Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

20 minutter siden, Huder skrev:

Hvorfor sletter hun følgerne sine fra snap ? Var verken frekk eller ufin mot henne 😂

Hvis man har sagt meningen sin eller stilt spørsmål hun ikke setter pris på, så sletter hun dem. Det er kun henne som har lov til å si det hun mener , føler og syns. Og alle må nikke og klappe for henne. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Lolland78 skrev:

Hvis man har sagt meningen sin eller stilt spørsmål hun ikke setter pris på, så sletter hun dem. Det er kun henne som har lov til å si det hun mener , føler og syns. Og alle må nikke og klappe for henne. 

At hun orker .. Hun burde vært fratatt retten til å ha Snapchat, å generelt wifi. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Huder skrev:

At hun orker .. Hun burde vært fratatt retten til å ha Snapchat, å generelt wifi. 

Ja. Håper hun blir tatt for alle disse løgnene hun serverer. Men igjen, stiller man kritiske spørsmål rundt det så blir man slettet 🤦‍♀️ 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.4.2020 den 15.41, Chroma skrev:

Det er en skikkelig uting å bruke «psykiske lidelser» som et skjellsord! Vær så snill å slutt med det, Talla! 

Helt enig! Der kjente jeg at jeg ble skikkelig skuffa over henne. Jeg trodde hun var bedre enn det.. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Huder skrev:

Lett å gjennomskue dårlig arbeidsmoral her. Barn med astma kan altså veldig trygt gå i barnehagen. De er ikke en gang i risikogruppen for covid-19. 

Vi har vel fått med oss 1 innleggelse av denne jentungen siden hun ble født, den gang med RS. Dersom barnet hennes hadde alvorlig astma, ville hun vært innlagt MANGE flere ganger, samt hatt utstyr som eks forstøver OL. Talla hadde vist oss både innleggelsene å medisinsk utstyr dersom jentungen hadde hatt det! 

Hilsen Sykepleier på barne avd. 

Jeg troooor retningslinjene nå i første omgang sier at barn som har velregulert astma kan dra, men at de som det er usikkert med, som ikke har noen ordentlig fungerende behandling, de skal være hjemme foreløpig. 

Men uansett så er det jo ikke her snakk om å sende barnet i bhg engang, bare at mora skal dra på jobb. Faren er jo hjemme. 

Er så tullete at det går ikke an. 

Endret av neiognei
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, EvenBeinlaus skrev:

Hvorfor tar hun seg ikke jobb på kiwi? Hun kan jo ikke tatovere.

Ser vel for deg henne med sjef og satte arbeidstider..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, neiognei skrev:

Jeg troooor retningslinjene nå i første omgang sier at barn som har velregulert astma kan dra, men at de som det er usikkert med, som ikke har noen ordentlig fungerende behandling, de skal være hjemme foreløpig. 

Men uansett så er det jo ikke her snakk om å sende barnet i bhg engang, bare at mora skal dra på jobb. Faren er jo hjemme. 

Er så tullete at det går ikke an. 

Kan ikke sende ungen i barnehagen fordi hu er redd for smitte? Men å dra ungen på kjøpesenter er greit? 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er alltid så lei av spørsmål og så lei av å gjenta flere ganger omdagen hvilken grønnfarge hun har på veggene. 

Da burde hun kanskje slutte å snappe. 

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Siwert skrev:

Men det er jo Ikke lov å tatovere enda

Nei, men hun har jo allerede sagt at hun ikke kommer til å begynne å jobbe når det åpnes for det av hensyn til barnet med astma. Men om man er redd for å smitte barnet sitt så møter man ikke masse folk, farter rundt på kjøpesenter og lignende. Hele argumentet om å isolere barnet fra smitte faller på sin egen urimelighet med prioriteringene hun fremviser på snap. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jodaneida skrev:

Hun er alltid så lei av spørsmål og så lei av å gjenta flere ganger omdagen hvilken grønnfarge hun har på veggene. 

Da burde hun kanskje slutte å snappe. 

Jeg er dritt lei av å høre om den grønnfarga.. Den fargen har fulgt meg i 10 år, det blir ikke noe hjem før jeg får den fargen på veggen, bla bla bla 😫 Ser jo på Instagram at det ikke stemmer, ho hadde ikke den farga på stua si i 2015, jeezez! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, MzMe skrev:

Kan ikke sende ungen i barnehagen fordi hu er redd for smitte? Men å dra ungen på kjøpesenter er greit? 

Var ungen med? Så bare henne og eldste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Janne Lise skrev:

Jeg er dritt lei av å høre om den grønnfarga.. Den fargen har fulgt meg i 10 år, det blir ikke noe hjem før jeg får den fargen på veggen, bla bla bla 😫 Ser jo på Instagram at det ikke stemmer, ho hadde ikke den farga på stua si i 2015, jeezez! 

Hun skal jo være så unik.. ikke ha det som alle andre 🙄 Og ikke ha det som alle andre har... 🙄 for nå for tiden er det ingen andre som har hvite Filasko.. ingen.. 🙄😂

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Hesya skrev:

Hun skal jo være så unik.. ikke ha det som alle andre 🙄 Og ikke ha det som alle andre har... 🙄 for nå for tiden er det ingen andre som har hvite Filasko.. ingen.. 🙄😂

Ingen som har grønt i stua heller. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Hesya skrev:

🤣🙈 

Skjønner ikke den juginga hennes jeg altså, men det er vel for å fremheve seg selv 😫🙈

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
23 minutter siden, Janne Lise skrev:

På april 2015 ser det ut som hun har grønt i stua. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, neiognei skrev:

Ingen som har grønt i stua heller. 

Er nok mange det, slike farger er veldig populære nå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Flettfrid skrev:

Er nok mange det, slike farger er veldig populære nå.

Tror nok det var ment som ironi. 😅

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Flettfrid skrev:

På april 2015 ser det ut som hun har grønt i stua. 

Vanskelig å se, har ihvertfall ikke grønn stue/spisestue senere i 2015.. Men jeg vet ikke.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...