Mowepe Skrevet 4. april 2020 #1001 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Ny ranting om NAV. Talla bruker ord som «jævla NAV» fordi hun ikke blir prioritert. De kan de ikke ha så mye å gjøre at hun ikke får svar på noen av sine søknader som er akutte og prekære. Forteller også at hun har søkt på alt som kan søkes om, selv om hun ikke kvalifiserer til det. Vel der har du jo bidratt til økt behandlingstid selv, for alt må jo behandles. Hvorfor sprenge kapasiteten til NAV ytterligere ved å søke om stønader du ikke kvalifiserer til?! Og som hun sier, Bamble er ikke stort. Når hun da har fått sponset 40.000kr via spleis står det bedre stilt til hos henne enn veldig mange andre. Krisepakken og akutt sosial stønad er vitterlig for å dekke livsopphold og utgifter, ikke gammel gjeld. Klart folk har fått med seg at hun har fått penger. På tide å roe ned litt. Altså jeg blir helt matt... hun kan ikke tro at nav hjelper med et øre så lenge hun har hus, bil og nettopp fått 40000 på spleis... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #1002 Del Skrevet 4. april 2020 nå sitter hun å forsvarer seg for at hun sa jævla nav.. siden noen tydeligvis har kommentert det😂 og mener det er noe galt med nav systemet ... herregud.. meg meg meg... å mener dem prioriterer feil.. jesus heller talla.... 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemor74 Skrevet 4. april 2020 #1003 Del Skrevet 4. april 2020 Mene nav ikke burde prioritere de som skal ha dagpenger ?!?! Neivel så det er liksom mer krise for tallatroll enn andre ? Å hun gnei seg i ansiktet å sa hvis noen vil støtte så er a ikke stolt nok til å si nei . At det var krise i F sin familie kan vel verken nav eller coronaviruset no for . Å at hun har ett barn i risikosonen så kan vel barnet være hjemme med far ? Hun sier hun ikke orker / klarer å være kreativ nå pga at alle barna er hjemme . Men hun kan vel reise bort på jobb om hun er alene i lokalet for å tegne eller forberede . Det er vel ikke ulovlig . Men det gidder hun ikke . Heller klage på snap å skylde på andre fordi hun avslutta spleisen tidligere . Å den eneste grunnen til at hun avslutta den tidligere er for at hun ville ha kloa i de pengene fortest mulig !! Hun sier jo ofte at hun ikke verken leser her eller bryr seg om kritikk. Hvorfor dreit hun ikke da i Negative kommentarene hun fikk pga spleisen da ? . Logikken hennes må ha fått corona trur jeg 🙈 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 4. april 2020 #1004 Del Skrevet 4. april 2020 Er denne F en type med samme (lave) moral eller? 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. april 2020 #1005 Del Skrevet 4. april 2020 10 minutter siden, Kristanna skrev: Er denne F en type med samme (lave) moral eller? Det kan se sånn ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulelefant Skrevet 4. april 2020 #1006 Del Skrevet 4. april 2020 «Jeg prater for at dere skal lytte til meg» men helst ikke svare meg😂 Talla du Talla, du er ikke frisk. God bedring🤦🏼♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 4. april 2020 #1007 Del Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, Gulelefant skrev: «Jeg prater for at dere skal lytte til meg» men helst ikke svare meg😂 Talla du Talla, du er ikke frisk. God bedring🤦🏼♀️ Ja og hu vil satse på sosiale medier 😅 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #1008 Del Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, Mellion skrev: Ja og hu vil satse på sosiale medier 😅 hun kommer nok ikke langt der slik som hun behandler følgerne sine....😂 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 4. april 2020 #1009 Del Skrevet 4. april 2020 Meld deg på luksus fellen du talla, der får du både hjelp og ikke minst det du elsker FAME!🙄😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #1010 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 1 time siden, Mowepe skrev: Altså jeg blir helt matt... hun kan ikke tro at nav hjelper med et øre så lenge hun har hus, bil og nettopp fått 40000 på spleis... Ja, et hus som at på til står tomt, mens hun leier dyrt, med sjøutsikt, lekerom til barna og what not. Endret 4. april 2020 av neiognei 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #1011 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Nav burde ha skjema klart, i tilfelle, men hun har ikke penger i en bufferkonto, Just in case. 🤷♀️ Hadde bedriften vært nyoppstartet hadde jeg skjønt det, men hun har holdt på i maaaange år. Endret 4. april 2020 av neiognei 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #1012 Del Skrevet 4. april 2020 2 minutter siden, neiognei skrev: Ja, et hus som at på til står tomt, mens hun leier dyrt, men sjøutsikt, lekerom til barna og what not. herregud ja... er helt vilt.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #1013 Del Skrevet 4. april 2020 sånn som hun sitter å gjør narr av NAV håper jeg nesten ikke hun får ei krone.. for ei egosentrisk dame ass.. blir kvalm! 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. april 2020 #1014 Del Skrevet 4. april 2020 2 minutter siden, neiognei skrev: Nav burde ha skjema klart, i tilfelle, men hun har ikke penger i en buffer konto, Just in case. 🤷♀️ Hadde bedriften vært nyoppstartet hadde jeg skjønt det, men hun har holdt på i maaaange år. Det virker som hun tror at det er bare hun i hele landet som har det vanskelig nå. Det er ihvertfall ingen andre som har det så tøft som henne. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #1015 Del Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, Lunabelle skrev: Det virker som hun tror at det er bare hun i hele landet som har det vanskelig nå. Det er ihvertfall ingen andre som har det så tøft som henne. Nei, så klart ikke. Hun må fremst i køen vettu. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 4. april 2020 #1016 Del Skrevet 4. april 2020 2 minutter siden, neiognei skrev: Nei, så klart ikke. Hun må fremst i køen vettu. Og hun sitter og sier at det er urettferdig at de som har et AS har krav på dagpenger. Det er jo bare rett og rimelig. De er ansatte i eget selskap, har betalt arbeidsgiveravgift og sosiale utgifter for å være ansatt. Hun kan bare skylde seg selv for at hun ikke har satset 30 000,- i aksjekapital og etablert et AS hun også. Men da har hun heller valgt billigste selskapsform, og nå som hun da også står et stykke bak i køen så skylder hun på systemet og alle andre. Først meg selv og så meg selv! 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #1017 Del Skrevet 4. april 2020 Ehm. Hun søkte på dagpenger før det ble sagt at de med ENK ikke får det. Sier hun "i sitt forsvar". Men de med enkeltmannsforetak har vel aldri hatt rett på dagpenger. Løgn på løgn på løgn på løgn. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoppeLiten Skrevet 4. april 2020 #1018 Del Skrevet 4. april 2020 Hun snakker som om Norge har vært stengt i maaange måneder og at hun ikke har fått lønn like lenge. Det er kun snakk om noen få uker, enda, det burde hun faktisk ikke merke økonomisk om hun hadde hatt kontroll! Når man i tillegg har «røvet» til seg 40’000kr på spleis burde hun i teorien ha det ganske greit akkurat nå. og den fiklingen med håret- hjeeeeelp! 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litenoggod Skrevet 4. april 2020 #1019 Del Skrevet 4. april 2020 Kjære talla. Skaff deg heller en butikk jobb enn å sitt hjemme å klage over samfunnet vårt og slutt å skyld på at du har barn i risikogruppe. Mange som jobber i samfunnskritiske jobber som har barn som er syke og langt mer syke enn astma. 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 4. april 2020 #1020 Del Skrevet 4. april 2020 12 minutter siden, Litenoggod skrev: Kjære talla. Skaff deg heller en butikk jobb enn å sitt hjemme å klage over samfunnet vårt og slutt å skyld på at du har barn i risikogruppe. Mange som jobber i samfunnskritiske jobber som har barn som er syke og langt mer syke enn astma. Og det er jo kun muligens astma. Hun ville heller sette ungen på astmamedisin enn å prøve å utelukke dyreallergi. Skaffet seg til og med hund! 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg