfii skrev: Hvordan i all verden vet du at det er flere som har kjennskap til henne enten via jobb, skole, fritid og at dere ikke kjenner hverandre personlig?? Hvordan kan du ikke vite det? Er blitt nevnt av flere i løpet av trådens levetid. I tillegg er det logisk at noen har det mtp hennes jobb bla. Tidligere kunder f eks. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 27. april 2020 #1635 Del Skrevet 27. april 2020 3 minutter siden, Ispitonyou skrev: Så da mener du det @snorkfrøken sier pålitelig? Da regner jeg med såfii er Talla, siden det mer eller mindre er hva du indirekte konkludere med. Nei, på ingen måte. Men h*n bruker det som et argument til hvorfor alle bør forstå at denne "sannheten" faktisk er den rette. Jeg kjenner, så vidt jeg vet, ingen i denne tråden, og syns bare hele opplegget blir merkelig og enda mer mistenkelig når det er flere her som kjenner hverandre, og derfor støtter hverandres påstander. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1636 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Ultimatum skrev: Nei, på ingen måte. Men h*n bruker det som et argument til hvorfor alle bør forstå at denne "sannheten" faktisk er den rette. Jeg kjenner, så vidt jeg vet, ingen i denne tråden, og syns bare hele opplegget blir merkelig og enda mer mistenkelig når det er flere her som kjenner hverandre, og derfor støtter hverandres påstander. Så vidt jeg har lest er det ingen som sier de kjenner hverandre, men da kan man vel også konkludere med at dere, du, siwert og såfii kjenner hverandre? Og støtter oppunder hverandres påstander? 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1637 Del Skrevet 27. april 2020 4 minutter siden, Ultimatum skrev: Nei, på ingen måte. Men h*n bruker det som et argument til hvorfor alle bør forstå at denne "sannheten" faktisk er den rette. Jeg kjenner, så vidt jeg vet, ingen i denne tråden, og syns bare hele opplegget blir merkelig og enda mer mistenkelig når det er flere her som kjenner hverandre, og derfor støtter hverandres påstander. Les tråden. Det er ganske mange som har fortalt om personlig kunnskap til Talla gjennom diverse. Bla jobb som er nevnt. Det betyr ikke at vi alle kjenner hverandre personlig. Det henger ikke sammen. Kjenner du @Såfii og @Siwert? Hva med @SiwCharlotte eller @Siwgjest. Dere støtter oppunder hverandre og deler synspunkt. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultimatum Skrevet 27. april 2020 #1638 Del Skrevet 27. april 2020 10 minutter siden, Ispitonyou skrev: Så vidt jeg har lest er det ingen som sier de kjenner hverandre, men da kan man vel også konkludere med at dere, du, siwert og såfii kjenner hverandre? Og støtter oppunder hverandres påstander? Jeg har ikke sagt noe om hvem som kjenner hvem, så jeg forstår ikke hvorfor du skal dra den konklusjonen. Jeg syns det er merkelig når det skrives at "alle" her vet hvem den venninnen er, men du syns det er helt innafor? Jeg foreslo at den diskusjonen om venninna og alle synsingene rundt det da kunne tas på en privat side, der ingen "utenforstående" kan blande seg. Så slipper de det gjelder at vi gjentatte ganger sier at det kun blir spekulasjoner og rykter. Jeg kjenner nemlig ikke denne venninna, og kan derfor heller ikke stole på hva som er sant og ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ispitonyou Skrevet 27. april 2020 #1639 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, Ultimatum skrev: Jeg har ikke sagt noe om hvem som kjenner hvem, så jeg forstår ikke hvorfor du skal dra den konklusjonen. Jeg syns det er merkelig når det skrives at "alle" her vet hvem den venninnen er, men du syns det er helt innafor? Jeg foreslo at den diskusjonen om venninna og alle synsingene rundt det da kunne tas på en privat side, der ingen "utenforstående" kan blande seg. Så slipper de det gjelder at vi gjentatte ganger sier at det kun blir spekulasjoner og rykter. Jeg kjenner nemlig ikke denne venninna, og kan derfor heller ikke stole på hva som er sant og ikke. Men du synes det er helt innafor å sende «trusler» påstander og synsing i innboks til flere her inne? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BloodyMaryFairy Skrevet 27. april 2020 #1640 Del Skrevet 27. april 2020 4 minutter siden, Ultimatum skrev: Jeg har ikke sagt noe om hvem som kjenner hvem, så jeg forstår ikke hvorfor du skal dra den konklusjonen. Jeg syns det er merkelig når det skrives at "alle" her vet hvem den venninnen er, men du syns det er helt innafor? Jeg foreslo at den diskusjonen om venninna og alle synsingene rundt det da kunne tas på en privat side, der ingen "utenforstående" kan blande seg. Så slipper de det gjelder at vi gjentatte ganger sier at det kun blir spekulasjoner og rykter. Jeg kjenner nemlig ikke denne venninna, og kan derfor heller ikke stole på hva som er sant og ikke. I følge @Såfii og @Flettfrid så var det jo ikke så vanskelig å finne ut av hvem denne venninne var. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg