Lunabelle Skrevet 4. april 2020 #981 Del Skrevet 4. april 2020 14 minutter siden, Hønemor74 skrev: Hvis hun får det til å se så bra ut ved å fixe sine egne negler så skjønner jeg ikke hvorfor hun ikke bare gjør det selv . Her har hun nok fått hjelp av negledama Helt klart! Og hun undervurderer følgerne sine hvis hun tror at de lar seg lure. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. april 2020 #982 Del Skrevet 4. april 2020 Fra å ikke ha penger til mat til å ha penger til å bestille opp Bohemen merch som gensere, kaffekopper og diverse. Smart måte å bruke spleispenger på. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. april 2020 Forfatter #983 Del Skrevet 4. april 2020 Hun som ikke kunne møte folk fordi hun har ei i risikogruppa. Hun er veldig mye ute til å være så bekymret 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #984 Del Skrevet 4. april 2020 og til alle som sa at hun hadde di grønne negla under di gule, siden jeg påpekte at hun var skitten ? Di er helt gule både under og over idag... så jo hun var skitten! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 4. april 2020 #985 Del Skrevet 4. april 2020 1 time siden, Miss.Wildfox skrev: Fra å ikke ha penger til mat til å ha penger til å bestille opp Bohemen merch som gensere, kaffekopper og diverse. Smart måte å bruke spleispenger på. Betale for å reklamere for hennes firma? Hvem gidder det'a? Ikke jeg hvert fall. Det er sånt hun burde gitt bort til familie/venner/kunder det... 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #986 Del Skrevet 4. april 2020 15 minutter siden, Hesya skrev: Betale for å reklamere for hennes firma? Hvem gidder det'a? Ikke jeg hvert fall. Det er sånt hun burde gitt bort til familie/venner/kunder det... nei si det,,, jeg syns det helt drøyt. at hun ikke ser det selv ? eller kansje ikke hun evner å se det.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. april 2020 #987 Del Skrevet 4. april 2020 4 minutter siden, Mowepe skrev: nei si det,,, jeg syns det helt drøyt. at hun ikke ser det selv ? eller kansje ikke hun evner å se det.. I egne øyne er en person med den typen personlighet suveren, de evner ikke å se egne handlinger. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mowepe Skrevet 4. april 2020 #988 Del Skrevet 4. april 2020 Akkurat nå, Tessa12 skrev: I egne øyne er en person med den typen personlighet suveren, de evner ikke å se egne handlinger. skjønner det her... er jo ganske villt... er jo bare penger som står i huet på den dama.. enda ikke sagt takk til alle som har bidratt til spleisen... har ikke hørt noe mer om den etter den ble avsluttet 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tessa12 Skrevet 4. april 2020 #989 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 11 minutter siden, Mowepe skrev: skjønner det her... er jo ganske villt... er jo bare penger som står i huet på den dama.. enda ikke sagt takk til alle som har bidratt til spleisen... har ikke hørt noe mer om den etter den ble avsluttet Penger, makt, oppmerksomhet(uavhengig av god eller dårlig) og tydeligvis en tanke om at alle er mindre begavet. Og ang spleisen, det er helt forkastelig å behandle «givere» på den måten. Uten noe form for ydmykhet eller takknemlighet. Endret 4. april 2020 av Tessa12 Tillegg 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. april 2020 #990 Del Skrevet 4. april 2020 Ny ranting om NAV. Talla bruker ord som «jævla NAV» fordi hun ikke blir prioritert. De kan de ikke ha så mye å gjøre at hun ikke får svar på noen av sine søknader som er akutte og prekære. Forteller også at hun har søkt på alt som kan søkes om, selv om hun ikke kvalifiserer til det. Vel der har du jo bidratt til økt behandlingstid selv, for alt må jo behandles. Hvorfor sprenge kapasiteten til NAV ytterligere ved å søke om stønader du ikke kvalifiserer til?! Og som hun sier, Bamble er ikke stort. Når hun da har fått sponset 40.000kr via spleis står det bedre stilt til hos henne enn veldig mange andre. Krisepakken og akutt sosial stønad er vitterlig for å dekke livsopphold og utgifter, ikke gammel gjeld. Klart folk har fått med seg at hun har fått penger. På tide å roe ned litt. 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lolland78 Skrevet 4. april 2020 Forfatter #991 Del Skrevet 4. april 2020 1 minutt siden, Miss.Wildfox skrev: Ny ranting om NAV. Talla bruker ord som «jævla NAV» fordi hun ikke blir prioritert. De kan de ikke ha så mye å gjøre at hun ikke får svar på noen av sine søknader som er akutte og prekære. Forteller også at hun har søkt på alt som kan søkes om, selv om hun ikke kvalifiserer til det. Vel der har du jo bidratt til økt behandlingstid selv, for alt må jo behandles. Hvorfor sprenge kapasiteten til NAV ytterligere ved å søke om stønader du ikke kvalifiserer til?! Og som hun sier, Bamble er ikke stort. Når hun da har fått sponset 40.000kr via spleis står det bedre stilt til hos henne enn veldig mange andre. Krisepakken og akutt sosial stønad er vitterlig for å dekke livsopphold og utgifter, ikke gammel gjeld. Klart folk har fått med seg at hun har fått penger. På tide å roe ned litt. Hun kommer nok ikke til å få noe særlig av krisepakken. Der skal man kunne bevise inntekt de tre siste årene for å få 80%. Men når hun kun har omsatt for minstebeløp og tatt resten svart så sier det seg selv at hun får et bittelite beløp. Sånn hun har drevet på biter henne i stumpen nå. Hun kan ikke søke på omsorgspenger for mannen hennes (far til barnet) er hjemmeværende og uten jobb. Så han har mulighet til å ta vare på barnet. Hun kan heller ikke søke om overgangsstønad fordi hun er sammen med/bor med barnefar (Selvom de kaller seg særboere ) Kjære Talla , her kommer en hederlig gjest til deg med navn KARMA. Lykke til! 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #992 Del Skrevet 4. april 2020 Ja altså, hva prater hun om nå. Hun har fått 40.000 (!!!!) kroner inn via spleis. Også skal hun prioriteres? Er det mindre akutt med de som nå får dagpenger fordi at de har mista inntekt, enn det er for henne? Viser tydelig de klare narsisisstiske trekkene sine i dag. Meg, meg og meg. Jeg har det verst, jeg trenger det mest, jeg bør først i køen. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #993 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) Også søker hun på ting hun ikke har krav på.. I en tid hvor systemet er helt utrolig overbelastet. Veldig fint. Også synes hun det er spesielt at hun ikke har fått svar på noen av dem. Fy ***. Og nei, Bamble Nav har ikke like mye å gjøre som "Oslo-Nav" men de har jo lang færre ansatte til vanlig også, da eller... De har jo like stor økning, selv om de ikke får like mange søknader.... Og disse stønaden er vel heller ikke for å redde foretak som så vidt flyter. Er foretak skal tåle å vente fra mars til mai med å få økonomisk hjelp i slike situasjoner. Så hun får heller skylde seg selv for at hun har fler unnskyldninger for å la være å jobbe enn hun har kunder. Endret 4. april 2020 av neiognei 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 4. april 2020 #994 Del Skrevet 4. april 2020 Talla mente at folk måtte snakke pent og spørre pent fordi hun svarte med samme mynt tilbake. Så, hva skal Jævla Nav svare henne da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 4. april 2020 #995 Del Skrevet 4. april 2020 (endret) 6 minutter siden, Justsaying skrev: Talla mente at folk måtte snakke pent og spørre pent fordi hun svarte med samme mynt tilbake. Så, hva skal Jævla Nav svare henne da? De svarer nok: vi følger deg på snap og vet at du nettopp jugde til deg 40.000 kroner, så du får ikke et øre fra oss. Still deg bakerst i køen, du, som alle andre. 🤩 Endret 4. april 2020 av neiognei 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Justsaying Skrevet 4. april 2020 #996 Del Skrevet 4. april 2020 8 minutter siden, neiognei skrev: De svarer nok: vi følger deg på snap og vet at du nettopp jugde til deg 40.000 kroner, så du får ikke et øre fra oss. Still deg bakerst i køen, du, som alle andre. 🤩 Ja syns ikke hun skal klage-vet av mange som skulle fått 40000 før henne. Som har langt dårligere levestandars enn henne. Mon tro om hun får seg en baksmell også med «all sponsen» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stikkontakt Skrevet 4. april 2020 #997 Del Skrevet 4. april 2020 Hun sier på snap at om hun kommer godt ut av dette om 3 måneder og har 5000kr å avse til den lokale frisørsalongen så gjør hun det. Hva skjedde med den store gjelden hun hadde? Forsvant den? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss.Wildfox Skrevet 4. april 2020 #998 Del Skrevet 4. april 2020 3 minutter siden, stikkontakt skrev: Hun sier på snap at om hun kommer godt ut av dette om 3 måneder og har 5000kr å avse til den lokale frisørsalongen så gjør hun det. Hva skjedde med den store gjelden hun hadde? Forsvant den? Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Ikke rart hun ikke får hjelp av kreditorer med utsettelse eller betalingsplan når hun har greit med midler som går til unødvendigheter som frisørbesøk. For det er faktisk unødig å farge håret 2x i mnd. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mellion Skrevet 4. april 2020 #999 Del Skrevet 4. april 2020 Nå sitter hu å sier at nav er så trege.. og klager på at de ikke svarer henne! Også sier hu er hu har søkt på alt mulig... også ting hu VET hun ikke har rett på.. hu er på en evig stor egotripp 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hesya Skrevet 4. april 2020 #1000 Del Skrevet 4. april 2020 Hun mener at enkeltpersoner ikke ønsker at hun skal klare seg... eeehh... joda, men det er måten hun prøver å klare seg på enkeltpersoner reagerer på. Ganske mange enkeltpersoner faktisk. Og da bør man tenke seg om og gå litt inn i seg.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg