neiognei Skrevet 24. april 2020 #1541 Del Skrevet 24. april 2020 Den ene dagen i Quiz om seg selv: "Er jeg i økonomisk krise?" Tre dager seinere : direkte inne fra McDonalds med eldstemann. 😎 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1542 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Superjanne skrev: Hun burde tenke på den personen som jobber i barnevernet som følger henne på snap og som også leser her. Hun burde gi seg nå. Og dette at hun snakker om seg selv hele tiden som tredje person? det er Freaky 😕 Hva kaller personen seg her inne? Aldri fått med meg at det er noen som jobber i barnevernet her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1543 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, MiniMjau skrev: Takk, har jo ikke fått med meg noe av dette. Hun så jo veldig morsom og fresk ut, men bablet i vei om grønnmalte vegger? Fikk ikke noe ut av det, men greidde ikke skru av heller.... ikke inspirerende....det er ikke riktig ord.... Blir mye babling for deg vettu, når du aldri har fulgt henne før. Da ligger du jo litt etter kan man jo si. Men du kan jo selv få gjøre deg opp en mening om henne, og ikke spørre alle her inne om dems mening for vi har jo fulgt henne en stund. Gjør deg op en mening sjøøl ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 24. april 2020 #1544 Del Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 20.32, Kelso skrev: Ja selvfølgelig blir unger møkkete og river av seg klærne når det måtte passe, forskjellen er bare at de fleste legger det ikke ut på sosiale medier, i kanaler med tusenvis av seere. Men hvis du har så i mot Talla i seg sjøl, alt hun sier og gjør, slutt å bruk energi på henne da! Slutt å følg henne og la dama være i fred. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 24. april 2020 #1545 Del Skrevet 24. april 2020 På 23.4.2020 den 4.12, Miss.Wildfox skrev: Nei, men hun har jo allerede sagt at hun ikke kommer til å begynne å jobbe når det åpnes for det av hensyn til barnet med astma. Men om man er redd for å smitte barnet sitt så møter man ikke masse folk, farter rundt på kjøpesenter og lignende. Hele argumentet om å isolere barnet fra smitte faller på sin egen urimelighet med prioriteringene hun fremviser på snap. Nå holder vel hun avstand slik som alle andre. Litt vanskeligere å holde avstand når du skal tatovere ett menneske eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiasina Skrevet 24. april 2020 #1546 Del Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, Såfii skrev: Hva kaller personen seg her inne? Aldri fått med meg at det er noen som jobber i barnevernet her inne. Hvorfor ble det så interessant for deg..?🤔 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 24. april 2020 #1547 Del Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Superjanne skrev: Jeg også synes kanskje dette begynner gå litt over stokk og stein, hun er bare et menneske som alle oss andre. Ja nettopp, det mener jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 24. april 2020 #1548 Del Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Siwert skrev: Nå holder vel hun avstand slik som alle andre. Litt vanskeligere å holde avstand når du skal tatovere ett menneske eller? Det er vel ikke noe verre for de som tatoverer enn for frisører, hudpleiere, tannleger osv. De må jo forholde seg til retningslinjene som alle andre. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 24. april 2020 #1549 Del Skrevet 24. april 2020 På 22.4.2020 den 21.18, Lolland78 skrev: Spleisen hun opprettet der målet var 100.000kr i første omgang. De pengene var kun til å få betalt avdrag på gjelda i 2mnd ca. Men Hun brukte penger på dyr mat, maling til gangen og div så folk begynte å rapportere denne spleisen og folk stilte spørsmål til henne. Hun valgte å sette ned tiden og avsluttet den på 38tusen. Det er ikke mange uker siden den ble avsluttet. Målet var IKKE 100 tusen. Det var ett beløp hun satte fordi spleisen krevde ett beløp. Hun sa det på snap når hun lagde spleisen. Var aldri sagt av henne at hun skulle ha inn 100tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1550 Del Skrevet 24. april 2020 28 minutter siden, Tiasina skrev: Hvorfor ble det så interessant for deg..?🤔 Fordi jeg lurer på om det kun er for «skremselspropaganda» ovenfor Talla og jeg har vært i tråden her leenge (ikke kommentert alltid) men har aldri sett noe om barnevern her inne. Også er det dårlig og si det hvis det ikke stemmer da selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Siwert Skrevet 24. april 2020 #1551 Del Skrevet 24. april 2020 26 minutter siden, Lunabelle skrev: Det er vel ikke noe verre for de som tatoverer enn for frisører, hudpleiere, tannleger osv. De må jo forholde seg til retningslinjene som alle andre. Ja men når folk sier at hun drar rundt på kjøpesenteret, møter andre folk osv så regner jeg med at de ikke kliner seg innpå folk og vasker seg godt etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1552 Del Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Superjanne skrev: Viss du tror at et forum med så mange tusen medlemmer ikke har noen som er ansatt i BV må du være ganske naiv. Selvfølgelig tror jeg at det kan være barnevernsansatte inne på ett forum, men jeg tviler på at de sitter inne å slenger med leppa inne på en tråd om en bestemt person. Håper ihvertfall ikke det og at de har mer mellom øra enn som så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 24. april 2020 #1553 Del Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Såfii skrev: Selvfølgelig tror jeg at det kan være barnevernsansatte inne på ett forum, men jeg tviler på at de sitter inne å slenger med leppa inne på en tråd om en bestemt person. Håper ihvertfall ikke det og at de har mer mellom øra enn som så. Det er nettopp fordi de ikke slenger med leppa, at du ikke vet hvem vedkommende er. Og det er sånn det skal være også. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1554 Del Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, Lunabelle skrev: Det er nettopp fordi de ikke slenger med leppa, at du ikke vet hvem vedkommende er. Og det er sånn det skal være også. Så hvordan vet for eksempel du da, hvem vedkommende er? Du vet jo ikke 100% om barnevernsansatte slenger med leppa eller ei?! Jeg heller vet ikke det, jeg sa jeg TVILER på at de gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1555 Del Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, Superjanne skrev: Da tror jeg du misforsto meg. Selvsagt skriver ikke personen i denne tråden. Hvordan vet du det så «selvsagt»? En person som kommenterer drit her inne, kan jo for alt vi vet jobbe i barnevernet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1556 Del Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Superjanne skrev: Det hadde vel vært en smule uprofesjonelt. Det er jeg jo veldig enig med deg i! Men hvordan skal vi få vite at de jobber i barnevernet hvis de skriver drit? De kan jo gjemme seg bak tastaturet og være anonyme - på lik linje som oss. Derfor finner vi jo aldri ut av om det er uprofesjonelt. Det sitter jo folk her inne som jobber i helsevesenet, altså med MENNESKER som lirer av seg masse dritt. Er ikke det uprofesjonelt også da? Er jo ikke så veldig mye annerledes fra å jobbe i barnevernet med tanke på uprofesjonaliteten. Så.. ikke la deg sjokkere lengre. Menneskeheten er ganske ond også på mange måter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1557 Del Skrevet 24. april 2020 Hvorfor skal de som jobber i helsevesenet skrive drit da? Referer til «neiognei» blant annet, som jobber i helsevesenet som lirer av seg mye kvalme her. De som jobber i barnevernet skriver sikkert drit på lik linje som andre her - at de ikke liker måten Talla fremstiller seg selv på. Poenget her er at jeg prøver å fortelle deg om uavhengig om man jobber i helsevesenet, er barnehagelærer eller jobber i barnevernet så finnes det mennesker som skriver mye dritt på nett. Du påstår at «selvsagt skriver ikke denne personen i tråden» og det kan man aldri vite. Skjønner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Såfii Skrevet 24. april 2020 #1558 Del Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, Superjanne skrev: Ja ser den, nei man må bare rett og slett ha tillit til at de oppfører seg, som igrunn alle skulle hatt gjort her inne. Noen skulle nok sett seg selv fra den andre siden innimellom ja. Så enig med deg! 🙌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 24. april 2020 #1559 Del Skrevet 24. april 2020 2 timer siden, Siwert skrev: Nå holder vel hun avstand slik som alle andre. Litt vanskeligere å holde avstand når du skal tatovere ett menneske eller? Godt mulig hun overholder 2m regel, men å være så hysterisk på å ikke ta sjanser i forhold til jobb samt ikke sende barn i barnehagen selv om det skal være greit på bakgrunn av astma og frykt for smitte.. Samtidig som man ikke overholder øvrige anbefalinger som maks 5 personer i gruppe utendørs. Kart og terreng henger ikke sammen. 2 timer siden, Siwert skrev: Målet var IKKE 100 tusen. Det var ett beløp hun satte fordi spleisen krevde ett beløp. Hun sa det på snap når hun lagde spleisen. Var aldri sagt av henne at hun skulle ha inn 100tusen. Vel, greit nok at summen må fastsettes. Men hun sa også at beløpet fint kunne utvides. Så håpet var jo å få inn mer enn 100.000kr. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 24. april 2020 Forfatter #1560 Del Skrevet 24. april 2020 5 timer siden, Siwert skrev: Målet var IKKE 100 tusen. Det var ett beløp hun satte fordi spleisen krevde ett beløp. Hun sa det på snap når hun lagde spleisen. Var aldri sagt av henne at hun skulle ha inn 100tusen. Hun sa " jeg har satt målet 100.000 men det kan selvfølgelig justeres opp. Altså dette er kun til avdragene på gjelda for 2mnd " 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg