Gå til innhold

Talla (snapchat)

Lolland78

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner svært mange i samme bransje som Talla, og ser ikke en eneste en oppføre seg som hun gjør i sosiale medier. Dette er fine folk som er seriøse, og verdsetter yrket og kundene sine. Jeg hadde aldri gått til en bedrift som har slik oppførsel, uansett hvilken bedrift det skulle være. Hadde frisøren min, eller fastlegen min hold på sånn, ville jeg ha byttet på dagen. Og at Talla selv ikke forstår at dette er helt bak mål av henne, er for meg ufattelig. Timesvis med utlevering av det ene og det andre, tigging, skitsnakk og aggressiv oppførsel vitner om fryktelig lite selvinnsikt. 

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Jeg kjenner svært mange i samme bransje som Talla, og ser ikke en eneste en oppføre seg som hun gjør i sosiale medier. Dette er fine folk som er seriøse, og verdsetter yrket og kundene sine. Jeg hadde aldri gått til en bedrift som har slik oppførsel, uansett hvilken bedrift det skulle være. Hadde frisøren min, eller fastlegen min hold på sånn, ville jeg ha byttet på dagen. Og at Talla selv ikke forstår at dette er helt bak mål av henne, er for meg ufattelig. Timesvis med utlevering av det ene og det andre, tigging, skitsnakk og aggressiv oppførsel vitner om fryktelig lite selvinnsikt. 

Enig. Veldig lett å skylde på "alle andre gjør sånn derfor er det greit at jeg også gjør sånn". Kjempebra det... 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Enig. Skjønner at min faste tattofyr også har det vanskelig på grunn av situasjonen nå, men han klager ikke.... Useriøst, kunne ikke falt meg inn å ta en tattoo hos henne. 

Men på mange måter er dette litt trist. Alle som følger snappen skjønner at hun har store problemer og istedet for å feks. ta det som skrives i denne tråden til seg,  graver hun sin egen grav dypere og dypere. Kunne egentlig ønske hun bare kunne innse selv at hun ikke har noe på SoMe å gjøre, hun driter seg jo bare ut og ødelegger for seg selv og ryktet sitt som tattoartist. 

Jeg begynte i utgangspunktet å følge henne fordi jeg liker å se tatoveringer, men det har det ikke vært mye av gitt 🙈

Endret av my82
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke tvil om at Talla både har lest og forsvart seg her inne. Skjønner ikke hvorfor hun lyger om det. Er enig i at noe av kritikken her inne er vel hard, men forstår likevel hvorfor den kommer. Syns forøvrig alle kan tenke seg om hvordan vi formulerer oss om andre.

"Snakk alltid sant, så slipper man å huske på hva man har sagt tidligere." Er jo her mye av problemet ligger. "Alt" av tidligere uttalelser er fortsatt å finne på nett om man leter, og mye stemmer ikke lenger.

Hun sier noe, er så bastant og mener hun alltid står for det hun sier. Så går det noen dager, uker eller måneder så har hun totalt snudd på flisa. Fra de små tingene, til de virkelig store..som f.eks hvem hun mener hun er mamma til.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, my82 skrev:

Enig. Skjønner at min faste tattofyr også har det vanskelig på grunn av situasjonen å, men han klager ikke.... Useriøst, kunne ikke falt meg inn å ta en tattoo hos henne. 

Men på mange måter er dette litt trist. Alle som følger snappen skjønner at hun har store problemer og istedet for å feks. ta det som skrives i denne tråden til seg,  graver hun sin egen grav dypere og dypere. Kunne egentlig ønske hun bare kunne innse selv at hun ikke har noe på SoMe å gjøre, hun driter seg jo bare ut og ødelegger for seg selv og ryktet sitt som tattoartist. 

Jeg begynte i utgangspunktet å følge henne fordi jeg liker å se tatoveringer, men det har det ikke vært mye av, gitt 🙈

Det er useriøst og uprofesjonelt å utlevere seg så til de grader som hun gjør. Som kunde ønsker ikke jeg å vite så mye om min tatovør, frisør eller butikkansatt for den saks skyld. Det blir problematisk og flaut. Samme med mennesker som jobber i det offentlige, de kan ikke holde på sånn. Arbeidsgiver hadde aldri godtatt det. Hun er bedriftens ansikt utad, og det er ikke til bedriftens fordel for å si det sånn. Man tilbringer ofte timesvis i stolen hos tatovøren, og det er ett tillitsforhold som må være tilstede. Talla virker ustabil, useriøs og fryktelig impulsstyrt. Ikke gode kvaliteter hos en tatovør. 

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun snakker jo direkte hit. Stakkars de følgerne som ikke har lest denne tråden og som er helt oppslukt i alle løgnene. Bare sutring og klaging på det som skrives her selv om hun ABSOLUTT ikke bryr seg. 🙄😂

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, Blomstertapet skrev:

Hun snakker jo direkte hit. Stakkars de følgerne som ikke har lest denne tråden og som er helt oppslukt i alle løgnene. Bare sutring og klaging på det som skrives her selv om hun ABSOLUTT ikke bryr seg. 🙄😂

Jada, klag hver dag, time ut og time inn. Men bryr seg nada da. Kart møt terreng. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chroma
18 minutter siden, panzerpølsa skrev:

Det er useriøst og uprofesjonelt å utlevere seg så til de grader som hun gjør. Som kunde ønsker ikke jeg å vite så mye om min tatovør, frisør eller butikkansatt for den saks skyld. Det blir problematisk og flaut. Samme med mennesker som jobber i det offentlige, de kan ikke holde på sånn. Arbeidsgiver hadde aldri godtatt det. Hun er bedriftens ansikt utad, og det er ikke til bedriftens fordel for å si det sånn. Man tilbringer ofte timesvis i stolen hos tatovøren, og det er ett tillitsforhold som må være tilstede. Talla virker ustabil, useriøs og fryktelig impulsstyrt. Ikke gode kvaliteter hos en tatovør. 

Dette er gode poeng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gulelefant

Hører man det samme mange nok ganger, er det ofte lurt å faktisk tenke litt over seg selv - men det gjelder ikke for Talla, som mye annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er det ikke veldig rart at hun i en periode ble nektet å treffe F? Hvem i h*****e kan egentlig nekte henne å treffe forloveden sin, en godt voksen mann, som hun har små barn sammen med? Skjønner det med dødsfall i familien, men derfra til at hun blir nektet å treffe han? Synes det er så rart. Hadde liksom ikke han noe han skulle ha sagt oppi det hele? 

Jeg skjønner ingenting av logikken i dette jeg, og hva er det egentlig som får Talla til å tro at hun er influencer? Skjønner at hun gjerne ønsker å bli det, men å man ikke da tåle å få litt negative tilbakemeldinger nr hun velger å dele det hun gjør. 

Har spurt henne om et helt vanlig spørsmål en eneste gang, angående farge på veggen... da fikk jeg et skikkelig surt svar om at dette hadde hun svart på før.... Og med sånn kommunikasjon ser hun for seg å kunne leve av Some. Jaja.... 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Chroma skrev:

Dette er gode poeng. 

Noe hun burde ta i betraktning både for henne selv, familien og bedriftens fremtid. All oppmerksomhet er ikke god oppmerksomhet, og det hun har vist de siste ukene er rett og slett sjokkerende. Jeg har ingenting personlig i mot hverken Talla eller jobben hennes, men jeg ville aldri lagt igjen en krone i dette sirkuset. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo tydelig at denne karantene/isolasjonstiden tærer på henne, noe som er forståelig. Men hun har endret seg my de siste 3 ukene, absolutt ikke på en positivt måte. Hadde nok vært bra å ta en pause fra nett/tlf og heller prøve å gjøre ting som er positivt for hode/psyken og familien. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Flettfrid skrev:

Det er jo tydelig at denne karantene/isolasjonstiden tærer på henne, noe som er forståelig. Men hun har endret seg my de siste 3 ukene, absolutt ikke på en positivt måte. Hadde nok vært bra å ta en pause fra nett/tlf og heller prøve å gjøre ting som er positivt for hode/psyken og familien. 

Jeg håper hun leser igjennom de seriøse tilbakemeldingene hun får her, og tar til seg det som er konstruktiv kritikk og reelle råd. Skal hun ha en bedrift å komme tilbake til, må noe endre seg med måten hun fremmer både seg selv og det hun driver med. I en bransje med mange om beinet, kommer hun dessverre fryktelig dårlig ut her. Og vil nok ende med drop in, og mindre oppdrag. Da de som virkelig legger tid og penger i dette, aldri vil ende opp hos henne sånn som ståa er. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva i alle dager snakker hun om.. at folk ønsker å være som henne ?🤔  jeg har møtt henne en gang.. å  det var hun som sa jeg burde gå inn på kvinneguiden å lese for der står det mye rart om henne...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke: hvor har hun snakket til KG? Og når? Har sjekket snap og insta, men har ikke hørt noe spesielt myntet hit.. (kan være jeg som er døv og, hørte egentlig ikke så nøye) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, GulSitron skrev:

Jeg skjønner ikke: hvor har hun snakket til KG? Og når? Har sjekket snap og insta, men har ikke hørt noe spesielt myntet hit.. (kan være jeg som er døv og, hørte egentlig ikke så nøye) 

hun tar jo opp ting på snappen ikke lenge etter det er blitt kommentert her inne,. hun sier ikke ordet kvinneguiden, men man klarer jo lese mellom linjene

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ingenting av den spleisen.

Hun har mye gammel gjeld, og den betaler hun fint da hun har lønn? Men hun har jo hatt fri i flere uker pga et barn uten lønn, og da klarte hun å betjene den? Men når viruset kom og alt stengte så var det en krise for økonomien hennes nesten på dagen? Og da trengte hun et titalls tusen for å kun dekke det månedlige avdragene, fordi det har ikke gått til inkasso?

Jeg skjønner seriøst ingenting jeg..

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RockOn skrev:

Hun har mye gammel gjeld, og den betaler hun fint da hun har lønn? Men hun har jo hatt fri i flere uker pga et barn uten lønn, og da klarte hun å betjene den? Men når viruset kom og alt stengte så var det en krise for økonomien hennes nesten på dagen? Og da trengte hun et titalls tusen for å kun dekke det månedlige avdragene, fordi det har ikke gått til inkasso?

hun spinner løgner kjappere enn folk blunker... fra det ene til det andre...

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, GulSitron skrev:

Det er en gjenganger at noen timer etter at noe er blitt sagt her så adresserer hun det. Samme prosedyre gang på gang. Hun har også folk her inne som "velmenende" rapporterer det som blir skrevet her til henne. Selv om hun gang på gang ber om at de ikke skal gjøre det. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, RockOn skrev:

Hun brukte nok opp bufferen de 2 ukene hun var hjemme før coronaen stengte ned landet. 

Tenkte nok ikke over muligheten for at det kunne skje og levde som vanlig/brukte penger som vanlig de 2 ukene, med tanke på at hun skulle begyne å jobber igjen. Men så ble studioet stengt av staten. 

Krisen lå nok der allerede før staten stengte studioet, men ble for alvor ett problem når hun plutselig ikke fikk mulighet til å jobbe. 

Tror denne krisen kom som julekvelden på kjærringa for mange med f.eks Enkletmannsforetak, mange driver nok uten særlig overskudd og buffer. Men de aller aller fleste roper ikke ut om det og driver på slik hun gjør. 

Endret av Flettfrid
Rettet skrivefeil
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...